דף הבית » תרופות סבתא » הסעדים של סבתא לנשיקת המוות: איך סבתא ניצחה את קללת המונונוקלאוזיס!

הסעדים של סבתא לנשיקת המוות: איך סבתא ניצחה את קללת המונונוקלאוזיס!

הסעדים של סבתא למחלת הנשיקה

זה לא סוד ש’מחלת הנשיקה ‘ – או מונונוקלאוזיס – קיימת כבר מאות שנים.למרות שהמחלה התגלתה ונחקרת בשנים האחרונות, רבים מאיתנו עדיין פונים לסבתא בגלל תרופות הבית האהובות והיעילות שלה לעיתים קרובות לטיפול במצב זה.בואו נסתכל על כמה מהטיפולים המסורתיים עבור מונו שהועברו מדור לדור.

תרופות צמחי מרפא

תרופות צמחיות הן בחירה פופולרית לטיפול במונו.ידוע כי עשבי תיבול כמו Echinacea, Goldenseal ושורש ליקוריץ מגדילים את מערכת החיסון ונלחמים בנגיפים.בנוסף, עשבי תיבול כמו ג’ינג’ר, שום וכורכום ידועים בתכונותיהם האנטי דלקתיות ויכולים לעזור להפחית את הכאב והנפיחות הקשורים למחלה.

טיפ ייחודי ומועיל

דרך נהדרת לוודא שאתה מפיק את המרב מתרופות הצמחים שלך היא להכין מהם תה.פשוט תלול את עשבי התיבול במים חמים למשך 5-10 דקות, מתאמץ ותיהנה!

שינויים תזונתיים

אכילת תזונה בריאה ומאוזנת היא גם חיונית כשמדובר בטיפול במונו.מזונות עשירים בוויטמינים B, כמו ירקות עלים, אגוזים ושעועית, יכולים לעזור להגביר את רמות האנרגיה שלך ולהילחם בעייפות.בנוסף, הגדלת הצריכה שלך של מזונות עשירים בוויטמין C, כמו תפוזים, פלפלים ותותים, יכולה לעזור להגביר את מערכת החיסון שלך ולהילחם בזיהום.

קבל המון מנוחה

אחד הדברים החשובים ביותר שאתה יכול לעשות בכל מה שקשור לטיפול במונו הוא להשיג הרבה מנוחה.הנגיף יכול לקחת את מחירו על גופך ולגרום לך להרגיש מותש, ולכן חשוב לתת לגופך את הזמן שהוא צריך להתאושש.נסה ללכת לישון קצת יותר מוקדם מהרגיל ולקום קצת אחר כך.יתכן שתרצה גם לנמנם במהלך היום אם אתה מרגיש צורך.

hydrate

להישאר לחות הוא גם המפתח בכל מה שקשור לטיפול במונו.שתיית שפע נוזלים תעזור לשטוף רעלים, להגביר את מערכת החיסון שלך ולהפחית את הדלקת.שואפים לשתות 8-10 כוסות מים ביום, וודאו להימנע ממשקאות ממותקים.

מסקנה

הסעדים של סבתא לטיפול במונו יכולים להיות דרך נהדרת לקבל הקלה מהתסמינים של נגיף זה.זכור לשלב תרופות צמחיות, שינויים תזונתיים, מנוחה מספקת והרבה נוזלים בתוכנית הטיפול שלך.עם קצת TLC, אתה יכול לחזור להרגיש במיטבך תוך זמן קצר.

הבנת מחלת הנשיקה

מחלת הנשיקה היא זיהום מדבק הנגרם על ידי החיידק סטרפטוקוקוס פיוגנים.זה ידוע גם בשם גרון סטרפ, והוא מאופיין בכאבי גרון, בלוטות לימפה נפוחות וחום.תסמינים של מחלת הנשיקה מתחילים בדרך כלל יומיים עד ארבעה ימים לאחר חשיפה לחיידקים ויכולים להימשך עד שבועיים.זה מדבק מאוד ויכול להתפשט באמצעות מגע עם חפצים רוק, ריר או חפצים משותפים.מקרים חמורים יכולים להוביל לסיבוכים חמורים, כמו דלקת בלב, ריאות ומפרקים.

הסעדים של סבתא למחלת הנשיקה

הסעדים של סבתא הועברו לאורך דורות, ורבים מהם עדיין משמשים כיום לטיפול במחלת הנשיקה.להלן כמה מהתרופות הפופולריות ביותר המשמשות לטיפול בגרון סטרפ.

דבש וקינמון

באופן מסורתי נעשה שימוש ב

דבש וקינמון לטיפול בתסמינים של מחלת הנשיקה.דבש הוא אנטיבקטריאלי טבעי ואנטי דלקתי, ואילו קינמון ידוע בתכונותיו האנטיספטיות והאנטי-פטרייתיות.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים חלקים שווים דבש וקינמון בכוס מים חמים ושתה אותם פעמיים ביום.תערובת זו יכולה לשמש גם כגרגר כדי לסייע בהפחתת כאב ודלקת.

גרגר מי מלח

גרגר מי מלח הוא אחד התרופות הוותיקות והיעילות ביותר למחלת הנשיקה.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית מלח בכוס מים חמים וגרגר איתו מספר פעמים ביום.זה יעזור להפחית נפיחות וכאב בגרון, כמו גם לעזור להילחם בזיהום.

שום

שום ידוע זה מכבר בתכונותיו הרפואיות ומשמש לטיפול בגרון סטרפ במשך מאות שנים.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט ללעוס שיני שום גולמיות אחת או שתיים פעמיים ביום.שום הוא אנטיביוטיקה טבעית ואנטי דלקתית שיכול לעזור להילחם בזיהום ולהפחית נפיחות וכאב בגרון.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה פופולרית נוספת לגרון סטרפ.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים בכוס מים חמים ושתה אותו פעמיים ביום.חומץ סיידר תפוחים ידוע בתכונותיו האנטיבקטריאליות והאנטי דלקתיות, שיכולות לעזור להפחית נפיחות וכאב בגרון ולהילחם בזיהום.

שורש ליקריץ

שורש ליקוריץ שימש זה מכבר לטיפול בתסמיני מחלת הנשיקה.כדי להשתמש בתרופה זו, תלול כפית אחת של שורש ליקריץ בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את התערובת ושותים אותה פעמיים ביום.שורש ליקריץ ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות ונוגדי חמצון, שיכולים לעזור להפחית נפיחות וכאב בגרון.

מסקנה

הסעדים של סבתא למחלת הנשיקה משמשים עדיין כיום לטיפול בגרון סטרפ.סעדים אלה טבעיים ובטוחים יחסית, והם יכולים לעזור להפחית נפיחות וכאב בגרון ולהילחם בזיהום.עם זאת, חשוב לציין כי אין להשתמש בתרופות אלה במקום טיפול רפואי.אם אתה חווה אחד מהתסמינים של גרון סטרפ, חשוב לפנות לרופא לאבחון וטיפול.

שאלות נפוצות

  • ש: מהי מחלת הנשיקה?
    ת: מחלת הנשיקה היא זיהום מדבק הנגרם על ידי החיידק סטרפטוקוקוס פיוגנים.זה ידוע גם בשם גרון סטרפ, והוא מאופיין בכאבי גרון, בלוטות לימפה נפוחות וחום.
  • ש: מהם כמה מהתרופות של סבתא למחלת הנשיקה?
    ת: חלק מהתרופות הפופולריות ביותר המשמשות לטיפול בגרון סטרפ כולל דבש וקינמון, גרגרי מים מלח, שום, חומץ תפוחים, ושורש ליקוריץ.

הסעדים של סבתא למחלת הנשיקה שימשו במשך מאות שנים לטיפול בגרון סטרפ.סעדים אלה טבעיים ובטוחים יחסית, והם יכולים לעזור להפחית נפיחות וכאב בגרון ולהילחם בזיהום.עם זאת, אין להשתמש בתרופות אלה במקום טיפול רפואי.אם אתה חווה אחד מהתסמינים של גרון סטרפ, חשוב לפנות לרופא לאבחון וטיפול.<a href = "https://en.wikipedia.org/wiki/

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן