דף הבית » בריאות גופנית תרופות ביתיות » מהי התרופה למיגרנה שבה משתמשת סבתא
מיגרנה תרופות סבתא

מהי התרופה למיגרנה שבה משתמשת סבתא

מיגרנה היא מצב מתיש שניתן לטפל בו באמצעות תרופות טבעיות.

מיגרנה היא מצב שכיח המשפיע על נשים יותר מגברים. זהו כאב ראש כואב שיכול להימשך שעות, ימים או שבועות. ישנן תרופות טבעיות רבות להיפטר ממיגרנה שניתן להשתמש בהן בבית.

מיגרנה היא אחד הגורמים הנפוצים ביותר לנכות ברחבי העולם והיא משפיעה על מיליוני אנשים מדי שנה. זה משפיע על נשים יותר מגברים וההערכה היא שיש למעלה מ-3 מיליון אנשים בארצות הברית הסובלים ממצב זה מדי שנה.

ישנן תרופות טבעיות רבות למיגרנה, אך אין להשתמש בהן כתחליף לטיפול רפואי נאות.

מיגרנה היא מצב שכיח מאוד שיכול לגרום לכאבים חזקים ואי נוחות. ישנן תרופות טבעיות רבות שיכולות לעזור להעלים את הכאב.

אין תרופה למיגרנות, אבל יש כמה דרכים לעזור בניהולן. חלק מאלה כוללים:

– ג’ינג’ר (טרי, מיובש או בקפסולות)

– פלפל קאיין וג’ינג’ר

– זעפרן

– תה ירוק וקפאין

– כורכום

– דבש

תרופות טבעיות למיגרנה משמשות כדי למנוע או להפחית תסמינים של מיגרנה והתסמינים הנלווים לה כמו בחילות, הקאות ורגישות לאור ולקול.

מה לאכול כשיש מיגרנה

מיגרנות הן מצב רפואי שכיח הגורם לכאבים עזים בראש, בצוואר ובעיניים. הם יכולים גם לגרום לבחילות והקאות. בנוסף לכאב הפיזי, מיגרנות יכולות להקשות על חשיבה ברורה.

אנשים עם מיגרנה צריכים לאכול מזונות עשירים בנתרן ומגנזיום. מזונות כמו שיבולת שועל, ביצים ואבוקדו הם בחירה טובה מכיוון שיש בהם את החומרים המזינים האלה. אם אדם סובל ממיגרנה בזמן שהוא בהריון או מניקה, עליו להימנע מקפאין מכיוון שהוא משתן מה שאומר שהוא יגרום לו להתייבש.

מזונות שאנשים עם מיגרנות צריכים להימנע כוללים:

– אלכוהול

– קפאין

– מלח

– סוכר

תרופות סבתא לכאב ראש

כאב ראש הוא סוג של כאב המופיע בראש ויכול להשתנות מכאב עמום לכאב חד ודוקר. זה יכול להיגרם מבעיות רבות ושונות, כגון זיהום, גידול במוח, או אפילו התייבשות חמורה.

ישנן הרבה תרופות שונות לכאבי ראש שאולי אתה מכיר מהמטבח של סבתא שלך. חלק מהתרופות הללו הן טבעיות וייתכן שחלקן עברו לאורך דורות.

קינמון: הקינמון שימש לטיפול בכאבי ראש עוד מימי מצרים העתיקה. ידוע כבעל תכונות אנטי דלקתיות ומשככות כאבים המסייעות בהקלה על כאבים. מחקר אחד מצא שתמצית קינמון הייתה יעילה כאשר נלקחה כסירופ אוראלי או כמוסה בטיפול בכאבי ראש כגון מיגרנות וכאבי ראש מסוג מתח במבוגרים ללא תופעות לוואי.

אל

מה עוזר למיגרנה

מיגרנה היא מחלה נפוצה המשפיעה על אנשים בכל הגילאים. הם יכולים להיגרם מגורמים רבים, כולל מתח, חוסר שינה והורמונים.

טיפול יעיל במיגרנות הוא לרוב שילוב של תרופות ושינויים באורח החיים. התרופות הנפוצות ביותר המשמשות לטיפול במיגרנות הן NSAIDs או תרופות נוגדות דלקת לא סטרואידיות כמו איבופרופן או נפרוקסן.

שינויים באורח החיים המסייעים בהקלה על הסימפטומים של מיגרנה כוללים הימנעות מטריגרים כגון אורות עזים ורעשים חזקים, הפסקות מהעבודה או מבית הספר כאשר אתה מרגיש שהכאב מתגבר, ועמידה בלוח זמנים פתוח כך שתוכל לקחת חופש בעת הצורך.

מיגרנה שלא עוברת

מיגרנה היא הפרעה נוירולוגית מתישה הגורמת לכאבים עזים, בחילות, הקאות ורגישות לאור ולקול. זה יכול גם לגרום לפגיעה בראייה, בדיבור ובתפקוד המוטורי.

לא רק כאב המיגרנה מקשה על הסובלים מהמשך פעילותם היומיומית; זה הפחד ממה שעלול לקרות אחר כך. אנשים רבים עם מיגרנה חווים הילות – סימני אזהרה לפני התקף – שלעתים קרובות לא ניתן להבחין בתסמינים אחרים כמו חרדה או דיכאון.

מיגרנות בהריון

מיגרנות הן מצב שכיח שנשים בהריון חוות לעיתים קרובות. במאמר זה נדון בגורמים למיגרנות וכיצד לטפל בהן במהלך ההריון.

מיגרנה היא מצב שכיח שנשים בהריון חוות לעתים קרובות. זה יכול להיות קשה לקבוע אם אתה חווה מיגרנה או לא, מכיוון שיכול להיות קשה להבדיל בין כאב ראש לסוגים אחרים של כאב.

מיגרנות בהריון נגרמות מגורמים רבים ושונים כמו שינויים הורמונליים, מתח וחוסר שינה. הם עשויים גם להיגרם על ידי גורמים סביבתיים כגון אורות בהירים או רעש. כמה תסמינים של מיגרנות בהריון כוללים: עייפות, סחרחורת, רגישות לאור ולקול, בחילות, הקאות, ראייה מטושטשת, תחושת עקצוץ בצד אחד של הראש וכאבי צוואר.

כורכום מיגרנה

כורכום הוא תבלין ששימש במטבח ההודי במשך מאות שנים. זה שימש גם כתרופה על ידי רופאים הודים עתיקים. לאחרונה התגלה כי כורכום יכול לסייע בהפחתת חומרת כאבי ראש מיגרנה, שהן חדשות נהדרות עבור אנשים הסובלים ממצב מתיש זה.

כורכום מיגרנה הוא מאמר על איך כורכום יכול לעזור להפחית את חומרת כאבי הראש של מיגרנה ומה זה אומר עבור אנשים הסובלים ממצב מתיש זה.

איך להעביר כאב ראש בשתי דקות

הקלה על כאבי הראש יכולה להיות מושגת על ידי הפעלת לחץ על הרקות ושפשוף המצח עם האגודלים.

נקודות לחץ: רקות, מצח, גשר אף, עצמות לחיים

שפשוף: אגודלים

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן