דף הבית » תרופות סבתא » הסעדים של סבתא להקלה על חניכיים נפוחות – פתרונות ניסו ובדקו!

הסעדים של סבתא להקלה על חניכיים נפוחות – פתרונות ניסו ובדקו!

חניכיים נפוחות תרופות סבתא

מחלת חניכיים היא בעיית שיניים נפוצה שיכולה להשפיע מאוד על הבריאות הכללית שלך.חניכיים נפוחות יכולות להיות כואבות מאוד, ויכולות גם להוביל לבעיות בריאות אחרות.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות שיכולות לעזור להפחית את הנפיחות והאי הנוחות הקשורים לחניכיים נפוחות.

אמנם חשוב לבקר את רופא השיניים שלך כדי לקבל את הטיפול והעצות הטובות ביותר, אך ישנם גם כמה תרופות טבעיות שסבתא שלך אולי השתמשה כדי לסייע בהפחתת הנפיחות ואי הנוחות של החניכיים הנפוחות.

באמצעות תרופות ביתיות להפחתת חניכיים נפוחות

כשמדובר בחניכיים נפוחות, ישנם מגוון של תרופות ביתיות שניתן להשתמש בהן כדי להפחית את הנפיחות ואי הנוחות.להלן כמה מהתרופות הפופולריות ביותר שסבתא שלך ייתכן שהשתמשת בה:

שטיפת מי מלח

מי מלח הם אחד התרופות הביתיות העתיקות ביותר לחניכיים נפוחות.זה שימש במשך מאות שנים כדי לעזור להפחית דלקת וזיהום.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים 1 כפית מלח בכוס מים חמים ומערבבים עד להמסת המלח.יש לשטוף את הפה שלך עם הפיתרון למשך 30 שניות ואז לירוק אותו.עשה זאת מספר פעמים ביום עד שהנפיחות ואי הנוחות פחתו.

שקיות תה

שקיות תה הן גם תרופה נהדרת לחניכיים נפוחות.החומצה הטאנית בשקיות תה יכולה לעזור להפחית דלקת ונפיחות.כדי להשתמש בתרופה זו, תלול שקית תה בכוס מים חמים למשך 5 דקות.תן לזה להתקרר ואז מניחים את שקית התה מעל החניכיים הנפוחות שלך למשך 10-15 דקות.עשה זאת מספר פעמים ביום עד שהנפיחות ירדה.

משיכת שמן

משיכת נפט היא תרופה איורוודית מסורתית ומשמשת במשך מאות שנים כדי לעזור במגוון בעיות בריאות הפה, כולל חניכיים נפוחות.כדי להשתמש בתרופה זו, הכניסו כף שמן קוקוס לפה וסיימו אותו במשך 10-20 דקות.לירוק אותו ולשטוף את הפה שלך במים חמים.עשה זאת מספר פעמים ביום עד שהנפיחות ואי הנוחות פחתו.

טיפ ייחודי ומועיל

חשוב לזכור כי תרופות אלה אינן מהוות תחליף לטיפול שיניים מקצועי.אם החניכיים הנפוחות שלך לא משתפרות או אם יש לך תסמינים אחרים כמו חום, כאב או דימום, חשוב לבקר את רופא השיניים שלך בהקדם האפשרי.

בנוסף לשימוש בתרופות ביתיות אלה, חשוב גם לתרגל היגיינת אוראלית טובה.צחצח שיניים פעמיים ביום, חוט דנטלי באופן קבוע, והשתמש בשטיפת פה כדי לשמור על בריא החניכיים שלך.

תרופות טבעיות עבור חניכיים נפוחות

חניכיים נפוחות הן בעיה שכיחה, ויש הרבה תרופות טבעיות שניתן להשתמש בהן לטיפול בהן.להלן כמה מהיעילים ביותר:

משיכת שמן

משיכת שמן היא תרגול איורוודי עתיק הכרוך בהפחתת כף שמן, בדרך כלל שמן קוקוס, בפה למשך 10-20 דקות.השמן עוזר לשלוף חיידקים ולהפחתת דלקת.זה יכול לשמש לטיפול בחניכיים נפוחות, כמו גם לבעיות בריאות אוראליות אחרות.

שטיפת מי מלח

שטיפת מי מלח היא דרך קלה ויעילה להפחתת נפיחות ודלקת.מערבבים כפית מלח בכוס מים חמים ושובעים אותו סביב הפה שלך למשך מספר דקות.זה יעזור להפחית את הנפיחות ולקדם ריפוי.

כורכום

כורכום הוא אנטי דלקתי חזק ומשמש לטיפול במגוון בעיות בריאות, כולל חניכיים נפוחות.מערבבים כפית אבקת כורכום עם מעט מים לייצור משחה ולהחיל אותה על האזור הפגוע.אתה יכול גם לערבב קמצוץ של אבקת כורכום לכוס מים חמים ולהשתמש בה כשטיפה.

תרופות צמחי מרפא למסטות נפוחות

תרופות צמחיות הן דרך נהדרת לטפל בחניכיים נפוחות.להלן כמה מעשבי התיבול היעילים ביותר לטיפול בחניכיים נפוחות:

קמומיל

קמומיל ידוע בתכונותיו האנטי-דלקתיות והחיטוי.הכינו תה קמומיל ושלטו אותו סביב הפה שלכם לכמה דקות.אתה יכול גם לערבב כפית אבקת קמומיל עם מעט מים להכנת משחה ולהחיל אותה על האזור המושפעו

קלנדולה

קלנדולה הוא עשב רב עוצמה שיש לו תכונות אנטי דלקתיות ואנטיספטיות.הכינו תה עם קלנדולה והשתמשו בו כשטיפה או מערבבים את האבקה עם מעט מים להכנת משחה ומורחים אותה על האזור הפגוע.

שאלות נפוצות

מהם הסעדים הטובים ביותר לחניכיים נפוחות?

הסעדים הטובים ביותר לחניכיים נפוחות הם משיכת שמן, שטיפת מי מלח, כורכום, קמומיל וקלנדולה.תרופות טבעיות אלה יכולות לעזור להפחית את הדלקת ולקדם ריפוי.

מסקנה

חניכיים נפוחות יכולות להיות בעיה כואבת ולא נוחה, אך ישנם תרופות טבעיות רבות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת ולקדם ריפוי.משיכת שמן, שטיפות מי מלח, כורכום, קמומיל וקלנדולה הם כולם תרופות טבעיות שניתן להשתמש בהן לטיפול בחניכיים נפוחות.אם אתה חווה חניכיים נפוחות, נסה את הסעדים הללו והתייעץ עם הרופא שלך אם הבעיה נמשכת. תרופות סבתות נפוחות יכולות להיות דרך יעילה להפחתת דלקת ולקידום ריפוי.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן