דף הבית » תרופות סבתא » הסעדים של סבתא לסבורה בקרקפת – פתרונות טבעיים להקלה

הסעדים של סבתא לסבורה בקרקפת – פתרונות טבעיים להקלה

מבוא

Seborrhea הוא מצב עור כרוני המאופיין בכתמי עור אדומים, קשקשיים ולעתים קרובות מגרדים.זה שכיח במיוחד בקרקפת ויכול לגרום לאי נוחות ומבוכה משמעותית.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות טבעיות שהועברו מסבתות לאורך כל השנים שיכולות לעזור לטיפול בסבוריאה.כאן אנו מסתכלים על כמה מהתרופות הפופולריות ביותר של סבתא לסבורה בקרקפת, וכיצד להשתמש בהן לטובת מקסימום.

הסעדים של סבתא לסבוריאה בקרקפת

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה פופולרית למגוון מצבי עור, וסבורה אינה יוצאת דופן.נחשב לסייע באיזון רמות החומציות של העור, ובכך להפחית את חומרת המצב.כדי להשתמש בחומץ תפוחים כתרופה לסבורה, ערבבו חלק אחד של חומץ תפוחים עם שני חלקים מים והפעילו את הפיתרון על האזורים המושפעים בקרקפת.השאירו אותו למשך 15 דקות ואז שטפו במים חמים.

שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא קרם לחות טבעי המסייע לשמור על התייבשות העור, ובכך מפחית את חומרת סבורה.כדי להשתמש בשמן קוקוס כתרופה לסבורה בקרקפת, לעסות כמות נדיבה של שמן באזורים הפגועים בקרקפת.השאירו אותו למשך 30 דקות ואז שטפו במים חמים.

אלוורה

אלוורה היא אנטי דלקתית טבעית ונוגדת חמצון שיכולה לעזור להפחית את חומרת סבורה.כדי להשתמש באלוורה כתרופה לסבוריאה בקרקפת, חלפו את הג’ל מעלה אלוורה טרי ומורחים אותו על האזורים המושפעים בקרקפת.השאירו אותו למשך 30 דקות ואז שטפו במים חמים.

שמן זית

שמן זית הוא חומר טבעי טבעי המסייע לרכך ולהרגיע את העור, ובכך להפחית את חומרת סבורה.כדי להשתמש בשמן זית כתרופה לסבורה בקרקפת, לעסות כמות נדיבה של נפט לאזורים הפגועים בקרקפת.השאירו אותו למשך 30 דקות ואז שטפו במים חמים.

שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חיטוי טבעי שיכול לעזור להפחית את חומרת סבורה.כדי להשתמש בשמן עץ התה כתרופה לסבורה בקרקפת, מערבבים שתי טיפות של שמן עץ התה עם כף שמן זית ומורחים את התערובת על אזורי הקרקפת הפגועים.השאירו אותו למשך 30 דקות ואז שטפו במים חמים.

טיפ ייחודי

חשוב לזכור שיש להשתמש בכל הסעדים הללו במתינות.שימוש יתר של כל אחד מהתרופות הטבעיות הללו יכול להוביל לגירוי ודלקת נוספת.לכן עדיף להשתמש בהם רק פעם או פעמיים בשבוע ולעקוב אחר כך לעקוב אחר קרם לחות.

Seborrhea של הקרקפת הוא מצב עור כרוני שיכול להיות לא נוח ומביך.למרבה המזל, ישנם מספר סעדים של סבתא שניתן להשתמש בהם כדי להפחית תסמינים ולעזור בניהול המצב.עם זאת, חשוב לציין כי תרופות אלה יכולות להשתנות ביעילות ויש להשתמש בהן רק לאחר התייעצות עם איש מקצוע בתחום הבריאות.

כמה מהתרופות הפופולריות ביותר של סבתא לסבורה כוללות:

שטיפת חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה פופולרית לתנאי עור רבים והיא יכולה לשמש גם כדי לסייע בהפחתת תסמינים של סבורה.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים חלק אחד של חומץ תפוחים עם ארבעה חלקים מים ומרחים את התערובת על הקרקפת.השאר את התערובת דולקת למשך 15 דקות לפני השטיפה במים חמים.יש להשתמש בתרופה זו פעם בשבוע, אך דברו עם הרופא שלכם לפני שתשתמשו בו כדי לוודא שהיא לא תרגיר את העור שלכם.

אלוורה ורה ג’ל

ג’ל אלוורה הוא תרופה פופולרית נוספת עבור Seborrhea וניתן להשתמש בה כדי לסייע בהפחתת דלקת וגירוד.כדי להשתמש בתרופה זו, מרחו שכבה דקה של ג’ל אלוורה על הקרקפת ונותנים לו לשבת 15 דקות לפני שטיפתו במים חמים.ניתן להשתמש בג’ל אלוורהמספר פעמים בשבוע, אך הקפד לדבר עם הרופא שלך לפני שתשתמש בו כדי לוודא שהוא לא ירגיז את העור שלך.

שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא תרופה פופולרית לתנאי עור רבים וניתן להשתמש בהם כדי לסייע בהפחתת תסמינים של סבורה.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים שמן עץ תה חלק אחד עם ארבעה חלקים מים ומורחים את התערובת על הקרקפת.השאר את התערובת דולקת למשך 15 דקות לפני השטיפה במים חמים.יש להשתמש בתרופה זו פעם בשבוע, אך דברו עם הרופא שלכם לפני שתשתמשו בו כדי לוודא שהיא לא תרגיר את העור שלכם.

מסקנה

Seborrhea של הקרקפת יכולה להיות מצב לא נוח ומביך, אך ישנם מספר תרופות של סבתא שניתן להשתמש בה כדי להפחית תסמינים ולעזור בניהול המצב.שטיפות חומץ תפוחים, ג’ל אלוורה ושמן עץ התה הם כולם תרופות פופולריות שניתן להשתמש בהן, אך חשוב לדבר עם הרופא שלך לפני שתשתמש באחד מהתרופות הללו כדי לוודא שהם לא יגרדו את עורך. seborrhea הוא מצב עור כרוני, ועדיף לדון בכל אפשרויות טיפול עם איש מקצוע בתחום הבריאות לפני שתנסה אחת מהתרופות של הסבתא של כל אחת מהסבתות..

שאלות נפוצות

  • מהן הסעדים של סבתא לסבוריאה?
  • כמה מהתרופות הפופולריות ביותר של סבתא לסבורה כוללות שטיפות חומץ תפוחים, ג’ל אלוורה ושמן עץ התה.

  • האם עלי לדבר עם הרופא שלי לפני שאשתמש באחד מהתרופות האלה?
  • כן, חשוב לדבר עם הרופא שלך לפני שתשתמש באחד מהתרופות הללו כדי לוודא שהם לא יגרדו את עורך.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן