דף הבית » תרופות סבתא » התרופות הסודיות של סבתא לטיפול בקנדידה הנרתיקית – אל תיקח רק את המילה שלנו על זה!

התרופות הסודיות של סבתא לטיפול בקנדידה הנרתיקית – אל תיקח רק את המילה שלנו על זה!

תרופות קנדידה הנרתיקיות סבתא תאשר
קנדידה בנרתיק היא זיהום פטרייתי שכיח.זה יכול לגרום לגירוד, לשרוף ולפריקה לבנה עבה.זה לא נוח, וזה יכול להיות מביך.רוב הנשים חוות זאת לפחות פעם אחת בחייהן.למרבה המזל, ישנם תרופות פשוטות שיכולות לעזור.הנה אלה שסבתא שלך הייתה מאשרת.

טיפולים לקנדידה הנרתיקית
כדי לקבל הקלה מקנדידה בנרתיק, ישנם מספר טיפולים זמינים.רבים מאלה טבעיים וקלים לשימוש.

יוגורט

יוגורט הוא אחד התרופות הפופולריות ביותר לבית לזיהומים בשמרים.הוא עשיר בפרוביוטיקה, המסייעים לאזן את החיידקים בגוף.החלת יוגורט ישירות על האזור הפגוע יכולה לעזור להפחית דלקת וגרד.

שום

שום הוא תרופה טבעית נוספת שניתן להשתמש בה לטיפול בקנדידה בנרתיק.יש לו תכונות אנטיבקטריאליות, אנטי -פטריות ואנטי -ויראליות.אכילת שום מדי יום יכולה לעזור להפחית את צמיחת השמרים בגוף.ניתן ליישם אותו ישירות על האזור המושפע.

טיפ:

אם תבחר להחיל שום ישירות על האזור המושפע, חשוב לוודא שהוא טרי.שום מאבד את עוצמתו במהירות ויכול לגרום לגירוי בעור אם הוא ישן או שאינו מוכן כראוי.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית לזיהומים בשמרים.יש לו תכונות נגד פטריות שיכולות לעזור להפחית דלקת וגרד.ניתן ליישם אותו ישירות על האזור הפגוע או להילקח דרך הפה.

שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא שמן אתרי עם תכונות נגד פטריות.ניתן להשתמש בו לטיפול במגוון מצבי עור, כולל דלקות שמרים.החלת שמן עץ התה ישירות לאזור הפגוע יכולה לעזור להפחית גירוד וגירוי.

שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא נוגד פטרייתי טבעי שניתן להשתמש בו לטיפול בזיהומים בשמרים.ניתן ליישם אותו ישירות על האזור המושפע כדי לעזור להפחית דלקת וגרד.ניתן לקחת זאת גם דרך הפה כדי לעזור לאזן את החיידקים בגוף.

סיכום
קנדידה בנרתיק יכולה להיות לא נוחה ומביכה.למרבה המזל, ישנם תרופות פשוטות וטבעיות שיכולות לעזור להפחית דלקת וגרד.רבים מאלה קלים לשימוש, וסבתא שלך תאשר.נסה אחד מהתרופות הללו כדי לקבל הקלה מהזיהום שלך בשמרים.

סוגים שונים של תרופות קנדידה נרתיקיות שסבתא יכולה להשתמש ב

קנדידה הנרתיקית היא זיהום פטרייתי שכיח שיכול להוביל לתסמינים לא נוחים כמו גירוד, שריפה ושחרור.אמנם ניתן לטפל בזה בתרופות ללא מרשם, אך סבתות רבות מעדיפות להשתמש בתרופות טבעיות כדי לשמור על הסימפטומים שלהן.להלן כמה מהתרופות הפופולריות ביותר של קנדידה הנרתיק ביותר שסבתא יכולה להשתמש בהן.

פרוביוטיקה

פרוביוטיקה הם חיידקים מועילים המסייעים לשמור על מאוזן הגוף ויכולים לעזור להילחם בזיהומים כמו קנדידה הנרתיקית.נטילת פרוביוטיקה דרך הפה או החלתם באופן אקטואלי יכולה לעזור להפחית את הסימפטומים ולמנוע זיהומים עתידיים.צריכת מזונות כמו יוגורט, קפיר וירקות מותססים יכולה גם לעזור להגדיל את רמות החיידקים המועילים בגוף ולעזור להילחם בזיהום.

שמן קוקוס

שמן קוקוס שמן קוקוס הוא תרופה טבעית נהדרת לקנדידה הנרתיקית, מכיוון שהוא מכיל חומצה לוריית וגם קפרילית שיש להם תכונות נגד פטריות.החלת שכבה דקה של שמן קוקוס ישירות על האזור הפגוע יכולה לעזור להפחית את הסימפטומים ולהילחם בזיהום.חשוב להשתמש בשמן קוקוס אורגני באיכות גבוהה כדי להבטיח יעילות מקסימאלית.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה פופולרית נוספת לקנדידה הנרתיקית.ניתן להשתמש בו הן דרך הפה והן מבחינה אקטואלית, אם כי חשוב לדלל אותו לפני שמריחים אותו ישירות על העור.נטילת כף של חומץ תפוחים בכוס מים יכולה לעזור להפחית את הסימפטומים, ואילו יישוםו על האזור הפגוע יכול לעזור להפחית גירוד ושריפה.כמו בכל התרופות, זהחשוב להשתמש בחומץ תפוחים אורגני באיכות גבוהה לתוצאות הטובות ביותר.

תרופות צמחי מרפא

תרופות צמחי מרפא הם בחירה פופולרית עבור סבתות רבות כאשר מחפשות דרך לטפל בקנדידה הנרתיקית.שום הוא אחד התרופות הפופולריות ביותר של צמחי מרפא, מכיוון שהוא מכיל תכונות נגד פטריות.אכילת שום או החלתו ישירות על האזור הפגוע יכולה לעזור להפחית את הסימפטומים ולהילחם מהזיהום.תרופות צמחי מרפא פופולריות אחרות לקנדידה הנרתיקית כוללות שמן עץ התה, שמן אורגנו ותמצית זרעי אשכוליות.

מסקנה

קנדידה הנרתיקית היא זיהום פטרייתי נפוץ שניתן לטפל בו במגוון תרופות טבעיות.ניתן להשתמש בפרוביוטיקה, שמן קוקוס, חומץ תפוחים ותרופות צמחיות כמו שום ושמן אורגנו כדי להפחית את הסימפטומים ולהילחם בזיהום.עם השילוב הנכון של תרופות, סבתות יכולות למצוא הקלה מאי הנוחות הנגרמת על ידי קנדידה הנרתיק.

שאלות נפוצות

  • האם תרופות צמחיות יכולות לעזור בקנדידה הנרתיק?
    כן, ניתן להשתמש בתרופות צמחיות כמו שום, שמן אורגנו ושמן עץ התה כדי לעזור להפחית את הסימפטומים ולהילחם בזיהום.

קנדידה הנרתיקית יכולה לגרום לאי נוחות רבה, אך עם הסעדים הנכונים, סבתות יכולות למצוא הקלה.ניתן להשתמש בפרוביוטיקה, שמן קוקוס, חומץ תפוחים ותרופות צמחיות כמו שום ושמן אורגנו כדי להפחית את הסימפטומים ולהילחם בזיהום. קנדידה נרתיקית הוא זיהום שכיח, אך עם התרופות הנכונות, ניתן לנהל אותה בקלות.p>

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן