דף הבית » תרופות סבתא » הסעדים של סבתא לעקיצות יתושים מרגיעים!

הסעדים של סבתא לעקיצות יתושים מרגיעים!

יתוש נשיכת סבתא סבתא
הקיץ כאן, ואיתו מגיע יתושים.למרות שהם עשויים להיות מעצבנים, הם יכולים גם להיות מסוכנים, מכיוון שהם יכולים להפיץ מחלות כמו זיקה, מערב הנילוס וצ’יקונגוניה.אם אתם מחפשים דרכים לשמור על עצמכם ומשפחתכם מבטוח מפני עקיצות יתושים, אל תסתכלו רחוק יותר מסבתא שלכם.הסעדים של סבתא קיימים כבר דורות וחלקם עדיין עובדים היום.להלן כמה מהתרופות הטובות ביותר לסבתא להימנעות וטיפול בעקיצות יתושים.

דוחה יתושים

סבתא ידעה את החשיבות של הרחקת יתושים ממשפחתה, והיו לה כמה תרופות לכך.אחד הפופולריים ביותר היה לשים שום על עורם.סבתא האמינה כי יתושים לא אוהבים את ריח השום ויתרחקו מכל מי שלובש אותו.תרופה פופולרית נוספת הייתה לשים שמן לבנדר על העור.ריח הלבנדר נחשב לדוחה יתושים, וזה עדיין דוחה פופולרי כיום.

טיפולי עקיצות יתושים

סבתא ידעה גם שלא משנה כמה תנסה, לפעמים אתה עדיין בסופו של דבר עם עקיצת יתושים.לשם כך היו לה כמה תרופות שהיא נשבע עליהן.אחד הפופולריים ביותר היה לשפשף פרוסת בצל גולמי על הנגיסה.הבצל נחשב להוציא את הרעלים ולהקטין את הגירוד והנפיחות.תרופה פופולרית נוספת הייתה להכין משחה של סודה ומים לשתייה ולהפעיל אותה על הנגיסה.זה נחשב כדי לעזור להרגיע את העור ולהפחית את הגירוד.

טיפ ייחודי ומועיל

לסבתא הייתה גם תרופה למניעת עקיצות יתושים מלכתחילה.היא הייתה מייעצת לאנשים ללבוש בגדים בצבע בהיר, מכיוון שיתושים נמשכים לצבעים כהים.היא גם תציע ללבוש שרוולים ומכנסיים ארוכים, מכיוון שזה יעזור להרחיק את יתושים מהעור שלך.זהו עדיין טיפ מועיל כיום, מכיוון שיתושים עדיין נמשכים לצבעים כהים וינשכו עור חשוף.

בנוסף לתרופות אלה, ישנם גם כמה מוצרים בשוק שיכולים לעזור להדוף ולטפל בעקיצות יתושים.ניתן ליישם דוחי חרקים, כמו DEET, על העור ויסייעו להרחיק את יתושים.יש גם כמה משחות וקרמים ללא מרשם שניתן להשתמש בהם לטיפול בעקיצות יתושים.

לא משנה באיזו תרופה תבחרו, חשוב לזכור שעקיצות יתושים יכולות להיות מסוכנות ויש להתייחס אליו ברצינות.הקפד להתייעץ עם רופא אם אתה חווה תסמינים כמו חום, פריחה או כאבי מפרקים.חשוב גם לנקוט בצעדים כדי להימנע מלכתחילה עקיצות יתושים, כמו לבישת בגדים בצבע קל והימנעות אזורים שבהם יש הרבה יתושים.עם קצת עזרה מסבתא, תוכלו להישאר בטוחים וליהנות מקיץ נטול ביס.

תרופות מהבית העליונות עבור עקיצות יתושים

עקיצות יתושים יכולות להיות מעצבנות ומגרדות, ויכולות להוביל לאי נוחות ולסיכונים בריאותיים פוטנציאליים.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות ביתיות שאושרו על ידי סבתא שיכולות לעזור להפחית גירוי ואי נוחות הקשורים לעקיצות יתושים.להלן כמה מתרופות עקיצות יתושים הפופולריות ביותר.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא פיתרון פופולרי עבור תרופות ביתיות רבות ועקיצות יתושים אינן יוצאת דופן.חומץ סיידר תפוחים עוזר להפחית את הגירוד והנפיחות הקשורים לעקיצות יתושים.פשוט טבלו כדור כותנה באיזה חומץ תפוחים ומורחים אותו ישירות על האזור הפגוע.

סודה לשתייה

סודה לשתייה היא תרופה פופולרית נוספת לעקיצות יתושים.לשימוש, פשוט מערבבים 1 כפית סודה לשתייה עם כמה טיפות מים כדי ליצור משחה.החל את העיסה ישירות על האזור הפגוע והשאיר אותו מספר דקות לפני השטיפה.

דבש

דבש הוא חיטוי טבעי וניתן להשתמש בו כדי להפחית את הגירוד והנפיחות הקשורים לעקיצות יתושים.כל שעליך לעשות הוא למרוח כמות קטנה של דבש ישירות על האזור המושפע ולהשאיר אותו מספר דקות לפני שטיפתו.

מיץ לימון

מיץ לימון הוא עיקרי טבעי וניתן להשתמש בו כדי להפחית את ה- iTching ונפיחות הקשורים לעקיצות יתושים.כל שעליך לעשות הוא למרוח כמה טיפות מיץ לימון ישירות על האזור המושפע ולהשאיר אותו מספר דקות לפני שטיפתו.

תרופות עקיצות יתוש אחרות

ישנם כמה תרופות אחרות שניתן להשתמש בהן כדי להפחית את הגירוד והנפיחות הקשורים לעקיצות יתושים.אלו כוללים:

  • אלוורה ורה-אלוורה מכילה תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית גירוד ונפיחות.
  • שמן עץ התה-שמן עץ התה בעל תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית גירוד ונפיחות.
  • קרח – קרח יכול לעזור להפחית גירוד ונפיחות כמו גם לעזור להרדים את האזור המושפע.
  • משחת שיניים – משחת שיניים יכולה לעזור להפחית גירוד ונפיחות כמו גם לעזור להוציא את כל הרעלנים.

ניתן להשתמש בתרופות אלה בשילוב או בנפרד כדי להפחית את הסימפטומים הקשורים לעקיצות יתושים.

שאלות נפוצות

  • מהי התרופה הביתית הטובה ביותר לעקיצות יתושים?
    התרופה הביתית הטובה ביותר עבור עקיצות יתושים היא להחיל דחיסה קרה או חבילת קרח על האזור הפגוע למשך מספר דקות.זה יעזור להפחית גירוד ונפיחות כמו גם להרדים את האזור.
  • כיצד אוכל להפחית את הגירוד והנפיחות של עקיצות יתושים?
    ישנם כמה תרופות ביתיות שיכולות לעזור להפחית את הגירוד והנפיחות של עקיצות יתושים, כולל חומץ תפוחים, סודה לשתייה, דבש, מיץ לימון, אלוורה, שמן עץ התה והקרח.

לסיכום, עקיצות יתושים יכולות להיות מעצבנות ומגרדות, אך ישנם כמה תרופות ביתיות שאושרו על סבתא שיכולות לעזור להפחית את הגירוד והנפיחות הקשורים לעקיצות מציקות אלה.חומץ תפוחים, סודה לשתייה, דבש, מיץ לימון, אלוורה, שמן עץ התה וקרח הם רק כמה מהתרופות הפופולריות שניתן להשתמש בהן כדי להפחית את הסימפטומים של עקיצות יתושים.למידע נוסף, בקרו ב wikipedia.org לקבלת הגדרה בנושא עקיצות Mosquito וסעדים קשורים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן