דף הבית » תרופות סבתא » התרופות הביתיות של סבתא לזיהומים בדרכי השתן: מה עובד ומה לא

התרופות הביתיות של סבתא לזיהומים בדרכי השתן: מה עובד ומה לא

מבוא

זיהום בדרכי השתן (UTI) הוא מצב רפואי שכיח בו חיידקים או חיידקים אחרים פולשים ומתרבים בדרכי השתן.דרכי השתן מורכבות מהכליות, השומן, שלפוחית השתן והשופכה.UTI הוא מצב נרחב, במיוחד בקרב קשישים, והוא יכול לגרום למגוון תסמינים, מאי נוחות קלה וכלה בכאב וחום קשה.סבתות הסתמכו זה מכבר על רפואה מסורתית ועל תרופות ביתיות כדי להקל על אי הנוחות מ- UTI.כאן אנו דנים בסעדים הטובים ביותר של הצמחים והבית לטיפול ב- UTI, וכיצד להשתמש בהם בבטחה וביעילות.

תרופות צמחי מרפא עבור UTI

תרופות צמחיות שימשו במשך מאות שנים לטיפול במגוון מצבים רפואיים, כולל UTI.תרופות צמחי מרפא פופולריות ל- UTI כוללות:

  • UVA URSI: UVA URSI הוא שיח המשמש במשך מאות שנים לטיפול ב- UTI.הוא מכיל תרכובת הנקראת ארבוטין, שנחשבת לסייע להילחם בחיידקים הגורמים ל- UTI.נחשב גם להפחית דלקת וכאב.
  • חמוציות: חמוציות משמשות זה מכבר לטיפול ב- UTI.הוא מכיל תרכובות שיכולות לעזור במניעת חיבור לחיידקים לרירית שלפוחית השתן, שיכולה לעזור להפחית את חומרתו ותדירותו של UTI.
  • שורש מרשמלו: שורש מרשמלו יש תכונות אנטי דלקתיות ומרגיעות שיכולות לעזור להפחית את הגירוי והשריפה הנגרמת על ידי UTI.על פי ההערכה, הוא מצמצם את תדירות ה- UTI.
  • Goldenseal: Goldenseal הוא עשב ששימש באופן מסורתי לטיפול ב- UTI.הוא מכיל תרכובות שלפי ההערכה עוזרות להילחם בחיידקים, להפחית דלקת ולהגביר את זרימת השתן.

תרופות ביתיות עבור UTI

בנוסף לתרופות צמחיות, ישנם כמה תרופות ביתיות ששימשו לטיפול ב- UTI.אלו כוללים:

  • שתיית שפע נוזלים: שתיית שפע של נוזלים, במיוחד מים, יכולה לעזור לשטוף חיידקים וחיידקים אחרים מהדרכי השתן.זה יכול גם לעזור להפחית את חומרת תסמיני ה- UTI.
  • מיץ חמוציות: מיץ חמוציות יכול לעזור להפחית את הסימפטומים של UTI ולמנוע זיהומים עתידיים.נחשב לסייע במניעת חיידקים לחבר לדופן שלפוחית השתן.
  • חומץ תפוחים: חומץ סיידר תפוחים נחשב כמסייע בהפחתת תסמיני ה- UTI, כמו גם לסייע במניעת זיהומים עתידיים.על פי ההערכה, יש לתכונות אנטיבקטריאליות.
  • סודה לשתייה: סודה לשתייה נחשבת לסייע בהפחתת אי הנוחות של UTI.על פי ההערכה, היא מסייעת בנטרול חומציות השתן, שיכולה לעזור להפחית את תחושת הבריבה.

טיפים לשימוש בטוח ויעיל בזיהום בדרכי השתן תרופה של סבתא

חשוב להשתמש בכל תרופות צמחיות או ביתיות עבור UTI בזהירות, מכיוון שהם עשויים לקיים אינטראקציה עם תרופות או טיפולים אחרים.להלן מספר טיפים לשימוש בטוח ויעיל ברפואה של סבתא UTI:

  • בדוק תמיד עם הרופא שלך לפני שתשתמש בכל תרופות צמחי מרפא או בית עבור Uti.
  • אם אתה נוטל תרופות כלשהן, שאל את הרופא שלך אם זה בטוח להשתמש בתרופות צמחי מרפא או בית עבור Uti.
  • עקוב אחר ההוראות לשימוש בזהירות, מכיוון שסעדים מסוימים עלולים לגרום לתופעות לוואי אם לא משתמשים בהן כראוי.
  • היה מודע לכך שכמה תרופות צמחיות או בית עשויות לקיים אינטראקציה עם תרופות, ולכן חשוב לבדוק תחילה עם הרופא שלך.

טיפ ייחודי ומועיל: חשוב לשתות שפע נוזלים בעת שימוש בכל תרופות צמחיות או ביתיות עבור UTI.זה יכול לעזור לשטוף חיידקים ומיקרובים אחרים מדרכי השתן ולהפחית את חומרת תסמיני ה- UTI.

חלק 2: הבנת זיהום בדרכי השתן הרפואה של סבתא

כעת, לאחר שיש לנו הבנה טובה יותר של דלקות בדרכי השתן, חשוב לדעת מה לעשות אם אתה חווה תסמינים.אחת הדרכים השכיחות ביותר לטיפול בזיהום בדרכי השתן היא עם אנטיביוטיקה שנקבע על ידי רופא.עם זאת, אנשים רבים פונים לתרופות טבעיות שהועברו מסבתותיהםשלה, כמו עשבי תיבול, תה וסעדים ביתיים אחרים.

תרופות צמחי מרפא עבור UTI

תרופות צמחי מרפא שימשו במשך מאות שנים לטיפול במחלות שונות, כולל דלקות בדרכי השתן.עשבי תיבול כמו חמוציות, Goldenseal ו- Bearberry שימשו לטיפול ב- UTI במשך דורות.מיץ חמוציות נאמר כי הוא עוזר לשטוף חיידקים מדרכי השתן ולהפחית את הסיכון לזיהום.Goldenseal ו- Bearberry שימשו להפחתת דלקת ולספק תכונות אנטיבקטריאליות.

תה ל- UTI

תה הוא תרופה מסורתית נוספת ששימשה לטיפול ב- UTIS.תה צמחי מרפא כמו קמומיל, ג’ינג’ר ופפרמינט נחשב לתכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות.אומרים כי תה קמומיל ופפרמינט עוזרים במיוחד בהקלה על גירוי שלפוחית השתן והפחתת הכאב.תה ג’ינג’ר נחשב גם הוא מועיל בהפחתת הדלקת ומתן הקלה מאי נוחות.

תרופות ביתיות עבור UTI

בנוסף לתרופות צמחי מרפא ותה, ישנם תרופות ביתיות אחרות שניתן להשתמש בהן כדי לסייע בהקלה על הסימפטומים של דלקת בדרכי השתן.שתיית שפע נוזלים יכולה לעזור לשטוף חיידקים מדרכי השתן ולהפחית את הסיכון לזיהום.שתיית מיץ חמוציות או נטילת תוסף חמוציות נחשבת גם היא מועילה במניעה וטיפול ב- UTI.גם אכילת מזונות עשירים בפרוביוטיקה, כמו יוגורט, נאמר כי הוא מסייע בשמירה על איזון חיידקי בריא בגוף.יש אנשים שמוצאים הקלה מהתסמינים של UTI על ידי אמבטיה חמה או יישום דחיסה חמה על הבטן.

שאלות נפוצות

מהי הדרך הטובה ביותר לטפל בזיהום בדרכי השתן?

הדרך הטובה ביותר לטפל בזיהום בדרכי השתן היא לפנות לרופא.הרופא שלך יכול לרשום אנטיביוטיקה כדי לסייע בפינוי הזיהום.בנוסף לאנטיביוטיקה, ישנם גם תרופות טבעיות כמו עשבי תיבול, תה ותרופות ביתיות שיכולות לעזור להקל על הסימפטומים של UTI.

האם זיהום בדרכי השתן יכול להיות חמור?

כן, זיהום בדרכי השתן יכול להיות חמור אם לא מטופל מייד.אם לא מטופלים, UTI יכול להתפשט לכליות ולגרום לזיהום חמור יותר.חשוב לפנות לרופא אם אתה חווה תסמינים כלשהם של UTI.

זיהום בדרכי השתן של הרפואה של סבתא היא נוהג עתיק המשמש במשך מאות שנים לטיפול במחלות שונות, כולל דלקות בדרכי השתן.תרופות צמחי מרפא, תה ותרופות ביתיות יכולות להועיל בהקלה על הסימפטומים של UTI ובמנע זיהומים נוספים.חשוב לפנות לרופא אם אתה חווה תסמינים כלשהם של UTI, מכיוון שזה יכול לעזור להבטיח כי הזיהום מטופל כראוי ובמהירות.בנוסף, הבנת אילו תרופות טבעיות זמינות מסבתא שלך, כמו תרופות צמחיות, תה ותרופות ביתיות, יכולה לעזור בטיפול ב- UTI ויכולה לספק הקלה מהתסמינים.

לסיכום, זיהום בדרכי השתן של הרפואה של סבתא הוא נוהג עתיק המשמש במשך מאות שנים לטיפול במחלות שונות, כולל דלקות בדרכי השתן.תרופות צמחי מרפא, תה ותרופות ביתיות יכולות להועיל בהקלה על הסימפטומים של UTI ובמנע זיהומים נוספים.חשוב לפנות לרופא אם אתה חווה תסמינים כלשהם של UTI, מכיוון שזה יכול לעזור להבטיח כי הזיהום מטופל כראוי ובמהירות.בנוסף, הבנת אילו תרופות טבעיות זמינות מסבתא שלך, כמו תרופות צמחיות, תה ותרופות ביתיות, יכולה לעזור בטיפול ב- UTI ויכולה לספק הקלה מהתסמינים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן