דף הבית » כללי » השתלת שיער בטורקיה – כך תעשו זאת
השתלת שיער בטורקיה

השתלת שיער בטורקיה – כך תעשו זאת

השתלת שיער בטורקיה היא הליך פופולרי מאוד בימינו. הסיבה לכך היא שהוא בטוח, יעיל ובעל אחוזי הצלחה גבוהים. ההליך כולל חילוץ שיער מהחלק האחורי של הראש ולאחר מכן השתלת זקיקי השיער על גבי האזורים המדוללים. השיער המושתל יצמח באופן טבעי ומלא. איך זה עובד ולמה ההליך הפך לכה פופולרי? כל התשובות מחכות לכם כאן.

מהם היתרונות של השתלת שיער בטורקיה? 

השתלת שיער היא הליך שבו זקיקי שיער מוסרים מחלק אחד של הקרקפת ומושתלים לאזורים קירחים או מקריחים. מדובר בהליך כירורגי, שניתן לבצע בדרכים שונות והיום הוא מבוצע בשיטות מתקדמות, בעיקר בטורקיה אשר נחשבת לבירת האסתטיקה הרפואית העולמית. השתלת שיער בטורקיה צוברת פופולריות בעשור האחרון בשל עלות העלות והתוצאות האיכותיות שלה. המדינה היא אחד היעדים הפופולריים ביותר להשתלת שיער בזכות המנתחים המוסמכים, המחירים הזולים יותר והתנאים הנוחים יותר.

איך ההליך מתבצע ומדוע הוא כה פופולרי?

השתלת שיער היא ניתוח המבוצע לשיקום אזורי נשירת שיער בקרקפת. הוא משמש גם להחלפת נשירת שיער בשיער התואם לשיער של המטופל. ניתן לבצע את ההליך בפגישה אחת, והתוצאות שלו נשמרות למשך שנים. הוא יכול להיעשות על כל חלק של הקרקפת והוא לא דורש שום השבתה. השתלת שיער בטורקיה לא מחייבת את המטופל ליטול תרופות או תוספי מזון ומאפשרת חזרה מהירה יחסית לשגרה. התוצאות של הטיפול הן טבעיות וקבועות, בניגוד לטיפולים אחרים כמו Rogaine ופרופסיה, שעובדים רק באופן זמני או בכלל לא עבור אנשים מסוימים. איך זה עובד? באתר hairforever תוכלו לקבל מידע נוסף על השתלת שיער בטורקיה וכל מה שרציתם לדעת.

מהם הכישורים למרפאה המבצעת השתלת שיער בטורקיה? 

על מנת להעפיל כמרפאה איכותית ומקצועית להשתלות שיער בטורקיה, ישנן כמה דרישות שהיא צריכה לעמוד בהן. קודם כל, המרפאה צריכה להיות באישור של משרד הבריאות הישראלי והן משרד הבריאות הטורקי. היא צריכה גם להיות בעלת מוניטין טוב והיסטוריה ארוכת שנים של טיפולים מוצלחים. 

חלק מהכישורים שצריכים להיות למרפאה מקצועית ומומלצת בטורקיה הם: 

– למרפאה חייב להיות צוות של מנתחים ואחיות מוסמכים שיכולים לבצע השתלת שיער בטורקיה.

– הצוות המומחה צריך להציע ייעוץ מקצועי חינם וייעוץ מעקב לכל המטופלים, לפני ובמהלך הטיפול.

– המרפאה צריכה לספק הנחיות ברורות למטופלים לאחר ביצוע הטיפול.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן