דף הבית » תרופות סבתא » התרופות הביתיות של סבתא להרגיע את האף הכואב הזה!

התרופות הביתיות של סבתא להרגיע את האף הכואב הזה!

גורמים שכיחים לאף כואב

אף כואב יכול להיגרם על ידי מספר סוגיות שונות, החל מאלרגיות לצטננות.אלרגיות, הצטננות ואוויר יבש הם כל הגורמים הפוטנציאליים לאף כואב.אלרגיות יכולות לגרום לדלקת באף, וכתוצאה מכך תחושה כואבת ומגרדת.הצטננות יכולים להוביל לאף נפוח או נזלת, כמו גם לתחושה כואבת.אוויר יבש עלול לגרום לגירוי באף, מה שמוביל לתחושה כואבת.

הסעדים של סבתא לאף כואב

סבתא תמיד הייתה המגיעה לייעוץ בריאותי, אז בואו נסתכל על כמה מהתרופות שלה לאף כואב.

תמיסת מלח

סבתא מציעה להשתמש בתמיסת מלח כדי לנקות את מעברי האף.זה מועיל במיוחד לסובלים מאלרגיות, מכיוון שהוא יכול לשטוף כל אלרגנים או חומרים מגרים שעלולים לגרום לכאב.לייצור תמיסת מלח, מערבבים ¼ כפית מלח עם 8 אונקיות מים חמים.מלא מזרק נורה בתמיסה ואז הכניס אותו לנחיריים וסחט בעדינות.אפשר לתמיסת המלח להשקות את מעברי האף, ואז לפוצץ את האף כדי להסיר כל תמיסה שנותרה.

Steam

סבתא ממליצה גם להשתמש בקיטור כדי להרגיע אף כואב.מרתיחים מעט מים ושופכים אותם לקערה.הניחו מגבת מעל הראש ונשענים מעל הקערה.קח נשימות איטיות ועמוקות למשך 15 דקות כדי לאפשר לאדים להרגיע את מעברי האף.

תרופות צמחי מרפא

סבתא ממליצה להשתמש בתרופות צמחי מרפא כדי להקל על הכאב.ניתן לקחת תרופות צמחיות בצורה של תה, תנודות או כמוסות.חלק מהעשבים שעליה ממליצה סבתא כוללים את קמומיל, סמברי, שורש ליקריץ, מנטה ואקליפטוס.

טיפ ייחודי

סבתא מציעה להשתמש בסיר נטי כדי לשטוף את מעברי האף.סיר נטי הוא מכשיר המשמש לשטף את מעברי האף עם תמיסת מלח.כדי להשתמש בסיר נטי, מלא אותו בתמיסת המלח והטה את הראש לצד כך שנחיר אחד פונה כלפי מעלה.שופכים בעדינות את הפיתרון לנחיריים ומאפשרים לו לשטוף החוצה.חזור על הצד השני.

מסקנה

הסעדים של סבתא לאף כואבים יכולים להיות דרך נהדרת להקל על אי הנוחות ולהפחית דלקת.פתרונות מלח, קיטור וסעדים צמחיים יכולים כולם לעזור להפחית את הגירוי ולהרגיע את מעברי האף.סבתא הציעה גם להשתמש בסיר נטי כדי לשטוף את מעברי האף.עם הסעדים הללו, אתה יכול להיות בטוח שהאף הכואב שלך ירגיש טוב יותר תוך זמן קצר.

מהם התרופות הכואבות השונות שסבתא יכולה לנסות?

סבתא יכולה לנסות מגוון תרופות שיעזרו להקל על אפה הכואב.חלק מהתרופות הנפוצות ביותר כוללות:

1.תרופות ללא מרשם

תרופות ללא מרשם יכולות לעזור להקל על אי הנוחות הנגרמת על ידי אף כואב.תרופות נפוצות כוללות תרופות אנטי דלקתיות, כמו איבופרופן.תרופות אלה יכולות לעזור להפחית נפיחות ודלקת.סבתא יכולה גם לנסות את Decongestants או תרסיס לאף כדי לעזור להקל על הסימפטומים שלה.

2.תרופות לבית

סבתא יכולה גם לנסות תרופות ביתיות כדי לעזור להקל על אפה הכואב.אחד התרופות הפופולריות ביותר הוא להשתמש בדחיסה חמה על האזור הפגוע.זה יכול לעזור להפחית את הנפיחות ולעזור להקל על הכאב.סבתא יכולה גם לנסות להשתמש בתמיסת מלח באף או בסיר נטי כדי לעזור לפנות את מעברי האף שלה.בנוסף, היא יכולה לנסות להשתמש במכונת אדים כדי לעזור לשמור על מעברי האף לחות.

3.תרופות טבעיות

סבתא יכולה גם לנסות תרופות טבעיות כדי לעזור להקל על אפה הכואב.חלק מהתרופות הטבעיות הפופולריות ביותר כוללות שתיית נוזלים חמים, כמו תה או מרק עוף, כדי לעזור לדלל את הריר.סבתא יכולה גם לנסות לשתות חומץ תפוחים או דבש כדי לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את האזור.בנוסף, היא יכולה לנסות להשתמש בשמנים אתרים, כמו אקליפטוס או שמן עץ התה, כדי לעזור לפנות את מעברי האף שלה.

מסקנה

סבתא צריכה לנסות מגוון תרופות שיעזרו להקל על אפה הכואב.תרופות ללא מרשם, תרופות ביתיות וניגול טבעימדיניות יכולות להיות יעילות בהקלה על אי הנוחות הנגרמת על ידי אף כואב.סבתא צריכה גם לדבר עם הרופא שלה כדי לוודא שהיא משתמשת בסעדים הנכונים כדי לעזור להקל על הסימפטומים שלה.

שאלות נפוצות

מהם התרופות היעילות ביותר לאף כואב?

התרופות היעילות ביותר לאף כואב כוללות תרופות ללא מרשם, תרופות ביתיות ותרופות טבעיות.תרופות אלה יכולות לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את האזור.

האם מכשיר אדים יכול לעזור להקל על אף כואב?

כן, מכשיר אדים יכול לעזור לשמור על מעברי האף לח ויכול לעזור להפחית את אי הנוחות הנגרמת על ידי אף כואב.

לסיכום, כואב לתרופות האף שסבתא יכולה לנסות לכלול תרופות ללא מרשם, תרופות ביתיות ותרופות טבעיות.תרופות אלה יכולות לעזור להפחית את הנפיחות והדלקת, ויכולים לעזור לשמור על מעברי האף לח.סבתא צריכה לדבר עם הרופא שלה כדי לוודא שהיא משתמשת בסעדים הנכונים כדי להקל על הסימפטומים שלה.בנוסף, סבתא צריכה להיות מודעת ל רפואת צמחים והיתרונות הפוטנציאליים שלה לאף כאב.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן