דף הבית » תרופות סבתא » סבתא ידעה הכי טוב!פילינג טבעי לפנים – הסעדים של סבתא

סבתא ידעה הכי טוב!פילינג טבעי לפנים – הסעדים של סבתא

מהי פילינג טבעי?

פילינג טבעי הוא תהליך של הסרת תאי עור מתים מעל פני העור.זה עוזר לשמור על העור נראה ברור, חלק ובריא.ניתן לבצע פילינג טבעי באמצעות מגוון שיטות, כולל פילינג מכני, פילינג כימי ופילינג טבעי.פילינג טבעי הופך פופולרי יותר מכיוון שהוא עדין על העור ומציע גישה טבעית יותר לטיפול בעור.

הסעדים של סבתא לפילינג טבעי

הסעדים של סבתא לפילינג טבעי היו הדרך ללכת בעבר, והם עדיין דרך נהדרת לשמור על עורך נראה בריא ויפה.להלן כמה מהסעדים הטובים ביותר לפילינג טבעי שבהם ייתכן שסבתא שלך השתמשה:

OATMEAL

שיבולת שועל היא פילינג טבעי נהדר.זה מסיר בעדינות תאי עור מתים והוא גם מעניק לחות מאוד.כדי להשתמש ב- OatMeal לצורך פילינג, מערבבים 1 כף שיבולת שועל עם כף 1 של יוגורט רגיל.החל את התערובת על הפנים שלך ועסה אותה בעדינות בתנועה סיבובית.שוטפים במים חמים.

דבש

דבש הוא עוד פילינג טבעי מעולה.זה אנטיבקטריאלי ומרגיע לעור.כדי להשתמש בדבש לפילינג, מערבבים 1 כף דבש עם כפית שמן שקדים וכפית מיץ לימון.לעסות את התערובת על הפנים שלך בתנועה סיבובית ושוטפים במים חמים.

סוכר

סוכר הוא פילינג טבעי נהדר.הוא עדין על העור ומסייע בהסרת תאי עור מתים.כדי להשתמש בסוכר לפילינג, מערבבים 1 כף סוכר עם כפית שמן זית.לעסות את התערובת על הפנים שלך בתנועה סיבובית ושוטפים במים חמים.

יוגורט

יוגורט הוא פילינג טבעי מצוין.היא מלאה בחומצה לקטית המסייעת להסרת תאי עור מתים ומסייעת גם להרגיע ולחות את העור.כדי להשתמש ביוגורט לצורך פילינג, מערבבים 1 כף יוגורט רגיל עם כף דבש.לעסות את התערובת על הפנים שלך בתנועה סיבובית ושוטפים במים חמים.

טיפים לפילינג טבעי

  • התחל עם פילינג עדין והגדיל את התדר כאשר העור שלך מתרגל אליו.
  • הימנע מפילינג לעיתים קרובות מדי מכיוון שזה יכול לעצבן את עורך.
  • בדוק תמיד את מוצר הפילינג על כתם עור קטן לפני שמריח אותו על הפנים שלך.
  • בעת פילינג, השתמש בתנועות מעגליות עדינות והימנע מקרצוף חזק מדי.
  • השתמש תמיד בקרם לחות לאחר פילינג כדי לשמור על עורך לחות.
  • הקפד להשתמש בקרם הגנה כשאתה יוצא בשמש לאחר פילינג שכן העור שלך יהיה רגיש יותר לשמש.

עם תרופות פילינג טבעיות אלה מסבתא שלך, אתה יכול בקלות לשמור על עורך נראה בריא ויפה.פילינג טבעי עדין ומסייע בהסרת תאי עור מתים לקבלת עור נעורים יותר.הקפד תמיד לבדוק את המוצר על כתם עור קטן לפני שמריחים אותו על הפנים שלך, וזכור להשתמש בקרם לחות אחר כך כדי לשמור על עורך לחות.

נסה להשתמש בשילוב של תרופות פילינג טבעיות אלה כדי לשמור על עורך להיראות במיטבו.בשימוש קבוע, אתה יכול לשמור על עורך נראה בריא, חלק וזוהר.

חלק 2: פילינג טבעי לתרופות של סבתא

סבתא תמיד אמרה שהסוד לעור יפה היה פשוט: תזונה טובה, המון מנוחה וכמה תרופות טבעיות בה היא משתמשת במשך שנים.ניתן לייחס פילינג טבעי לפנים לימי היוונים העתיקים והרומאים שהשתמשו בשקדים וטומיות קרקעית כדי לקרצף עפר ותאי עור מתים.כיום, ישנם אינספור טיפולי פילינג טבעיים שניתן להשתמש בהם כדי לעזור לשמור על נראה כי העור נראה בריא ותוסס.להלן כמה מהתרופות של סבתא לפילינג טבעי לפנים.

באמצעות פילינג טבעי

הפילינג הטבעי הנפוץ ביותר הוא סודה לשתייה.סודה לשתייה היא שחיקה קלה שיכולה לעזור להסיר תאי עור מתים מעל פני העור.להשתמש בסודה לשתייה כ-פילינג, פשוט מערבבים כפית אחת של סודה לשתייה עם כף אחת של מים חמים.מעסה בעדינות את התערובת על הפנים בתנועה סיבובית.שוטפים במים חמים ופט יבש.

קרצוף פנים

קרצוף פנים הוא דרך נהדרת נוספת לפילוף את העור.יש הרבה קרצופי פנים שונים הזמינים בשוק שניתן להשתמש בהם כדי לסייע בהסרת תאי עור מתים ונקבוביות בטל נקבוביות.המפתח לשימוש בשפשוף פנים הוא להיות בטוח להשתמש בסוג הנכון לסוג העור שלך.עבור אנשים עם עור רגיש, הימנע משפשפים עם מרכיבים קשים ובחר באלטרנטיבות טבעיות עדינות יותר.

חומצות פרי

חומצות פירות, המכונות גם חומצות אלפא-הידרוקסי, הן דרך נהדרת להפיל את הפנים באופן טבעי.חומצות אלה נגזרות מפירות שונים ויכולות לעזור להמיס תאי עור מתים, לבטל נקבוביות, ואף להפחית את מראה הקמטים.לקבלת התוצאות הטובות ביותר, מרחו את חומצת הפרי כדי לנקות את העור והשאירו אותה למשך 10 דקות לפני השטיפה במים חמים.

טיפולי פילינג טבעיים אחרים

טיפולים טבעיים אחרים לפילינג הפנים כוללים דבש, שיבולת שועל וסוכר.כל המרכיבים הללו טבעיים ויכולים לעזור להסיר בעדינות תאי עור מתים ולחשוף עור בהיר ובריא יותר.כדי להשתמש בדבש כפילינג, פשוט למרוח שכבה דקה של דבש גולמי על הפנים, תן לו לשבת במשך 15 דקות ואז לשטוף במים חמים.שיבולת שועל וסוכר יכולים לשמש גם כעליות.כל שעליך לעשות הוא לערבב חלק אחד שיבולת שועל או סוכר עם מים חלק אחד ולהחיל על הפנים בתנועה סיבובית עדינה.שוטפים במים חמים ופט יבש.

סיכום

סבתא ידעה הכי טוב.פילינג טבעי לפנים הוא דרך קלה ויעילה לעזור לשמור על נראה כי העור בריא ותוסס.מסודה לשתייה ועד שיבולת שועל וסוכר, התרופות הפשוטות והטבעיות הללו יכולות לעזור להסיר תאי עור מתים, נקבוביות לבטל את הנקבוביות ואף להפחית את מראה הקמטים.לקבלת התוצאות הטובות ביותר, הקפד להשתמש בסוג הנכון של פילינג לסוג העור שלך ופעל לפי ההוראות בזהירות.

שאלות נפוצות

מה הם פילינג טבעי?

פילינגים טבעיים הם מרכיבים כמו סודה לשתייה, שיבולת שועל, סוכר, דבש וחומצות פרי שניתן להשתמש בהן כדי לסייע בהסרת תאי עור מתים ונקבוביות בטל נקבוביות.

האם פילינג טבעי בטוח?

כן, פילינג טבעי הוא בדרך כלל בטוח כאשר משתמשים בהם כמופנים.עם זאת, חשוב להיות מודעים לכל אלרגיות או רגישויות אפשריות לכל אחד מהמרכיבים.אם יש לך עור רגיש, בחר באלטרנטיבות טבעיות עדינות יותר.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן