דף הבית » תרופות סבתא » תרופות מיושנות לאשכים מגרדים – עצות מסבתא!

תרופות מיושנות לאשכים מגרדים – עצות מסבתא!

מה גורם לאשכים מגרדים ולתרופות לסבתא לעזור

גירוד באזור המפשעה הוא בעיה שכיחה, במיוחד בקרב גברים.אשכים מגרדים יכולים להיגרם על ידי מגוון מצבים רפואיים, כולל דלקות פטרייתיות ומחלות מין (STDs).זה יכול להיגרם גם מגורמי אורח חיים כמו בגדים הדוקים, הזעה מוגזמת ותגובה אלרגית לסבון או חומר ניקוי.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות ביתיות וסעדים סבתא שיכולים לספק הקלה מאי הנוחות של אשכים מגרדים.

היתרונות של תרופות טבעיות

תרופות טבעיות הן דרך בטוחה ויעילה לטיפול במצבים רפואיים רבים, כולל אשכים מגרדים.תרופות אלה משתמשים במרכיבים הזמינים בבית, כמו עשבי תיבול, תבלינים ושמנים אתרים.בדרך כלל הם עדינים יותר על העור מאשר תרופות ללא מרשם, וניתן להשתמש בהן הן להקלה לטווח הקצר והן למניעה לטווח הארוך של אשכים מגרדים.יתר על כן, תרופות טבעיות הן בדרך כלל נוחות יותר מטיפולים קונבנציונליים ואין להם אותן תופעות לוואי פוטנציאליות כמו תרופות רבות.

כיצד להרגיע אשכים מגרדים

החל קומפרס קר

החלת דחיסה קרה על האזור הפגוע יכולה לעזור להפחית גירוד ודלקת.כדי להכין דחיסה קר, מלאו מטלית נקייה בקוביות קרח והמרחו אותו על האזור הפגוע למשך 15 דקות בכל פעם.ניתן לחזור על כך מספר פעמים ביום לפי הצורך להקלה.

קח אמבט שיבולת שועל

אמבט שיבולת שועל הוא תרופה פופולרית לעור מגרד.כדי להשתמש בתרופה זו, הוסף 1 כוס שיבולת שועל לאמבטיה חמה וספוג בתוכה למשך 15-20 דקות.שיבולת השועל עוזרת להרגיע את העור ולהפחית את הגירוד.

השתמש בשמן עץ התה

שמן עץ התה הוא מוצר טבעי אנטי -פטרייתי ואנטיבקטריאלי שיכול לספק הקלה מאשכים מגרדים.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כמה טיפות שמן עץ התה בכף שמן קוקוס ומורחים אותו על האזור הנגוע.יש לעשות זאת פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

ללבוש בגדים רופפים

בגדים הדוקים יכולים לעצבן את העור, שיכול להחמיר גירוד.כדי להפחית את אי הנוחות של אשכים מגרדים, חשוב ללבוש בגדים רופפים שאינם משפשפים על העור.

טיפ:

הימנע משימוש בסבונים או חומרי ניקוי ריחניים, מכיוון שאלו עלולים לעצבן את העור ולהחמיר גירוד.אם גירוד נמשך, חשוב לדבר עם רופא כדי לקבוע את הגורם. & Lt; h2 & gt; אשכים מגרדים תרופות סבתות: תרופות ביתיות להקלה מהירה & lt;/h2 & gt;

אשכים מגרדים הם בעיה מעצבנת המשפיעה על אנשים רבים.הגירוד יכול לנוע בין קל לחמור ויכול להיגרם על ידי מגוון רחב של גורמים.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות ביתיות שניתן להשתמש בהן כדי לספק הקלה מהגירוד.להלן חמש תרופות לסבתא שיכולות לספק הקלה מהירה מאשכים מגרדים.

& lt; h3 & gt; 1.Apple Cider Vinegrated Shinse & Lt;/H3 & Gt;

חומץ תפוחים משמש זה מכבר כתרופה ביתית למגוון מחלות, והוא יכול לשמש גם כדי לספק הקלה מאשכים מגרדים.כדי להשתמש בתרופה לסבתא זו, פשוט ערבבו חלקים שווים חומץ תפוחים ומים חמים בקערה ואז משרים מטלית נקייה בתערובת.מרחו בעדינות את הבד על האזור המושפע למשך 10-15 דקות, ואז שטפו במים פושרים.

& lt; h3 & gt; 2.קומפרס קר & lt;/h3 & gt;

תרופה ביתית נוספת לאשכים מגרדים היא להשתמש בקומפרס קר.כל שעליך לעשות הוא להשרות מטלית נקייה במים קרים ואז למרוח אותו בעדינות על האזור הפגוע למשך 10-15 דקות.זה יעזור להפחית את הגירוד ולספק הקלה מסוימת.

& lt; h3 & gt; 3.שיבולת שועל אמבטיה & lt;/h3 & gt;

שיבולת שועל היא עוד תרופה ביתית פופולרית לאשכים מגרדים.כדי להשתמש בו, פשוט מערבבים 2-3 כוסות שיבולת שועל לאמבטיה חמה והשרו בתערובת למשך 10-15 דקות.שיבולת השועל תעזור להרגיע את הגירוד ולספק קצת הקלה.

& lt; h3 & gt; 4.שמן עץ התה & lt;/h3 & gt;

שמן עץ התה הוא תרופה ביתית פופולרית למגוון מחלות עור, כולל אשכים מגרדים.כדי להשתמש בו, פשוט ערבבו כמה טיפות שמן עץ התה לתוכוכמות קטנה של מים חמים ואז מורחים אותם על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 10-15 דקות ואז שטפו במים פושרים.

& lt; h3 & gt; 5.אלוורה ורה ג’ל & lt;/h3 & gt;

אלוורה ורה ג’ל היא תרופה ביתית פופולרית נוספת לאשכים מגרדים.כדי להשתמש בו, פשוט החל כמות קטנה של ג’ל אלוורה על האזור המושפע והשאיר אותו למשך 10-15 דקות.שטפו במים פושרים.

& lt; h2 & gt; אשכים מגרדים סעיפים סבתא סיכום & lt;/h2 & gt;

אשכים מגרדים הם בעיה לא נוחה, אך למרבה המזל ישנם מספר תרופות ביתיות שיכולות לספק הקלה מהירה.חומץ תפוחים, קומפרסים קרים, אמבטיות שיבולת שועל, שמן עץ התה וג’ל אלוורה הם כולם תרופות סבתא פופולריות שניתן להשתמש בהן כדי לספק הקלה מהגרד.עם זאת, אם הגירוד נמשך, חשוב לפנות לרופא לשלול מצבים רפואיים בסיסיים.

& lt; h2 & gt; תשאול & lt;/h2 & gt;

& lt; h3 & gt; מהם כמה תרופות ביתיות עבור אשכים מגרדים? & lt;/h3 & gt;

כמה תרופות ביתיות לאשכים מגרדים כוללים שטיפות חומץ תפוחים, קומפרסים קרים, אמבטיות שיבולת שועל, שמן עץ התה וג’ל אלוורה.

& lt; h3 & gt; האם עלי לפנות לרופא אם הגירוד נמשך? & lt;/h3 & gt;

כן, חשוב לפנות לרופא אם הגירוד נמשך מכיוון שהוא יכול להיות סימן למצב רפואי בסיסי.רופא יכול לעזור באבחון וטיפול במצב.

אשכים מגרדים יכולים להיות בעיה לא נוחה, אך למרבה המזל יש מגוון תרופות לסבתא שיכולות לספק הקלה מהירה.שטיפות חומץ תפוחים, קומפרסים קרים, אמבטיות שיבולת שועל, שמן עץ התה וג’ל אלוורה הם כולם תרופות ביתיות יעילות שניתן להשתמש בהן כדי לספק הקלה מהגרד.עם זאת, אם הגירוד נמשך, חשוב לפנות לרופא לשלול מצבים רפואיים בסיסיים.למידע נוסף על אשכים מגרדים, בקרו ב <a href = "https://en.wikipedia.org/wiki/itchy_testicles" target = "_ blank" & gt; wikipedia בדף אשכים של Itchy & lt;/a & gt ;.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן