דף הבית » תרופות סבתא » ‘הסעדים של סבתא לטיפול בקנדידה במעי – פתרונות מוכחים וטבעיים!’

‘הסעדים של סבתא לטיפול בקנדידה במעי – פתרונות מוכחים וטבעיים!’

ההשפעה של קנדידה במעיים

קנדידה היא סוג של פטרייה שחיה בדרך כלל בדרכי העיכול, בפה ובעור.זה בדרך כלל לא מזיק, אך במקרים מסוימים זה יכול לגרום לצמיחת יתר, מה שמוביל למגוון בעיות בריאות.זה נכון במיוחד כאשר צמיחת יתר מתרחשת במעיים.כאשר זה קורה, זה יכול להוביל למגוון של תסמינים, כולל כאבי בטן, נפיחות ושלשול.זה יכול גם לגרום לעייפות, ערפל מוח, כאבי מפרקים ופריחות עור.

הסעדים של סבתא לקנדידה במעיים

ישנם תרופות טבעיות רבות ששימשו במשך דורות למאבק בצמיחת קנדידה במעיים.להלן כמה מהפופולריות והיעילות ביותר:

1.שום

שום ידוע זה מכבר בתכונותיו האנטי -מיקרוביאליות, והוא יעיל כנגד צמיחת קנדידה במעיים.זה יכול להילקח כתוסף, או להוסיף למזון כתיבול.ניתן ליישם אותו גם באופן אקטואלי על העור כדי להילחם בזיהומים פטרייתיים.

2.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית נוספת המשמשת במשך מאות שנים כדי לסייע במאבק בזיהומים פטרייתיים.ניתן לקחת אותו בצורת קפסולה, לערבב במים או להוסיף למזון.

3.פרוביוטיקה

פרוביוטיקה הם חיידקים מועילים שיכולים לעזור להחזיר את האיזון למיקרוביומה של הבטן.נטילת תוסף פרוביוטיקה יכולה לעזור להפחית את צמיחת יתר של הקנדידה במעי.

4.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא נוגד פטרייה טבעי שניתן ליטול דרך הפה או למרוח באופן אקטואלי על העור.זה יכול לעזור להפחית את צמיחת הקנדידה במעי.

5.שינויים בתזונה ואורח חיים

ביצוע כמה שינויים פשוטים בתזונה ובאורח החיים שלך יכול גם לעזור להפחית את צמיחת יתר של הקנדידה במעיים.הגבלת סוכר ומזון מעובד, הימנעות מאלכוהול והגברת צריכת המים יכולה כולם לעזור להפחית את צמיחת הקנדידה.

טיפ ייחודי ומועיל

בנוסף לתרופות המפורטות לעיל, חשוב להבטיח שגופך יקבל מספיק מחומרים מזינים חיוניים שהוא זקוק לו.מגנזיום ואבץ חשובים במיוחד למאבק בקנדידה, לכן דאג לכלול מזונות כמו אגוזים, זרעים וקטניות בתזונה שלך לבריאות מיטבית.

מה זה קנדידה?

קנדידה היא סוג של שמרים שמתרחשים באופן טבעי בגוף האדם.בדרך כלל הוא נמצא בכמויות קטנות בפה, בדרכי העיכול ובנרתיק.עם זאת, כאשר איזון המיקרואורגניזמים בגוף מופרע, רמות הקנדידה יכולות לעלות, מה שמוביל לזיהום המכונה קנדידיזיס.

הסעדים של סבתא לקנדידה במעיים

ישנם תרופות טבעיות רבות שניתן להשתמש בהן כדי לסייע בטיפול ולמנוע קנדידה במעי.תרופות אלה שימשו במשך מאות שנים והם עדיין משמשים כיום.להלן כמה מהתרופות הפופולריות ביותר המשמשות את הסבתות:

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים משמש שנים רבות כתרופה לקנדידה במעי.הוא מכיל חומצה אצטית, שנחשבת כמסייעת לאזן את רמות החיידקים במעיים.ניתן להוסיף חומץ תפוחים לכוס מים ולצרוך 3 פעמים ביום.

פרוביוטיקה

פרוביוטיקה הם חיידקים חיים ושמרים המועילים למעיים.הם יכולים לעזור להחזיר את איזון המיקרואורגניזמים בגוף, ומסייעים במניעת צמיחת קנדידה.תוספי פרוביוטיקה זמינים בצורה קפסולה וניתן ליטול אותם מדי יום או לפי הוראות על ידי ספק שירותי הבריאות שלך.

שום

שום הוא נוגד פטרייתי טבעי ויכול לעזור להילחם בזיהום שנגרם על ידי קנדידה.ניתן לצרוך אותו גולמי או להוסיף אותו למזון.ניתן להפוך אותו גם לעיסה ולהחיל ישירות על האזור המושפע.יש לצרוך שום במתינות מכיוון שהוא יכול לקבל תופעות לוואי כאשר הוא נלקח במינונים גדולים.

שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא נוגד פטרייתי טבעי ויכול לעזור להילחם בזיהום שנגרם על ידי קנדידה.ניתן לצרוך אותו גולמי או להוסיף אותו ל- fooד.ניתן ליישם אותו ישירות על האזור המושפע.יש לצרוך שמן קוקוס במתינות מכיוון שהוא יכול להיות בעל תופעות לוואי כאשר הוא נלקח במינונים גדולים.

שינויים תזונתיים

ביצוע כמה שינויים תזונתיים יכול לעזור להפחית את תסמיני הקנדידה במעיים.ביטול מזון סוכרי ומעובד מהתזונה יכול לעזור להפחית את רמות הקנדידה במעיים.צריכת מזונות עשירים יותר פרוביוטיים כמו יוגורט וקפיר יכולה גם לעזור להחזיר את איזון המיקרואורגניזמים בגוף.

הסעדים של סבתא לקנדידה במעי יכולים להיות דרך יעילה לטיפול ולמנוע את הזיהום.עם זאת, חשוב לדבר עם ספק שירותי הבריאות שלך לפני שתבצע שינויים תזונתיים או נטילת תוספי מזון.

שאלות נפוצות

  • מה זה קנדידה? – קנדידה היא סוג של שמרים שמתרחשים באופן טבעי בגוף האדם.
  • האם הסעדים של סבתא יכולים לעזור להתייחס לקנדידה במעיים? – כן, הסעדים של סבתא יכולים להיות דרך יעילה לטפל ולמנוע קנדידה במעי.
  • מהם כמה מהתרופות הפופולריות ביותר של סבתא לקנדידה במעי? – כמה מהתרופות הפופולריות ביותר של סבתא לקנדידה במעי הם חומץ תפוחים, פרוביוטיקה, שום, שמן קוקוס,ושינויים תזונתיים.

הסעדים של סבתא לקנדידה במעי יכולים להיות דרך יעילה לטיפול ולמנוע את הזיהום.עם זאת, חשוב לדבר עם ספק שירותי בריאות לפני שתבצע שינויים תזונתיים או נטילת תוספי מזון.חשוב גם להבין את מה זה קנדידה וכיצד הוא משפיע על הגוף.

הסעדים של סבתא לקנדידה במעי הם דרך בטוחה וטבעית לטיפול ולמנוע את הזיהום.עם השילוב הנכון של תזונה ותוספי מזון, ניתן להחזיר את איזון המיקרואורגניזמים בגוף ולהפחית את הסימפטומים של קנדידה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן