דף הבית » תרופות סבתא » הסעדים של סבתא לסבורה בקרקפת – לא תאמינו מה עובד!

הסעדים של סבתא לסבורה בקרקפת – לא תאמינו מה עובד!

מבוא

Seborrhea הוא מצב קרקפת נפוץ הפוגע באנשים רבים.זה מאופיין בהתפללות וגרד של הקרקפת, ויכול להיות מאוד לא נוח ומביך.בעוד שתרופות ללא מרשם יכולות לעזור, אנשים רבים פונים לסבתותיהם להקלה.סבתות משתמשות בתרופות ביתיות במשך מאות שנים לטיפול במחלות רבות, וסבורה אינה יוצאת דופן.במאמר זה נדון בכמה מהתרופות הפופולריות ביותר של סבתא לסבורה בקרקפת וכיצד להשתמש בהן ביעילות.אנו נספק גם טיפ מועיל לקחת ממנו.

מה זה Seborrhea?

Seborrhea הוא מצב קרקפת נפוץ המאופיין על ידי מתקלף, גירוד, אדמומיות ו/או קרקפת שמנונית.זה נגרם על ידי ייצור יתר של סבום, שהוא שמן טבעי המיוצר על ידי הגוף.Seborrhea יכול להיגרם על ידי מגוון גורמים, כולל גנטיקה, הורמונים, לחץ ותזונה.זה בדרך כלל לא רציני, אבל זה יכול להיות לא נוח ומביך.

הסעדים של סבתא לסבוריאה בקרקפת

יש הרבה תרופות ביתיות מסורתיות שהועברו מדור לדור לטיפול בסבורה בקרקפת.להלן כמה מהתרופות הפופולריות ביותר של סבתא לסבורה בקרקפת:

  • חומץ תפוחים: חומץ תפוחים הוא תרופה ביתית פופולרית לסבורה.זה עוזר לאזן את ה- pH של הקרקפת, שיכול לעזור להפחית את ההתקלפות והגרד.לשימוש, מערבבים 1-2 כפות של חומץ תפוחים עם כוס מים 1 והשתמשו בו כשטיפה לאחר השמפו.לשטוף עם מים נקיים אחר כך.

  • אלוורה: אלוורה היא אנטי דלקתית טבעית שיכולה לעזור להפחית את האדמומיות והגרד הקשורים לסבורה.לשימוש, מרחי ג’ל אלוורה ישירות על הקרקפת והשאיר אותה על 15-20 דקות לפני השטיפה במים נקיים.

  • שמן קוקוס: שמן קוקוס הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור להפחית את היובש והתקלפות הקשורות לסבורה.לשימוש, חיממו כמה כפות שמן קוקוס ועסה אותו לקרקפת.השאירו אותו למשך 15-20 דקות לפני השטיפה במים נקיים.

  • שמן עץ התה: שמן עץ התה הוא חיטוי טבעי שיכול לסייע בהפחתת חיידקים ודלקת הקשורים לסבורה.לשימוש, מערבבים כמה טיפות שמן עץ התה עם שמן נשא כמו שמן קוקוס ועיסוי לקרקפת.השאירו אותו למשך 15-20 דקות לפני השטיפה במים נקיים.

טיפים מועילים לטיפול בסבוריאה בקרקפת

בנוסף לשימוש בתרופות של סבתא, ישנם כמה טיפים מועילים אחרים שיכולים לעזור לך לנהל את סבורה בקרקפת.להלן כמה מהטיפים המובילים שלנו:

  • הימנע משימוש בשמפו או מוצרים קשים בקרקפת.אלה יכולים להפשיט שמנים טבעיים ולהחמיר את המצב.

  • היו עדינים בעת שטיפת הקרקפת.השתמש בתנועה רכה ומעגלית והימנע מקרצוף שיכול לעצבן את הקרקפת.

  • לבש בגדים מתאימים.בגדים מתאימים יכולים לגרום לחיכוך בקרקפת ולגיר את המצב.

  • אכלו תזונה בריאה.תזונה בריאה יכולה לעזור לגופך להילחם בזיהום ולהפחית את הדלקת.

  • שתו הרבה מים.להישאר לחות יכול לעזור לשמור על לחות הקרקפת ולהפחית גירוד והתקלפות.

  • טיפ ייחודי ומועיל: הפוך את קרקפת הקרקפת שלך.מערבבים יחד חלקים שווים שמן קוקוס, דבש וסוכר כדי ליצור קרצוף עדין ומזין כדי לעזור להפחית את ההתקלפות והגרד.לעסות אותו לקרקפת ושוטפים במים נקיים.

תוכן העניינים:

סבוריאה וסבתא של סבתא וקרקפת

Seborrhea, הידוע גם בשם דרמטיטיס סבוריאה, הוא מצב עור המאופיין בכתמי עור אדומים, קשקשיים ומגרדים.זה בדרך כלל משפיע על הקרקפת, הפנים והחזה אך יכול גם להתפשט לאזורים אחרים בגוף, כמו הזרועות והרגליים.למרות שהסיבה המדויקת לסבריאה אינה ידועהייצור נפט (סבום) וזיהום פטרייתי.למרבה המזל, ישנם מגוון של סעדים של סבתא קרקפת שיכולים לעזור להקל על הסימפטומים של סבורה ולמנוע התפרצויות עתידיות.

תרופות ביתיות

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית המשמשת במשך מאות שנים לטיפול במגוון מצבים.על פי ההערכה, יש להן תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-פטרייתיות, מה שהופך אותו לטיפול יעיל בסבורה.כדי להשתמש בחומץ תפוחים כתרופה ביתית, מערבבים חלק אחד של חומץ תפוחים עם מים אחד ומורחים את התערובת ישירות על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 10 דקות לפני השטיפה במים חמים.חשוב לציין כי חומץ תפוחים יכול להיות קשה על העור, ולכן עדיף לבדוק אותו על כתם עור קטן לפני שמריחים אותו על שטח גדול יותר.

שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא קרם לחות טבעי הארוז בתכונות אנטי -פטרייתיות ואנטיבקטריאליות.זה יכול לעזור להרגיע את העור ולהפחית את הדלקת הנגרמת על ידי Seborrhea.כדי להשתמש בשמן קוקוס כתרופה ביתית, פשוט לעסות כמות קטנה לאזור הפגוע.השאירו אותו למשך 10-15 דקות לפני השטיפה במים חמים.לקבלת התוצאות הטובות ביותר, מומלץ להשתמש בשמן קוקוס עד פעמיים ביום.

טיפים למניעה

  • שטפו את שיערך באופן קבוע עם שמפו עדין.
  • הימנע משימוש במוצרי שיער קשים המכילים אלכוהול או ניחוחות.
  • הימנע מחשיפה מוגזמת לסביבות חמות ולחות.
  • נסה להפחית את רמות הלחץ.
  • לאכול תזונה בריאה ומאוזנת.

טיפים אלה יכולים לעזור במניעת התפרצויות עתידיות של סבורה בקרקפת.חשוב לזכור כי תרופות ביתיות וטיפים למניעה אלה אינם תחליף לטיפול רפואי.התייעץ תמיד עם הרופא שלך אם יש לך חששות או אם המצב לא משתפר עם הטיפול הביתי.

שאלות נפוצות

האם ניתן לרפא את סבורה?

לא ניתן לרפא

סבורה, אך ניתן לנהל אותה באמצעות טיפול נכון ושינויי אורח חיים.תרופות ביתיות ומדדי מניעה יכולים לסייע בהפחתת התדירות וחומרתם של התפרצויות סבוריאה.

מהן ההשפעות לטווח הארוך של Seborrhea?

אם לא מטופלים, סבורה עלולה להוביל לנזק קבוע של עור וצלקות.זה יכול גם להגדיל את הסיכון לתנאי עור אחרים, כמו אקזמה ופסוריאזיס.אם אתם חווים תסמינים כלשהם של סבורה, חשוב לפנות לייעוץ רפואי בהקדם האפשרי.

Seborrhea בקרקפת הוא מצב נפוץ שניתן לנהל באמצעות תרופות ביתיות ושינויים באורח החיים.הסעדים של סבתא כמו חומץ תפוחים ושמן קוקוס יכולים לעזור להרגיע את העור ולהפחית את הדלקת.חשוב לנקוט אמצעי מניעה להפחתת הסיכון להתפרצויות עתידיות.אם אתם חווים תסמינים כלשהם של סבורה, חשוב לפנות לייעוץ רפואי בהקדם האפשרי.הגדרה של Wikipedia.org על סבורה בסעדים של סבתא הקרקפת יכולה לספק תובנה נוספת.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן