דף הבית » כללי » השתלת שיער בארץ – שיער שופע בהליך מתקדם
השתלת שיער בארץ

השתלת שיער בארץ – שיער שופע בהליך מתקדם

השתלת שיער בארץ היא הליך כירורגי המשמש לטיפול בנשירת שיער. זהו פתרון קבוע למי שמחפש דרך לשקם את השיער. ההליך כולל הסרת השיער מהחלק האחורי של הראש ולאחר מכן השתלתו באזורים בהם יש דלילות או התקרחות. איך זה עובד? המשיכו לקרוא וגלו.

מה זה השתלת שיער ולמי ההליך מתאים?

השתלת שיער בארץ מתאימה לאלו שיש להם נשירת שיער. הטיפול החדשני משמש לרוב לטיפול בהתקרחות גברית, אך ניתן לבצע אותו גם עבור סוגים אחרים של נשירת שיער. ההליך הכירורגי נעשה בהרדמה מקומית וכרוך במינימום כאב. המנתח יסיר רצועת עור מאתר התורם ולאחר מכן יכניס את זקיקי השיער לחריצים בקרקפת. השיער החדש יצמח באופן טבעי במיקומו החדש, לאחר כחצי שנה עד 9 חודשים מרגע ההשתלה.

כיצד השלת שיער מתבצעת? 

השתלת שיער היא הליך כירורגי שבו מועבר שיער מחלק אחד של הגוף ישירות לאזור הקרקפת במטרה לחדש את צמיחת השיער. התהליך של השתלת שיער בארץ נעשה בשיטות שונות. אחת השיטות מתבצעת על ידי הסרת רצועה של זקיקי שיער מהחלק האחורי או מצידי הראש ולאחר מכן השתלתם על האזור המקריח. השתלות שיער משתמשות בשני סוגים של טכניקות קציר: מיצוי יחידת זקיקים (FUE) והשתלת יחידת זקיקים (FUT). טכניקת FUE חדשה יותר ומשתמשת בזקיקים בודדים, בעוד ש-FUT כרוכה בהסרת רצועת עור מהחלק האחורי של ראשך ופירוקה לשתלים בודדים.

רוצים לדעת עוד? כל המידע החשוב והרלוונטי לגבי השתלת שיער בארץ ובחו”ל מחכה לכם באתר Nontim Barosh.

מהם היתרונות של השתלת שיער בישראל? 

השתלת שיער בישראל מתבצעת בטכנולוגיה חדישה ובמחירים סבירים. מטופלים שעוברים הליך זה חווים עלייה בביטחון העצמי וברמת ההערכה העצמית שלהם באופן משמעותי. גם עלות השתלת שיער בישראל נחשבת לנמוכה באופן יחסי ממדינות אחרות כמו ארה”ב או אוסטרליה למשל, מה שהופך אותה לנגישה יותר עבור יותר אנשים המעוניינים לעבור את הטיפול.

השתלת שיער בארץ היא הטיפול היעיל ביותר לנשירת שיער. היתרונות של השתלת שיער בישראל הם: 

– השיער מושתל בטכניקות מתקדמות, רמת מקצועיות גבוהה של הרופאים המומחים והצוות.

– עלות הטיפול משתלמת משום שאין צורך בנסיעות לחו”ל ואתם נמצאים קרוב לבית.

– צמיחת שיער מחודשת, אפשר לגשת לביקורת אצל הרופא בקלות ובמהירות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן