דף הבית » תרופות סבתא » הסעדים שנבדקו בזמן של סבתא לשיעול והצטננות – המדריך המלא שלך!

הסעדים שנבדקו בזמן של סבתא לשיעול והצטננות – המדריך המלא שלך!

כוח הסעדים של סבתא לשיעול והצטננות

עם הופעת עונת הקור והשפעת, רבים מאיתנו פונים לתרופות ללא מרשם להקלה.אך האם שקלת אי פעם להשתמש בסעדים שהועברו במשך דורות במשפחה שלך?הסעדים של סבתא לשיעול והצטננות קיימים כבר מאות שנים, ועדיין הם חזקים ויעילים באותה מידה כיום.

הסעדים של סבתא הם לרוב טבעיים ועשויים עם מרכיבים פשוטים, כמו דבש, לימון וג’ינג’ר.הם לא רק מספקים הקלה מהתסמינים של הצטננות, אלא יכולים גם לעזור להפחית את העומס, לנקות את הסינוסים שלך ולהרגיע כאב גרון.והחלק הטוב ביותר הוא שהם לא יקרים וקלים לייצור.

הסעדים של סבתא לשיעול והצטננות

קל להכין את הסעדים של סבתא לשיעול והצטננות וניתן להכין אותם עם מרכיבים שכבר יש לך במזווה שלך.להלן כמה מהמתכונים הפופולריים והיעילים ביותר:

סירופ דבש ולימון

אחד הסעדים הפופולריים ביותר של סבתא לשיעול והצטננות הוא סירופ דבש ולימון.כדי להכין סירופ זה, פשוט מערבבים חלקים שווים של דבש ומיץ לימון סחוט טרי.לאחר מכן ניתן לקחת תערובת זו על ידי כפית כדי להרגיע את כאב הגרון ולהפחית את העומס.

תה ג’ינג’ר

תה ג’ינג’ר הוא תרופה פופולרית נוספת להצטננות ושיעול.להכנת התה, פשוט הרתיחו מעט מים והוסיפו כמה פרוסות ג’ינג’ר טרי.נותנים לתערובת תלולה בערך 10 דקות לפני מתאמץ ולהוסיף דבש או לימון לטעם נוסף.תה זה הוא דרך נהדרת לפנות את הסינוסים שלך ולהפחית את הדלקת.

מרק שום

מרק שום הוא תרופה נוספת ששימשה במשך מאות שנים כדי להקל על תסמיני קור.כדי להכין את המרק, פשוט מטורף שום שום במחבת עם קצת שמן זית.ברגע שהשום משחים קלות, הוסיפו מעט מרק ירקות או עוף ונותנים לו להתבשל כמה דקות.מרק זה יכול לעזור להפחית את העומס ולהפחתת הדלקת.

טיפ ייחודי ומועיל

לא משנה מי מהסעדים של סבתא תבחרו לנסות, חשוב לזכור לשתות המון נוזלים כדי לעזור לשטוף את הרעלים.להישאר לחות הוא המפתח להתאוששות ויכול לעזור להאיץ את תהליך ההיפטרות מהקור או השיעול שלך.

סיכום

הסעדים של סבתא לשיעול והצטננות קיימים כבר מאות שנים, והם עדיין משמשים כיום.החל מתה צמחים ועד שאיפת קיטור, תרופות ביתיות אלה יכולות לספק הקלה מהתסמינים של הצטננות או שיעול.אמנם הם עלולים לא לרפא את הגורם הבסיסי, אך הם יכולים לעזור להפחית את חומרת הסימפטומים ולהקל על העברת המחלה.הסעדים של סבתא הם בדרך כלל לא יקרים, קלים להכנה ובטוחים לשימוש, אך תמיד חשוב להתייעץ עם הרופא שלך לפני שתשתמש בהם.

תה צמחי מרפא

תה צמחי מרפא הם אחד התרופות הפשוטות והפופולריות ביותר לטיפול בשיעול והצטננות.עשבי תיבול רבים שימשו במשך מאות שנים כדי לעזור להפחית את העומס ולהרגיע גרון כואב.עשבי תיבול נפוצים המשמשים למטרה זו כוללים קמומיל, מנטה, ליקריץ וג’ינג’ר.להכנת תה צמחים, פשוט תלול אחד או יותר מהעשבים האלה במים חמים במשך מספר דקות.אתה יכול גם להוסיף דבש או לימון לתה לקבלת טעם נוסף ויתרונות נוספים.

שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא תרופה פופולרית נוספת לטיפול בשיעול והצטננות.הקיטור החם עוזר לריר דק, ומקל על השיעול.זה יכול גם להפחית את הדלקת במעברי האף ולספק הקלה מגודש.כדי לבצע שאיפת אדים, פשוט מלאו קערה במים חמים והוסיפו כמה טיפות של שמנים אתרים.כיסו את הראש במגבת והניחו את הפנים על הקערה, וודאו לעצב את העיניים.קחו נשימות איטיות ועמוקות למשך מספר דקות, וחזרו על מספר פעמים ביום.

דבש ולימון

דבש ולימון הם שני תרופות פופולריות יותר לטיפול בשיעול והצטננות.דבש הוא אנטיבקטריאלי ואנטי -ויראלי טבעי, המסייע להילחם בזיהום ולהרגיע גרון כואב.לימון גבוה בויטהדקות C ועוזר להגביר את מערכת החיסון.להכנת תרופה דבש ולימון, פשוט מערבבים חלקים שווים דבש ומיץ לימון וקחו 1 כפית כל כמה שעות.אתה יכול גם להוסיף מעט מהתערובת למים חמים להכנת תה מרגיע.

שאלות נפוצות קשורות

ש: האם הסעדים של סבתא בטוחים לשימוש?

ת: הסעדים של סבתא בדרך כלל בטוחים לשימוש, אך תמיד עדיף להתייעץ עם הרופא שלך לפני שתשתמש בהם.תה צמחי מרפא עשויים לקיים אינטראקציה עם תרופות מסוימות, ולכן חשוב להיות מודעים לכל אינטראקציות אפשריות.בנוסף, כמה תרופות, כמו שאיפת קיטור, עלולות לגרום לסחרחורת או קלילות, ולכן חשוב להיות מודעים לכל סיכונים פוטנציאליים.

ש: כמה זמן לוקחים את הסעדים של סבתא לעבודה?

ת: משך הזמן שנדרש כדי שהסעדים של סבתא יעבדו משתנה בהתאם לתרופה ובחומרת הסימפטומים.באופן כללי, תה צמחים ותרופות דבש ולימון מתחילים לעבוד תוך מספר שעות, בעוד ששאיפת קיטור יכולה לקחת עד מספר ימים להיכנס לתוקף.

ש: מהם כמה תרופות ביתיות אחרות לשיעול והצטננות?

ת: כמה תרופות ביתיות אחרות לשיעול והצטננות כוללות גרגר עם מי מלח, שתיית שפע נוזלים, שימוש באדוני אדים וקבלת מנוחה רבה.חשוב גם לשמור על מערכת החיסון שלך חזקה על ידי אכילת תזונה בריאה ואימון באופן קבוע.

בסך הכל, הסעדים של סבתא לשיעול והצטננות יכולים להיות דרך נהדרת לספק הקלה מהתסמינים של הצטננות או שיעול.בדרך כלל הם זולים, קלים להכנה ובטוחים לשימוש, אך תמיד עדיף להתייעץ עם הרופא שלך לפני שתשתמש בתרופות ביתיות כלשהן. התרופות של סבתא לשיעול והצטננות יכולות להיות דרך יעילה לעבור את המחלה עם נוחות מינימלית.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן