דף הבית » תרופות סבתא » הסעדים של סבתא: 5 פתרונות טבעיים להרגיע עקיצות יתושים

הסעדים של סבתא: 5 פתרונות טבעיים להרגיע עקיצות יתושים

עקיצות יתושים: הסעדים של סבתא להקלה טבעית

עקיצות יתושים יכולות להיות מעצבנות וכואבות, אבל אתה לא צריך לסבול מהם.הסעדים של סבתא הועברו לאורך דורות, ורבים מהם עדיין טבעיים ויעילים כיום.כאן תוכלו למצוא כמה תרופות קלות לעקיצות יתושים שעמדו במבחן הזמן.

חבילת קרח

להקלה מיידית, חבילת קרח היא אפשרות נהדרת.פשוט עטפו קצת קרח בבד דק או הניחו חבילת קרח על הנגיסה.זה יעזור להפחית את הדלקת ולהקל על הגירוד.

משחת סודה לשתייה

ניתן להשתמש בסודה לשתייה כדי ליצור משחה שניתן ליישם על הנגיסה כדי להפחית נפיחות וגרד.כל שעליך לעשות הוא לערבב סודה לשתייה ומים יחד עד שהוא יוצר משחה, ואז למרוח אותה על הנגיסה.העיסה תיצור שכבת מגן שתחסום חומרים מגרים ותפחית את הגירוד.

שקית תה

ניתן להשתמש בשקית תה קרה כדי לעזור להפחית את הגירוד והדלקת של עקיצת יתושים.פשוט הרטיבו שקית תה, ואז הניחו אותו על הנגיסה והשאירו אותו לכמה דקות.שקית התה תעזור להפחית את הנפיחות ולהרגיע את הגירוד.

שמנים אתרים

שמנים אתריים הם דרך נהדרת להקל באופן טבעי את הגירוד והדלקת של עקיצת יתושים.לבנדר, עץ תה ושמן מנטה הם כל אפשרויות פופולריות שניתן ליישם ישירות על הנשיכה.רק הקפד קודם לבצע בדיקת טלאים כדי לוודא שאין לך תגובה לשמן.

טיפ ייחודי

אם יש לך גישה לעשבי תיבול טריים, אתה יכול להכין עקיצות עקיצות יתושים.פשוט קח כמה עלים של העשב ומרסק אותם לעיסה.החל את העיסה ישירות על הנשיכה, והוא אמור לספק הקלה מהגרד והנפיחות.

לא משנה באילו מהתרופות הללו תבחרו, חשוב לזכור שעקיצות יתושים יכולות להיות מסוכנות.קח תמיד אמצעי זהירות נאותים למניעת עקיצות יתושים, כמו לבישת שרוולים ומכנסיים ארוכים ושימוש בדוחה חרקים.על ידי נקיטת צעדים אלה, אתה יכול להפחית את הסיכון שלך לנשוך ולשמור על עצמך.

תרופות לסבתא עבור עקיצות יתושים

עקיצות יתושים יכולות להיות מעצבנות ומגרדות, במיוחד בחודשי הקיץ.תרופות סבתות הן דרך יעילה וטבעית להרגיע את הגירוד ולהפחית נפיחות.להלן מספר מרכיבים לנסות להקלה על עקיצות יתושים:

מי מלח

מי מלח הם תרופה פופולרית לעקיצות יתושים.משרים כדור כותנה במי מלח ומרחי אותו ישירות על הנגיסה.מי המלח מסייעים להוציא את הרעלים מהנשיכה ולהפחית את הדלקת.השאירו את כדור הכותנה לכמה דקות ואז שטפו במים קרירים.ניתן לחזור על תרופה זו מספר פעמים ביום כדי להפחית נפיחות וגרד.

דבש

דבש הוא אנטי דלקתי טבעי וניתן להשתמש בו כדי להרגיע את הגירוד ולהפחתת הנפיחות.מרחו כמות קטנה של דבש ישירות על הנגיסה והשאירו אותו למשך מספר דקות.שוטפים במים קרירים.ניתן להשתמש בדבש מספר פעמים ביום כדי להפחית גירוד ונפיחות.

תרופות צמחי מרפא

תרופות צמחי מרפא הם דרך נהדרת להרגיע את הגירוד ולהפחית נפיחות מעקיצות יתושים.להלן כמה עשבי תיבול לנסות:

קמומיל

קמומיל הוא אנטי דלקתי טבעי וניתן להשתמש בו להפחתת נפיחות וגרד.תלול כמה שקיות תה קמומיליות במים חמים ולתת להתקרר.טבלו כדור כותנה בתה ומורחים ישירות על הנגיסה מספר פעמים ביום.ניתן להשתמש בתרופה זו מספר פעמים ביום כדי להפחית נפיחות וגרד.

לבנדר

לבנדר יש תכונות אנטי-חיטוי ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית נפיחות וגרד מעקיצות יתושים.מדלל שמן לבנדר עם שמן נשא כמו חוחובה או שמן שקדים ומורחים ישירות על הנשיכה.השאירו אותו לכמה דקות ואז שטפו במים קרירים.ניתן להשתמש בשמן לבנדר מספר פעמים ביום כדי להפחית נפיחות וגרד.

מסקנה

תרופות סבתא הן דרך יעילה וטבעית להרגיע את הגירוד ולהפחית את הנפיחות קדימהM עקיצות יתושים.מי מלח, דבש, קמומיל ולבנדר הם כולם מרכיבים נהדרים לנסות להקלה על עקיצות יתושים.זכור לדלל תמיד שמנים אתרים עם שמן נשא לפני שמריחים אותם ישירות על העור.הקפד לבדוק אזור קטן של עור לפני שתשתמש באחד מהתרופות הללו כדי להבטיח שאין לך תגובה אלרגית.

שאלות נפוצות

ש: מהי הדרך הטובה ביותר להשתמש בדבש לעקיצות יתושים?

א: הדרך הטובה ביותר להשתמש בדבש לעקיצות יתושים היא למרוח כמות קטנה ישירות על הנגיסה ולהשאיר אותו למשך מספר דקות.שוטפים במים קרירים.ניתן להשתמש בדבש מספר פעמים ביום כדי להפחית נפיחות וגרד.

ש: האם ניתן להשתמש בקמומיל לעקיצות יתושים?

א: כן, קמומיל יכול לשמש לעקיצות יתושים.תלול כמה שקיות תה קמומיליות במים חמים ולתת להתקרר.טבלו כדור כותנה בתה ומורחים ישירות על הנגיסה מספר פעמים ביום.ניתן להשתמש בתרופה זו מספר פעמים ביום כדי להפחית נפיחות וגרד. למידע נוסף על תרופות סבתא עבור עקיצות יתושים

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן