דף הבית » תרופות סבתא » הסעדים הסודיים של סבתא לטיפול בפטריות הנרתיק – הוכחו כעבודה!

הסעדים הסודיים של סבתא לטיפול בפטריות הנרתיק – הוכחו כעבודה!

מבוא

תרופות סבתות קיימות כבר מאות שנים ומשמשות לטיפול בכל דבר, מכאבי גרון ועד פטריית הנרתיק.סעדים של סבתא הם תרופות טבעיות המועברות מדור לדור ולעיתים קרובות מיוצרים מעשבי תיבול, צמחים ומרכיבים טבעיים אחרים.רבים מהתרופות הללו בטוחים ויעילים ויעילים ויכולים לעזור להקל על תסמינים של פטריית הנרתיק.כאן נחקור כמה מהתרופות היעילות והמוכנות ביותר לטיפול בפטריות הנרתיק.

שום

שום משמש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל פטריית הנרתיק.שום הוא נוגד פטרייתי טבעי והוכח כיעיל בהריגת הפטריות הגורמות לזיהומים בנרתיק.כדי להשתמש בשום כתרופה של פטרייה בנרתיק, אתה יכול לרסק כמה שיני שום ולהחיל אותו ישירות על האזור הפגוע, או שאתה יכול ליטול כמוסות שום בעל פה.

שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא עוד תרופה סבתא פופולרית לטיפול בפטריות הנרתיק.בשמן עץ התה תכונות נגד פטריות ואנטיבקטריאליות ההופכות אותו ליעיל בטיפול בפטריות הנרתיק וזיהומים אחרים.כדי להשתמש בשמן עץ התה, תוכלו להוסיף כמה טיפות לאמבט או למרוח אותו ישירות על האזור המושפע.

טיפ:

חשוב לדלל שמן עץ התה בשמן נשא כמו שמן קוקוס לפני שמריחים אותו על העור, שכן שמן עץ התה יכול להיות חזק למדי ועלול לגרום לגירוי.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה סבתא גדולה לטיפול בפטריות הנרתיק.חומץ סיידר תפוחים מכיל חומצה אצטית, בעלת תכונות נגד פטריות.כדי להשתמש בחומץ תפוחים כתרופה לפטריית הנרתיק, הוסיפו כוס חומץ תפוחים לאמבטיה וספיגה למשך 20-30 דקות.אתה יכול גם לדלל חומץ תפוחים עם מים ולהשתמש בו כ- Douche.

טיפ:

חשוב להשתמש רק בחומץ תפוחים אורגני ולא מסונן מכיוון שהוא מכיל את החומרים המזינים והאנזימים המועילים ביותר.

תרופות ביתיות מסורתיות לפטריית הנרתיק

דלקות פטרייה בנרתיק מטופלות לרוב בתרופות ללא מרשם, אך יש אנשים שמעדיפים לסמוך על תרופות ביתיות מסורתיות.ישנם מספר תרופות ביתיות שונות שניתן להשתמש בהן כדי לסייע בטיפול בזיהום פטרייה בנרתיק.אלה כוללים שימוש ביוגורט, שום, חומץ סיידר תפוחים, שמן עץ התה וחומצה בורית.

יוגורט

יוגורט הוא אחד התרופות הפופולריות ביותר לטיפול בזיהום פטריה בנרתיק.יוגורט עשירה בפרוביוטיקה, שהם חיידקים מועילים שיכולים לעזור להחזיר את האיזון הטבעי של חיידקים בנרתיק.כדי להשתמש ביוגורט כתרופה ביתית, אתה יכול להחיל יוגורט רגיל ולא ממותק ישירות על האזור המושפע.עדיף להשתמש ביוגורט רגיל המכיל תרבויות חיות.אתה יכול גם לבחור לאכול כמה מנות של יוגורט בכל יום כדי לעזור להגביר את ההגנות הטבעיות של גופך כנגד הזיהום.

שום

לשום תכונות אנטי -מיקרוביאליות שהופכות אותו לתרופה ביתית נהדרת לזיהומי פטרייה בנרתיק.כדי להשתמש בשום כתרופה ביתית, תוכלו לערבב שיני שום מרוסקות במים ולמרוח את התערובת ישירות על האזור המושפע.אתה יכול גם לבחור לאכול כמה שיני שום בכל יום כדי לעזור להגביר את מערכת החיסון שלך ולהילחם בזיהום.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא עוד תרופה ביתית פופולרית לטיפול בזיהומי פטרייה בנרתיק.האופי החומצי של חומץ תפוחים עוזר להרוג את הפטרייה הגורמת לזיהום.כדי להשתמש בחומץ תפוחים כתרופה ביתית, תוכלו לערבב חלקים שווים של חומץ תפוחים ומים ולמרוח את התערובת ישירות על האזור הפגוע.אתה יכול גם לבחור לשתות כוס מים מעורבבים עם כף חומץ תפוחים בכל יום כדי לעזור להילחם בזיהום.

שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא תרופה ביתית נוספת שניתן להשתמש בה לטיפול בזיהום פטרייה בנרתיק.לשמן עץ התה תכונות נגד פטריות שיכולות לעזור להילחם בזיהום.כדי להשתמש בשמן עץ התה כתרופה ביתית, תוכלו לדלל כמה טיפות של Tהוא שמן במים ומרח אותו ישירות על האזור המושפע.

חומצה בורית

חומצה בורית היא תרופה ביתית נוספת שניתן להשתמש בה לטיפול בזיהום פטריה בנרתיק.לחומצה בורית יש תכונות נגד פטריות שיכולות לעזור להילחם בזיהום.כדי להשתמש בחומצה בורית כתרופה ביתית, תוכלו לערבב כפית של חומצה בורית עם כוס מים ולהחיל אותה ישירות על האזור הפגוע.חשוב להיזהר בעת שימוש בחומצה בורית, מכיוון שהיא יכולה להיות רעילה אם היא נבלעת.

אמצעי בטיחות לשימוש בתרופות ביתיות לפטריית הנרתיק

אמנם תרופות ביתיות יכולות להיות דרך נהדרת לטפל בזיהום בפטרייה בנרתיק, אך חשוב לנקוט אמצעי זהירות מסוימים בבטיחות בעת שימוש בתרופות ביתיות.חשוב להיות בטוח שהתרופה הביתית בה אתה משתמש בטוחה לגופך ולא תגרום לגירוי נוסף או נזק לעור שלך.אם אינך בטוח לגבי הבטיחות של תרופה ביתית מסוימת, עדיף להתייעץ עם הרופא שלך לפני שתשתמש בה.

שאלות נפוצות בנושא פטריות נרתיק סבתות סבתא

מהם התרופות הביתיות הנפוצות ביותר לטיפול בפטריית הנרתיק?

התרופות הביתיות הנפוצות ביותר לטיפול בזיהום בפטריות בנרתיק כוללות יוגורט, שום, חומץ סיידר תפוחים, שמן עץ התה וחומצה בורית.

האם תרופות ביתיות בטוחות לשימוש?

תרופות ביתיות יכולות להיות דרך נהדרת לטפל בזיהום פטרייה בנרתיק, אך חשוב לנקוט אמצעי זהירות מסוימים בבטיחות בעת השימוש בהם.חשוב להיות בטוח שהתרופה הביתית בה אתה משתמש בטוחה לגופך ולא תגרום לגירוי נוסף או נזק לעור שלך.אם אינך בטוח לגבי הבטיחות של תרופה ביתית מסוימת, עדיף להתייעץ עם הרופא שלך לפני שתשתמש בה.

זיהומי פטרייה בנרתיק יכולים להיות בעיה שכיחה ולא נוחה, אך לעיתים קרובות ניתן לטפל בהם בתרופות ביתיות מסורתיות.יוגורט, שום, חומץ סיידר תפוחים, שמן עץ התה וחומצה בורית הם כולם תרופות ביתיות פופולריות לטיפול בזיהומי פטרייה בנרתיק.עם זאת, חשוב לנקוט אמצעי זהירות בטיחותיים מסוימים בעת שימוש בתרופות ביתיות, מכיוון שהם יכולים להיות מסוכנים אם לא משתמשים בהם נכון. תרופות סבתות נרתיקיות יכולות להיות דרך נהדרת לעזור בטיפול בזיהום שלך ולהחזיר את האיזון הטבעי של גופך.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן