דף הבית » תרופות סבתא » סבתא ידעה הכי טוב: תרופות טבעיות לזיהום בשתן שתוכלו לנסות היום!

סבתא ידעה הכי טוב: תרופות טבעיות לזיהום בשתן שתוכלו לנסות היום!

מבוא

דלקות בדרכי השתן (UTI) יכולות להיות כואבות, לא נוחות ומפריעות לחיי היומיום שלנו.למרבה המזל, ישנם מגוון של תרופות טבעיות שהועברו מדורות של סבתות שיכולות לעזור להקל על אי הנוחות ולעזור לכם לחזור לחיים.הסעדים של סבתא לזיהומים בשתן הם פשוטים, בטוחים וקלים לגישה ויכולים לספק הקלה מבעיה נפוצה זו.

הסעדים של סבתא לזיהום בשתן

הסעדים של סבתא לזיהומים בשתן הם גישה טבעית להקל על תסמינים, וניתן להשתמש בהן בשילוב עם תרופות ללא מרשם להקלה נוספת.להלן כמה מהתרופות הפופולריות ביותר שהועברו לאורך הדורות:

1.מיץ חמוציות

מיץ חמוציות משמש במשך מאות שנים כדי לעזור בטיפול ב- UTIS.החומצות הטבעיות והנוגדי חמצון במיץ חמוציות יכולים לעזור להפחית את מספר החיידקים בדרכי השתן, מה שמסייע בהפחתת תסמיני הזיהום.שתיית אחת לשתי כוסות מיץ חמוציות ביום יכולה לעזור להקל על התסמינים ולהאיץ את ההחלמה.

2.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית עוצמתית ל- UTI.החומץ מסייע באלקטרון של השתן, המסייע בהפחתת החומציות ויכול לספק הקלה מתסמינים כואבים.כדי להשתמש בתרופה זו, הוסף כף אחת של חומץ תפוחים לכוס מים ושתה אותו פעמיים ביום.

3.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא תרופה יעילה נוספת ל- UTIS.התכונות האלקליות של סודה לשתייה יכולות לעזור להפחית את חומציות השתן, תוך מתן הקלה מתסמינים כואבים.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית אחת של סודה לשתייה בכוס מים ושתה אותה פעמיים ביום.

4.פרוביוטיקה

פרוביוטיקה הם חיידקים מועילים שיכולים לעזור לאזן את החיידקים בדרכי השתן.נטילת תוסף פרוביוטי יומי יכול לעזור להפחית את הסימפטומים של UTI ולהאיץ את ההחלמה.

5.תה צמחים

תה צמחים יכול לעזור לשטוף את החיידקים בדרכי השתן ולספק הקלה מתסמינים כואבים.שתיית שתיים עד שלוש כוסות תה צמחים ביום יכולה לעזור להפחית את הסימפטומים ולקדם ריפוי.

טיפ:

זכור לשתות הרבה מים בעת שימוש באחד מהתרופות הללו.מים עוזרים לשטוף את החיידקים העלולים לגרום ל- UTI, ולכן חשוב לשתות לפחות שמונה כוסות מים ביום על מנת להפחית את הסימפטומים ולהאיץ את ההחלמה.

לסיכום, הסעדים של סבתא לזיהומים בשתן הם דרך בטוחה ויעילה להקל על אי הנוחות הקשורה ל- UTI.תרופות טבעיות אלה שימשו במשך דורות כדי לסייע בהפחתת הסימפטומים ולקדם ריפוי.עם זאת, אם התסמינים נמשכים, חשוב לפנות לרופא כך שיוכלו לספק את הטיפול הרפואי המתאים.

חלק 2: תרופות טבעיות לזיהום בשתן

סבתא צדקה: ישנם תרופות טבעיות רבות הזמינות לזיהום בשתן שניתן להשתמש בהן כדי להקל על הכאב ואי הנוחות הנגרמת על ידי מצב זה.אמנם סעדים אלה עשויים לא להיות תרופה-כולם, אך הם שימשו בבטחה וביעילות במשך דורות כדי לסייע בהפחתת תסמיני הזיהום בשתן.

תרופות צמחי מרפא

תרופות צמחי מרפא שימשו במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל זיהום בשתן.עשבי תיבול נפוצים המשמשים לטיפול בזיהום בשתן כוללים חמוציות, UVA URSI, משי תירס, שורש מרשמלו וסודה לשתייה.חמוציות הוא משתן טבעי המסייע לשטוף חיידקים מדרכי השתן.UVA URSI מכיל תכונות אנטיבקטריאליות חזקות המסייעות בהפחתת דלקת ומניעת זיהום.משי תירס ושורש מרשמלו הם שניהם משתנים טבעיים המסייעים לשטוף חיידקים מדרכי השתן.לבסוף, סודה לשתייה עוזרת לאלף את השתן ולהפחית את החומציות שיכולה לעזור להפחית את הכאב ואי הנוחות הנגרמת כתוצאה מזיהום בשתן.

שינויים תזונתיים

ביצוע שינויים תזונתיים יכול גם לעזורהפחיתו את הסימפטומים של זיהום בשתן.הגדלת צריכת המים ונוזלים אחרים יכולה לעזור לשטוף חיידקים מדרכי השתן.אכילת פירות וירקות נוספים יכולה לעזור להגביר את מערכת החיסון ולשמור על בריאות הגוף.אכילת יותר יוגורט ומזונות עשירים בפרוביוטיקה יכולה גם לעזור להפחית את הסימפטומים של זיהום בשתן.לבסוף, הימנעות ממזונות חריפים וחומציות יכולה לעזור להפחית את הכאב ואי הנוחות הנגרמים כתוצאה מזיהום בשתן.

מסקנה

הסעדים של סבתא לזיהום בשתן עשויים לא להיות תרופה-אך ניתן להשתמש בהם בבטחה וביעילות כדי לעזור להפחית את הסימפטומים של מצב זה.תרופות צמחיות, שינויים תזונתיים ותרופות טבעיות אחרות יכולות לעזור להפחית את הכאב והאי הנוחות הנגרמים כתוצאה מזיהום בשתן.על ידי ביצוע עצות סבתא, אתה יכול לעזור להקל על הסימפטומים של זיהום בשתן ולהרגיש טוב יותר מהר.

שאלות נפוצות

  • מהן הסעדים של סבתא לזיהום בשתן? תרופות של סבתא לזיהום בשתן כוללות תרופות צמחיות, שינויים תזונתיים ותרופות טבעיות אחרות.עשבי תיבול כמו חמוציות, Uva Ursi, משי תירס, שורש מרשמלו וסודה לשתייה משמשים כולם כדי לסייע בהפחתת הסימפטומים של זיהום בשתן.ביצוע שינויים תזונתיים כמו הגדלת צריכת המים ונוזלים אחרים, אכילת פירות וירקות נוספים והימנעות ממזון חריף וחומצי יכול גם לעזור להפחית את תסמיני הזיהום בשתן.

הסעדים של סבתא לזיהום בשתן הם פשוטים, טבעיים ויעילים.אמנם סעדים אלה עשויים לא להיות תרופה-כולם, אך ניתן להשתמש בהם בבטחה וביעילות כדי לסייע בהפחתת הכאב ואי הנוחות הנגרמים על ידי מצב זה.על ידי ביצוע עצות סבתא, אתה יכול לעזור להקל על הסימפטומים של זיהום בשתן ולהרגיש טוב יותר מהר. קרא עוד על התרופות של סבתא לזיהום בשתן בוויקיפדיה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן