דף הבית » תרופות סבתא » חשיפת סודות 10 הסעדים של סבתא: מבט לכוחות הריפוי הטבעיים של העבר

חשיפת סודות 10 הסעדים של סבתא: מבט לכוחות הריפוי הטבעיים של העבר

10 הסעדים של סבתא למחלות יומיומיות

זה לא סוד שלסבתותינו הייתה תרופה כמעט לכל מחלה.מגרונות כואבים ועד בטן, זה יכול לעתים קרובות להיראות כאילו לסבתא הייתה תרופה לכל דבר.בעוד שרבים מהתרופות המיושנות הללו לא יתגבו על ידי מחקר מדעי ורפואה מודרנית, יש להם היסטוריה ארוכה של שימשו כתרופות ביתיות.להלן 10 מהתרופות הפופולריות ביותר של סבתא למחלות יומיומיות.

שיעול, הצטננות וזיהומים בסינוסים

אם אתם סובלים מזיהום הצטננות, שיעול או סינוסים, אחד התרופות הפשוטות והיעילות ביותר הוא לערבב 1 כפית דבש עם כף מיץ לימון סחוט טרי וקמצוץ של פלפל קאיין.קח את התערובת הזו שלוש פעמים ביום עד שהסימפטומים שלך שוככים.תרופה נוספת היא להכין תה מתוך קומץ עלי טימין טריים וכפית ג’ינג’ר טרי מגורד.תלול את התה הזה בכוס מים רותחים למשך 10 דקות, מסננים ושותים.

כאבי ראש ומיגרנות

סבתות ידועות שנשבעו על ידי כוס תה קמומיל לכאב ראש או מיגרנה.ההשפעות המרגיעות של התה יכולות לעזור להפחית את הכאב והדלקת הקשורים לכאבי ראש ומיגרנות.תרופה נוספת לכאבי ראש היא למרוח קומפרס קר על המצח, המקדשים או גב הצוואר.זה יכול לעזור להפחית דלקת ולספק הקלה מכאב.

טיפ ייחודי ומועיל:

לקבלת דחיפה נוספת של הקלה, נסה להוסיף כמה טיפות שמן מנטה לדחיסה הקרה שלך.השילוב של הדחיסה הקרה והארומה של שמן המנטה יכול לספק אפקט מרגיע ומרגיע.

בטן מוטרדת ובחילה

עבור בטן או בחילה נסערת, סבתות ממליצות לרוב על כוס תה מנטה חם.המנטול במנטה עוזר להרגיע את הקיבה ולהפחית את הבחילה.תרופה נוספת היא לקחת כפית ג’ינג’ר מגורד טרי ולערבב אותו עם כפית דבש.זה יכול לעזור ליישב את הבטן ולספק הקלה.

כאב גרון ושיעול

אחד התרופות הפופולריות ביותר לכאבי גרון או שיעול הוא כוס מי לימון חמים עם כפית דבש מעורבב. זה יכול לעזור להרגיע את הגרון ולהפחית את הדלקת.תרופה נוספת היא לערבב חלקים שווים של דבש וחומץ תפוחים ולקחת כפית מהתערובת שלוש פעמים ביום.זה יכול לעזור להפחית דלקת ולספק הקלה מכאב.

כאבי מפרקים

לכאבי מפרקים, יש סבתות שממליצות על תערובת של חלקים שווים של שמן זית וחומץ תפוחים.החל תערובת זו על האזור המושפע ועסה אותו כדי להפחית את הדלקת ולספק הקלה.תרופה נוספת היא ליצור משחה של חלקים שווים של אבקת כורכום וג’ינג’ר ולהחיל אותה על האזור הפגוע.זה יכול לעזור להפחית דלקת ולספק הקלה.

נדודי שינה

אם אתה מתקשה לישון, נסה לשתות כוס תה קמומיל לפני השינה.ההשפעות המרגיעות של התה יכולות לעזור לגרום לשינה.תרופה נוספת היא לקחת כפית דבש עם כפית חומץ תפוחים לפני השינה.זה יכול לעזור לאזן את רמות הסוכר בדם שלך ולקדם שינה רגועה.

לחץ וחרדה

לצורך לחץ וחרדה, סבתות רבות ממליצות על כוס חלב חם לפני השינה.ההשפעות המרגיעות של החלב יכולות לעזור להפחית את הלחץ ולקדם הרפיה.תרופה נוספת היא לקחת כפית דבש עם כפית ג’ינג’ר מגורד טרי לפני השינה.זה יכול לעזור להפחית את הלחץ ולקדם הרפיה.

תנאי עור

עבור מצבי עור כמו אקזמה ופסוריאזיס, אחד התרופות הפשוטות ביותר הוא למרוח תערובת של חלקים שווים של דבש ושמן זית על האזור המושפע.זה יכול לעזור להפחית דלקת ולספק הקלה.תרופה נוספת היא ליצור משחה של חלקים שווים של כורכום ודבש ולהחיל אותה על האזור הנגוע.זה יכול לעזור להפחית דלקת ולספק הקלה.

מסקנה

סבתות תמיד היו עם תרופה לכמעט המחלה מאוד.בעוד שרבים מהתרופות הללו לא יתגבו על ידי מחקר מדעי ורפואה מודרנית, יש להם היסטוריה ארוכה של שימשו כתרופות ביתיות.מגרון כואב ועד לבטן, 10 הסעדים של סבתא אלה יכולים לעזור לספק הקלה ממחלות יומיומיות.

הסעדים של סבתא למחלות נפוצות

סבתות היו המקור המועבר לייעוץ רפואי וסעדים ביתיים במשך דורות.עם הרפואה המודרנית של ימינו, הוכחו כי רבים מהתרופות המיושנות שסבתות נשבעו הוכחו כיעילות וטבעיות.להלן 10 סעדים של סבתא למחלות נפוצות שעמדו במבחן הזמן.

1.דבש להצטננות ושיעול

אחד התרופות המנוסות ביותר ואמורות לקור או שיעול הוא דבש.דבש שימש במשך מאות שנים כדי לעזור להרגיע את השיעול ולהפחית את גירוי הגרון.ההערכה היא כי היא גם עוזרת להגביר את מערכת החיסון, מה שמקל על ההילחם בקור או בשפעת.כדי להשתמש בדבש להקלה על קר או שיעול, מערבבים כף דבש גולמי עם חצי כפית של מיץ לימון סחוט טרי.קח תערובת זו כל כמה שעות כדי לעזור להפחית את תסמיני הצטננות.

2.חומץ תפוחים לצרבת

חומץ תפוחים הוא תרופה ביתית נפוצה לצרבת.החומציות של החומץ מסייעת לנטרל את חומצת הקיבה הגורמת לצרבת.כדי להשתמש בחומץ תפוחים להקלה בצרבת, ערבבו אחת עד שתי כפות של חומץ תפוחים עם כוס מים.שתו את התערובת לאט וזה אמור לעזור להפחית את אי הנוחות של צרבת.

3.ג’ינג’ר לבחילה

ג’ינג’ר שימש במשך מאות שנים כדי לסייע בהפחתת תסמיני הבחילה.ההערכה היא שמסייעת להפחית דלקת בקיבה ולהקל על אי נוחות העיכול.כדי להשתמש בג’ינג’ר כדי לעזור להפחית בחילה, תלול כמה פרוסות ג’ינג’ר טרי במים חמים ושותה את התערובת לאט.ניתן גם להוסיף כפית דבש לתערובת לקבלת הקלה נוספת.

4.שום לעומס סינוס

שום הוא תרופה טבעית עוצמתית לגודש בסינוסים.התכונות האנטיביוטיות הטבעיות בשום יכולות לעזור לפנות את הסינוסים ולהפחית דלקת.כדי להשתמש בשום לגודש בסינוסים, טחון דק שתי שיני שום ומוסיף אותם לכוס מים חמים.שתו תערובת זו לאט והיא אמורה לעזור לפנות את הסינוסים ולהפחית את תסמיני העומס.

5.שמן אקליפטוס לגודש באף

שמן אקליפטוס הוא תרופה טבעית עוצמתית לעומס האף.לשמן תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הנפיחות במעברי האף ולהקל על הנשימה.כדי להשתמש בשמן אקליפטוס לצורך גודש באף, הוסף כמה טיפות של השמן לסיר מים רותחים.הניחו מגבת מעל הראש ונשמו את הקיטור מהסיר למשך מספר דקות.זה אמור לעזור להפחית את הסימפטומים של גודש באף.

6.קינמון לבעיות עיכול

קינמון יכול לשמש כתרופה טבעית לבעיות עיכול.התבלין מסייע בהפחתת הדלקת בדרכי העיכול ויכול לעזור להקל על התסמינים של נפיחות וגז.כדי להשתמש בקינמון לבעיות עיכול, מערבבים כפית אחת של אבקת קינמון עם כוס מים חמים.שתו תערובת זו לאט וזה אמור לעזור להקל על תסמיני מצוקה עיכול.

7.כורכום לכאבי דלקת פרקים

כורכום הוא תרופה טבעית עוצמתית לכאבי דלקת פרקים.התכונות האנטי דלקתיות בכורכום יכולות לעזור להפחית את כאבי המפרקים והנוקשות.כדי להשתמש בכורכום לכאבי דלקת פרקים, מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום עם כוס חלב חם.שתו תערובת זו לאט והיא אמורה לעזור להפחית את הכאב והדלקת הקשורים לדלקת פרקים.

8.מנטה לכאבי ראש

מנטה היא תרופה טבעית לכאבי ראש.המנטול במנטה עוזר להרפות את השרירים בראש ולהפחית את הכאב הקשור לכאבי ראש.כדי להשתמש במנטה להקלה על כאב ראש, תלולים כמה עלים של מנטה במים חמים למשך מספר דקות.לשתות את התערובת לאט וזה צריךעזור להפחתת הכאב של כאב ראש.

9.קמומיל לנדודי שינה

קמומיל הוא תרופה טבעית לנדודי שינה.לעשב יש תכונות מרגיעות שיכולות לעזור להרפות את הגוף והנפש ולהקל על ההירדמות.כדי להשתמש בקמומיל לנדודי שינה, תלולים כמה כפיות תה קמומיל במים חמים למשך מספר דקות.שתו את התערובת הזו לפני השינה וזה אמור לעזור לגרום לשינה שלווה.

10.לבנדר למתח

לבנדר הוא תרופה טבעית לסטרס.לעשב יש תכונות מרגיעות שיכולות לעזור להפחית את החרדה ולהקל על ההירגע.כדי להשתמש בבנדר להקלה על מתח, הוסף כמה טיפות LAV

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן