דף הבית » תרופות סבתא » הסעדים שנבדקו בזמן של סבתא להיפטר מקקים אחת ולתמיד!

הסעדים שנבדקו בזמן של סבתא להיפטר מקקים אחת ולתמיד!

כיצד הסעדים של סבתא עוזרים להרחיק ג’וקים משם

ג’וקים הם אחד המזיקים האיומים ביותר בעולם.הם יכולים לעורר הרס על הבית שלך ולזהום מקורות מזון, מה שהופך אותם לסכנה בריאותית אפשרית.אמנם להיפטר מקקים יכולה להיות משימה מפחידה, אך ישנם כמה תרופות פשוטות שסבתא שלך אולי השתמשה כדי להרחיק אותם.להלן כמה מהתרופות הנפוצות ביותר שסבתא נהגה להיפטר מהקקים.

חומצה בורית

חומצה בורית היא אבקה לבנה המשמשת בדרך כלל להיפטר מהקקים.זוהי תרופה ביתית פופולרית לבקרת ג’וקים ומשמשת במשך מאות שנים.סבתא נהגה לפזר חומצה בורית באזורים שבהם סביר להניח כי ג’וקים היו חיים, כמו קרובים לסדקים בקירות, מתחת לכיורים ובארונות.חומצה בורית פועלת על ידי התייבשות של הג’וקים והריגתם.

תוכן העניינים:

טיפ:

בעת שימוש בחומצה בורית, וודא שאתה לובש מסיכת מגן וכפפות.כמו כן, שמור את האבקה מחוץ להישג ידם של ילדים וחיות מחמד.

שמנים אתרים

שמנים אתרים הם דרך נהדרת להיפטר מקקים באופן טבעי.סבתא נהגה לייצר ריסוס של שמנים ומים אתרים ולרסס אותו סביב הבית.שמנים אתרים כמו ציטרונלה, אקליפטוס, מנטה ולבנדר יעילים להדחת ג’וקים.

טיפ:

מערבבים 10-15 טיפות שמן אתרי עם כוס מים ומרססו אותו סביב הבית.עשו זאת כל כמה ימים כדי להרחיק את הג’וקים.

אדמה דיאטומאוסית בדרגה מזון

סבתא השתמשה גם באדמה דיאטומית בדרגה מזון כדי להיפטר מג’וקים.זוהי אבקה טבעית העשויה מאצות מאובנות ואינה רעילה לבני אדם ובעלי חיים.זה עובד על ידי התייבשות של הג’וקים והריגתם.סבתא הייתה מפזרת את האבקה סביב אזורים שבהם סביר להניח כי ג’וקים היו חיים, כמו קרובים לסדקים בקירות, מתחת לכיורים ובארונות.

טיפ:

וודא שאתה משתמש באדמה דיאטומאוסית בדרגה מזון ולא מהסוג המשמש בבריכות שחייה.אתה יכול למצוא כדור הארץ בכיתה מזון ברוב חנויות המזון הבריאות.

הסעדים של סבתא הם דרך נהדרת להיפטר מהקקים באופן טבעי ובלי שתצטרך להשתמש בכימיקלים קשים.עם זאת, אם ההתפשטות חמורה, עדיף ליצור קשר עם חברת הדברה מקצועית כדי להיפטר מהקקים לתמיד.

הסעדים של סבתא כדי להיפטר מהקקים

ג’וקים הם אחד המזיקים הנפוצים ביותר שנמצאים בבתים ובעסקים.הם יכולים להיות קשים להיפטר מהם, ואף יכולים לגרום לבעיות בריאותיות.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות שייתכן שסבתא שלך נהגה להיפטר מג’וקים.

חומצה בורית

חומצה בורית היא אחת השיטות הפופולריות והיעילות ביותר להיפטר מהקקים.זהו מינרל המתרחש באופן טבעי שאינו מזיק לבני אדם אך קטלני לקיקים.ניתן לקנות אותו בצורת אבקה, ויש לפזר אותו באזורים שבהם נמצאים ג’וקים.חומצה בורית פועלת על ידי ייבוש שלד הגזים של הג’וק, ויכולה להיות יעילה עד שנה.

כדור הארץ דיאטומסי

כדור הארץ דיאטומסי הוא תרופה טבעית נוספת שניתן להשתמש בה כדי להיפטר מג’וקים.זוהי אבקה העשויה משרידים מאובנים של אורגניזמים מימיים והיא מורכבת מחלקיקים זעירים הפועלים כמו תער.כאשר הקיקים באים במגע עם האבקה, החלקיקים חותכים את שלד החוץ שלהם, מה שגורם להם להתייבש ולמות.

עלי מפרץ

עלי מפרץ הם תרופה טבעית נוספת שניתן להשתמש בה כדי להיפטר מג’וקים.ריח עלי המפרץ אינו נעים לקיקים ויכול לעזור להרחיק אותם.הניחו עלי מפרץ באזורים שבהם נמצא כי ג’וקים עוזרים להרחיק אותם.

מנטה

מנטה היא תרופה טבעית שניתן להשתמש בה כדי להיפטר מג’וקים.ריח הנענע אינו נעים לקיקים ויכול לעזור להרחיק אותם.הניחו עלי נענע טריים באזורים שבהם נמצאים ג’וקים כמסייעים להרחיק אותם.

מניעת התפשטות עתידית

בנוסף לשימוש בתרופות טבעיות כדי להשיגלהיפטר מקקים, ישנם גם כמה צעדים שניתן לנקוט כדי למנוע התפשטות עתידית.

הרחק מקורות מזון ומים משם

ג’וקים נמשכים למקורות מזון ומים, ולכן חשוב להרחיק את אלה מאזורים בהם נמצאים ג’וקים.אחסן אוכל במכולות אטומות אוויר וניקוי כל שפכים או פירורים.כמו כן, הקפידו לשמור על כל מקורות המים, כמו כיורים וניקוז, אטומים ויבשים כראוי.

חותם סדקים ונקיקים

ג’וקים יכולים לסחוט לסדקים ונקיקים קטנים, ולכן חשוב לאטום אותם כדי למנוע מהם להיכנס לבית או לעסק שלך.בדוק לסדקים ונקיקים סביב חלונות ודלתות, והשתמש בקולק או בהרחבת קצף כדי לאטום אותם.

מסקנה

הסעדים של סבתא הם דרך נהדרת להיפטר מג’וקים.חומצה בורית, אדמה דיאטומית, עלי דפנה ונענע הם כולם תרופות טבעיות שניתן להשתמש בהן כדי לסייע בהסרת ג’וקים.בנוסף, חשוב להרחיק מקורות מזון ומים ולאטום כל סדקים או נקיקים כדי למנוע התפשטות עתידית.הסעדים של סבתא הם דרך בטוחה ויעילה לעזור להיפטר מהקקים.

שאלות נפוצות

מהם הסעדים היעילים ביותר להיפטר מהקקים?

הסעדים היעילים ביותר להיפטר מהקקים הם חומצה בורית, אדמה דיאטומית, עלי דפנה ונענע.

האם הסעדים של סבתא בטוחים לשימוש?

כן, הסעדים של סבתא בטוחים לשימוש והם דרך נהדרת לעזור להיפטר מהקקים.

לסיכום, הסעדים של סבתא הם דרך בטוחה ויעילה לעזור להיפטר מהקקים.חומצה בורית, אדמה דיאטומית, עלי דפנה ונענע הם כולם תרופות טבעיות שניתן להשתמש בהן כדי לסייע בהסרת ג’וקים.בנוסף, חשוב להרחיק מקורות מזון ומים ולאטום כל סדקים או נקיקים כדי למנוע התפשטות עתידית.הסעדים של סבתא מספקים דרך בטוחה ולא רעילה לעזור להיפטר מהקקים ולהרחיק אותם לתמיד.

למידע נוסף על הסעדים של סבתא כנגד ג’וקים, תוכלו לבדוק ההגדרה של ויקיפדיה של שליטת הדברה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן