דף הבית » תרופות סבתא » הסעדים של סבתא ליתושים: איך להרחיק את החרקים בדרך המיושנת!

הסעדים של סבתא ליתושים: איך להרחיק את החרקים בדרך המיושנת!

ימי הטובים של הסעדים של סבתא ליתושים

אה, סאמרס בילה עם סבתא.בין אם זה היה בעיר או בכפר, לסבתא תמיד הייתה תרופה לכל דבר.יתושים לא היו יוצאים מן הכלל.לסבתא היו מגוון טיפולים ביתושים, החל מ טבעי לכימיקלים, וחלקם היו אפילו שילוב של השניים.בואו נסתכל על כמה מהתרופות של סבתא ליתושים.

דוחה שום

שום משמש זה מכבר כדוחה של יתושים טבעיים.זו דרך פשוטה, אך יעילה, להרחיק את החרקים המציקים האלה.כל שעליכם לעשות הוא לקחת כמה שיני שום, לרסק אותם ולערבב אותם במים.לאחר מכן, ריססו את התערובת סביב הבית שלכם או בכל מקום שתרצו להרחיק את יתושים.

טיפ: תרופה זו משמשת בצורה הטובה ביותר בשילוב עם דוחה יתושים אחרים.

נרות ציטרונלה

נרות סיטרונלה הם אחד מדעי היתושים הפופולריים ביותר כיום.הם עובדים על ידי פליטת ארומה נעימה המסייעת להרחיק את יתושים.סבתא נהגה להדליק נרות אלה סביב ביתה בחודשי הקיץ כדי להרחיק את היתושים.

שמנים אתרים

שמנים אתריים הם עוד תרופה טבעית נהדרת עבור יתושים.סבתא נהגה לערבב כמה טיפות שמן אתרי עם מים ולרסס אותו סביב ביתה.שמנים אתריים כמו לימון, אקליפטוס ולבנדר הם כולם אפשרויות נהדרות להרחיק יתושים.

עשן טבק

למרות שתרופה זו אינה מומלצת היום, סבתא נהגה להשתמש בעשן טבק כדי להרחיק את יתושים.היא הייתה ממלאת מיכל בטבק ואז מדליקה אותו באש.לאחר מכן העשן ימלא את האוויר וירחיק את היתושים.

דוחים מבוססי צמחים

סבתא נהגה גם לשתול צמחים מסוימים בגינה שלה עם תכונות דוחה יתושים טבעיים.מנטה, לבנדר וקטניפ היו חלק מהצמחים בהם השתמשה כדי להרחיק את היתושים.

דוחים כימיים

סבתא השתמשה גם בדוחים כימיים כדי להרחיק את יתושים.היא הייתה קונה דוחה חרקים מסחריים ומרסס אותם סביב ביתה.דוחים אלה היו עשויים בדרך כלל מכימיקלים כמו DEET או Pyrethrin.

טיפ: בעת שימוש בדוחים כימיים, קרא תמיד את ההוראות בזהירות ופעל אחריהן מקרוב.

לסבתא היו סעדים רבים עבור יתושים, וחלקם עשויים להיראות מוזרים כיום.עם זאת, תרופות אלה היו יעילות ועזרו לשמור על סבתא ומשפחתה בטוחים מאותם חרקים מציקים.אז, בפעם הבאה שאתה מחפש דרך להרחיק את יתושים, מדוע לא לנסות את אחד הסעדים של סבתא?

דוחי יתושים טבעיים

הסעדים של סבתא ליתושים עשויים לכלול דוחה תוצרת בית טבעית כדי לעזור לשמור על החרקים המציקים האלה במפרץ.דוחים טבעיים כוללים צמחים, שמנים אתרים ופריטים אחרים שניתן להשתמש בהם כדי להדוף יתושים.

צמחים לדחיית יתושים

ניתן להשתמש בצמחים כדי להדוף יתושים, כמו סיטרונלה, לבנדר, ציפורני חתול וקטניפ.סיטרונלה היא מרכיב נפוץ אצל דוחים רבים של יתושים בגלל הניחוח החזק שלה המסווה את ניחוח בני האדם.לבנדר, ציפורני חתול וחתול כולם מכילים תרכובות שיכולות להדוף יתושים.נטיעת אלה סביב החצר שלך יכולה לעזור להרחיק את יתושים.

שמנים אתרים להדחת יתושים

שמנים אתרים הם אפשרות טבעית נוספת להדחת יתושים.ניתן להשתמש בשמנים אתרים כמו אקליפטוס, לימון, מנטה ושמן עץ התה כדי לייצר דוחה יתושים תוצרת בית.כדי להפוך דוחה, מערבבים 10-30 טיפות של השמן האתרי לבחירתכם עם 1/4 כוס מים וכמה טיפות סבון נוזלי ואז מנערים היטב.מרחו את התערובת על עורכם או לבושכם לפי הצורך.

הסעדים של סבתא אחרים ליתושים

הסעדים של סבתא ליתושים עשויים לכלול גם פריטים אחרים כמו שום וחומץ תפוחים.אומרים כי שום דוחה יתושים טבעי, אם כי אין הוכחה מדעית לגבות זאת.לעומת זאת, חומץ סיידר תפוחים הוכח כיעיל לדחות מוסקוואטים.כדי להשתמש בחומץ תפוחים כדוחה, ערבב חומץ תפוחים אחד וחומץ תפוחים ומים חלק אחד, ואז ריסס אותו על כל אזורים בגופך שנחשפים.

שאלות נפוצות

  • מהם הסעדים של סבתא ליתושים?
    הסעדים של סבתא ליתושים עשויים לכלול דוחים טבעיים כמו צמחים, שמנים אתרים ופריטים אחרים כמו שום וחומץ תפוחים.

לסיכום, הסעדים של סבתא ליתושים יכולים להיות דרך יעילה להרחיק את החרקים המציקים האלה.ניתן להשתמש בדוחים טבעיים כמו צמחים, שמנים אתרים ופריטים אחרים כדי לעזור להדוף יתושים.הסעדים של סבתא עשויים לכלול גם פריטים כמו שום וחומץ תפוחים, אם כי אין הוכחה מדעית לכך שהפריטים הללו יעילים. דוחה חרקים יכולה להיות דרך יעילה להרחיק יתושים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן