דף הבית » תרופות סבתא » הסעדים של סבתא לאסטמה של העור: טבעי ויעיל!

הסעדים של סבתא לאסטמה של העור: טבעי ויעיל!

השפעות האסטמה על העור

אסטמה היא מצב כרוני המשפיע על הריאות ודרכי הנשימה, וגורם להם להיות מודלקים ונפוחים.דלקת זו עלולה לגרום לקושי בנשימה, צפצופים ושיעול.אסטמה יכולה גם לגרום לגירוי בעור ופריחות, כמו גם לבעיות אחרות הקשורות לעור.עבור אלו הסובלים מאסטמה, חשוב להבין את ההשפעות שיכולות להיות על העור וכיצד לטפל בהן.

אחד הנושאים הנפוצים ביותר הקשורים לעור הקשורים לאסטמה הוא דלקת דרמטיטיס אטופית, הידועה גם בשם אקזמה.מצב זה גורם לעור יבש, מגרד ומודלק.זה יכול להיגרם על ידי אלרגנים, כמו גם גורמים סביבתיים.בעלי אסתמה נוטים יותר לסבול ממצב זה.

סוגיה נוספת הקשורה לעור הקשורה לאסטמה היא כוורות.כוורות הן תגובה אלרגית הגורמת לבליטות מגרדות על העור.כוורות יכולות להיגרם על ידי אלרגנים, כמו גם גורמים סביבתיים.בעלי אסתמה נוטים יותר לסבול מכוורות.

הסעדים של סבתא לאסטמה של העור

למרבה המזל, ישנם מגוון של תרופות טבעיות של סבתות ששימשו במשך דורות כדי להקל על סוגיות הקשורות לעור הקשורות לאסטמה.להלן כמה מהתרופות הפופולריות ביותר:

1.אלוורה

אלוורה היא תרופה טבעית המשמשת במשך מאות שנים לטיפול במגוון מצבי עור, כולל אקזמה וכוורות.זה ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות, שיכולות לעזור להפחית את הגירוד, הנפיחות והאודם הקשורים לבעיות הקשורות לעור בגלל אסטמה.

2.אמבטיות שיבולת שועל

אמבטיות שיבולת שועל הן דרך נהדרת להקל על הגירוד והגירוי הקשורים לבעיות הקשורות לעור בגלל אסטמה.שיבולת השועל תשמש כאנטי דלקת טבעי, ואילו המים החמים עוזרים להרגיע את אי הנוחות.

3.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חיטוי טבעי ואנטי דלקתי שיכול לעזור להפחית את הגירוד והגירוי הקשורים לבעיות הקשורות לעור כתוצאה מאסטמה.ניתן ליישם אותו ישירות על העור או להשתמש בו בדחיסה.

4.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור להרגיע את העור היבש והמגרד הקשור לבעיות הקשורות לעור בגלל אסטמה.ניתן ליישם אותו ישירות על העור או להשתמש בו בדחיסה.

טיפ ייחודי ומועיל

אם אתם סובלים מבעיות הקשורות לעור כתוצאה מאסטמה, חשוב להימנע מגרד את האזור הנגוע.שריטות עלולות להחמיר את המצב ולהוביל לגירוי נוסף ואי נוחות.

מסקנה

אסטמה יכולה לגרום למגוון בעיות הקשורות לעור, כמו אקזמה וכוורות.למרבה המזל, ישנם מגוון של תרופות טבעיות של סבתות ששימשו במשך דורות כדי להקל על הנושאים הקשורים לעור אלה.תרופות אלה כוללות אלוורה, אמבטיות שיבולת שועל, שמן עץ התה ושמן קוקוס.חשוב להימנע מגרד האזור הפגוע כדי למנוע גירוי ואי נוחות נוספים.בעזרת תרופות טבעיות אלה, אתה יכול לעזור להפחית את הגירוד, הנפיחות והאודם הקשורים לבעיות הקשורות לעור בגלל אסטמה.

הסעדים של סבתא לאסטמה העור

אסתמת העור היא סוג של אקזמה הפוגעת בעור.זה מאופיין בפריחות אדומות, מגרדות ויכול להיות מאוד לא נוח ואף כואב.למרבה המזל, ישנם תרופות טבעיות רבות המועברות מסבתותינו שיכולות לעזור להרגיע את הסימפטומים של אסתמת העור.להלן כמה מהתרופות הפופולריות והיעילות ביותר של סבתא לאסטמה בעור.

אמבט שיבולת שועל

אמבטיות שיבולת שועל הן תרופה עתיקה כדי לעזור להקל על הסימפטומים של אסתמת העור.שיבולת שועל מכילה תרכובות הנקראות Avenanthramides, הידועות שיש להם תכונות אנטי דלקתיות ונוגדות חמצון.הוספת כוס שיבולת שועל טחונה דק לאמבט חם יכולה לעזור להרגיע את העור ולהפחית את הדלקת.

שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא עוד תרופה נהדרת לאסטמה בעור.הוא עשיר בחומצות שומן המסייעות להפחתת דלקת ולהרגיע את העור.מריחת שכבה דקה של שמן קוקוס אורגני על ההשפעהאזור ED שלוש פעמים ביום יכול לעזור להפחית את הדלקת ולספק הקלה מגירוד.

אלוורה ורה ג’ל

ג’ל אלוורה שימש זה מכבר להקלה על תסמיני מחלות עור כמו אקזמה ואסטמה בעור.הוא ארוז בנוגדי חמצון ובעל תכונות אנטי דלקתיות.החלת שכבה דקה של ג’ל אלוורה על האזור הפגוע יכולה לעזור להרגיע את העור ולהפחית את הדלקת.

קלנדולה

קלנדולה הוא פרח ששימש במשך מאות שנים לטיפול במחלות עור.הוא עשיר בתרכובות אנטי דלקתיות ונוגדות חמצון שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את העור.החלת שכבה דקה של שמן קלנדולה או מלחה על האזור המושפע שלוש פעמים ביום יכולה לעזור להפחית את הדלקת ולספק הקלה מגירוד.

מסקנה

אסתמת העור יכולה להיות מצב מאוד לא נוח ואף כואב.למרבה המזל, ישנם תרופות טבעיות רבות המועברות מסבתותינו שיכולות לעזור להרגיע את הסימפטומים של אסתמת העור.תרופות אלה כוללות אמבטיות שיבולת שועל, שמן קוקוס, ג’ל אלוורה וקלנדולה.עם השילוב הנכון של תרופות אלה, אתה יכול לעזור להפחית את הדלקת ולהעניק הקלה מגירוד.

שאלות נפוצות

  • מהם כמה תרופות טבעיות לאסטמה בעור?
    כמה תרופות טבעיות לאסתמת העור כוללות אמבטיות שיבולת שועל, שמן קוקוס, ג’ל אלוורה וקלנדולה.
  • באיזו תדירות עלי להחיל את הסעדים?
    מומלץ ליישם את הסעדים שלוש פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

לסיכום, אסתמת העור יכולה להיות מצב מאוד לא נוח ואף כואב.למרבה המזל, ישנם תרופות טבעיות רבות המועברות מסבתותינו שיכולות לעזור להרגיע את הסימפטומים של אסתמת העור.עם השילוב הנכון של תרופות אלה, אתה יכול לעזור להפחית את הדלקת ולהעניק הקלה מגירוד.הסעדים הפופולריים והיעילים ביותר של סבתא לאסטמה בעור כוללים אמבטיות שיבולת שועל, שמן קוקוס, ג’ל אלוורה וקלנדולה.למידע נוסף על אסטמה של הסעדים של סבתא העור, קרא את המאמר הזה בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן