דף הבית » תרופות סבתא » חשיפת התרופות הסבתות המדהימות של היבלים הנגיפים שאתה צריך לנסות עכשיו!

חשיפת התרופות הסבתות המדהימות של היבלים הנגיפים שאתה צריך לנסות עכשיו!

מה הם יבלות?

יבלות הן גידולים קטנים על העור הנגרמים על ידי נגיף הפפילומה האנושי (HPV).הם נמצאים לרוב על הידיים והרגליים, אם כי הם יכולים להופיע בכל מקום בגוף.יבלות בדרך כלל אינן מזיקות וניתן לטפל בהן בבית באמצעות תרופות ללא מרשם.עם זאת, סוגים מסוימים של יבלות יכולים להיות עקשניים ודורשים טיפול אגרסיבי יותר.

תרופות לסבתא ליבלות

כשמדובר בטיפול ביבלות, אנשים רבים פונים לתרופות ביתיות שהועברו מסבתותיהם.תרופות אלה כוללות בדרך כלל מרכיבים פשוטים שנמצאים במטבח ולעתים קרובות הם לא יקרים.להלן כמה מהתרופות הסבתות הפופולריות ביותר ליבלות:

שום

שום שימש זה מכבר כתרופה טבעית למחלות רבות, כולל יבלות.כדי להשתמש בשום כתרופה של יבלת, לרסק שן שום ומורחים אותו ישירות על היבלת.עטפו את האזור עם תחבושת והשאירו אותו לילה.חזור על התהליך הזה במשך כמה לילות ברציפות עד שהיבלת נעלמה.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה ביתית פופולרית לתנאי עור רבים, כולל יבלות.כדי להשתמש בו, משרים כדור כותנה בחומץ התפוחים ומרחי אותו על היבלת.אבטח את כדור הכותנה בעזרת תחבושת והשאיר אותו על לילה.חזור על התהליך הזה במשך כמה לילות ברציפות עד שהיבלת נעלמה.

סודה לשתייה

סודה לשתייה היא עוד תרופה ביתית נפוצה ליבלות.כדי להשתמש בו, ערבבו סודה לשתייה עם מספיק מים כדי ליצור משחה.החל את הדבק ישירות על היבלת וכסה אותה בתחבושת.השאירו את העיסה על לילה וחזרו על התהליך במשך כמה לילות ברציפות עד שהיבלת נעלמה.

קלטת צינור

קלטת צינור היא תרופה ביתית יוצאת דופן ליבלות, אך אנשים רבים נשבעים בזה.כדי להשתמש בו, מכסים את היבלת עם חתיכת סרט צינור והשאירו אותו למשך 6 ימים.לאחר 6 ימים, הסר את הקלטת וספג את האזור במים חמים למשך מספר דקות.שפשפו בעדינות את העור המת ולהחלים מחדש את קלטת הצינור למשך 6 ימים נוספים.חזור על תהליך זה עד שהיבלת נעלמה.

טיפ ייחודי ומועיל

אם אתם מחפשים דרך טבעית לטפל ביבלות, נסו לשלב שניים או יותר מהתרופות הסבתות הללו.לדוגמה, אתה יכול למרוח משחה של שום וסודה לשתייה על היבלת ולכסות אותה בתחבושת לילה.אתה יכול גם לנסות לסירוגין בין חומץ תפוחים לסרט צינור למשך 6 ימים בכל פעם.התנסו בשילובים שונים ומצאו אחד שעובד עבורכם.

מהם הסוגים השונים של תרופות סבתות ויראליות של יבלות ויראליות?

יבלות ויראליות הן מצב עור נפוץ שיכול להיות קשה לטיפול.למרבה המזל, ישנם הרבה תרופות סבתות מסורתיות שיכולות לעזור.טיפולים אלה שימשו במשך מאות שנים והועברו לאורך דורות.להלן כמה מהתרופות הסבתות הנפוצות ביותר של היבלים הנפוצים ביותר.

תרופת קלטת צינור

תרופת קלטת הצינור היא אחת התרופות הפופולריות ביותר של סבתא ויראלית.התהליך כולל כיסוי היבלת עם חתיכת קלטת צינור למשך מספר ימים.לחץ הקלטת עוזר להסיר את היבלת, אם כי זה עשוי לארוך מספר שבועות.

תרופת מיץ לימון

מיץ לימון הוא חומר אנטיבקטריאלי ואנטי -ויראלי טבעי.כדי להשתמש בתרופה זו, להשרות כדור כותנה במיץ לימון טהור ומורחים אותו על היבלת למשך כעשר דקות.זה יכול לעזור להפחית את גודל היבלת ולהקל על הסרת.

תרופת שום

שום ידוע בתכונותיו האנטי -ויראליות והנטי -פטריות.כדי להשתמש בתרופה זו, לרסק שן שום ולהחיל אותו ישירות על היבלת.השאירו אותו במקום מספר שעות ואז שטפו אותו.

תרופת שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא תרופה פופולרית נוספת ליבלות ויראליות.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כמה טיפות שמן עץ התה עם שמן נשא כמו שמן זית.מרחו את התערובת על היבלת והשאירו אותה במקום במשך מספר שעות.

תרופת חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים הוא חיטוי רב עוצמה וניתן להשתמש בו לטיפול ביבלות ויראליות.כדי להשתמש בתרופה זו, להשרות כדור כותנה בחומץ תפוחים והחל אותו על היבלת למשך כעשר דקות.זה יכול לעזור להפחית את גודל היבלת ולהקל על הסרת.

סיכום

יבלות ויראליות יכולות להיות קשה לטיפול, אך ישנם הרבה תרופות סבתות מסורתיות שיכולות לעזור.התרופות הנפוצות ביותר כוללות את תרופת קלטת הצינור, תרופת מיץ הלימון, תרופת השום, תרופת שמן עץ התה ותרופת חומץ תפוחים.טיפולים אלה שימשו במשך מאות שנים ויכולים לעזור להפחית את גודל היבלת ולהקל על ההסרה.

שאלות נפוצות

מהו התרופה הסבתא היעילה ביותר ויראלית?

התרופה הסבתא הנגיפית היעילה ביותר תהיה תלויה באדם ובסוג היבלת.כמה מהתרופות הפופולריות ביותר כוללות את תרופת קלטת הצינור, תרופת מיץ הלימון, תרופת השום, תרופת שמן עץ התה, ותרופת חומץ תפוחים.

האם יבלות ויראליות מדבקות?

כן, יבלות ויראליות הן מדבקות ביותר וניתן להפיץ אותן באמצעות קשר ישיר עם היבלת או עם חפצים שבאו במגע עם היבלת.חשוב להיזהר בעת הטיפול ביבלת ולשטוף את הידיים ביסודיות לאחר מגע. למד עוד על יבלות ויראליות בוויקיפדיה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן