דף הבית » תרופות סבתא » סבתא ידעה הכי טוב: 7 תרופות טבעיות לטחורים שהועברו דרך הדורות

סבתא ידעה הכי טוב: 7 תרופות טבעיות לטחורים שהועברו דרך הדורות

מבוא

טחורים יכולים להיות כואבים מאוד ולא נוחים, ויכולים לגרום למצוקה רבה לאלה הסובלים מהם.אם אתם מחפשים תרופות טבעיות שיעזרו להקל על אי הנוחות של טחורים, אז אחד המקומות הטובים ביותר להתחיל הוא עם הסעדים של סבתא.הסעדים של סבתא לטחורים שימשו במשך מאות שנים והם ידועים כמסייעים בהפחתת דלקת ומספקים הקלה מהכאב והגירוד הקשורים אליהם.כאן אנו מסתכלים על כמה מהתרופות הטובות ביותר של סבתא לטחורים וכיצד הם יכולים לעזור.

הסעדים של סבתא לטחורים

1.מכשפה לוז

Hitch Lazel הוא אחד התרופות העתיקות והנפוצות ביותר של סבתא עבור טחורים.ניתן ליישם אותו ישירות על האזור הפגוע באמצעות כדור כותנה או מטלית רכה.ידוע כי לוז מכשפה מסייע בהפחתת הדלקת ולהרגיע את העור, מה שהופך אותו לתרופה יעילה לגירוי ואי הנוחות הנגרמים על ידי טחורים.

2.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא עוד אחד מהתרופות של סבתא לטחורים ששימשו במשך מאות שנים.ניתן לצרוך אותו דרך הפה, או להחיל ישירות על האזור הפגוע באמצעות כדור כותנה או מטלית רכה.ידוע כי חומץ סיידר תפוחים מסייע בהפחתת נפיחות ודלקת, כמו גם במתן הקלה מתחושת הגירוד והשריפה הקשורים לטחורים.

3.אלוורה

אלוורה היא עוד אחת מהתרופות של סבתא לטחורים ומשמשת במשך מאות שנים כדי לסייע בהפחתת הדלקת ולהעניק הקלה מהכאב והגרד.ניתן ליישם אותו ישירות על האזור הפגוע באמצעות כדור כותנה או מטלית רכה.ידוע כי אלוורה מסייעת בהפחתת נפיחות ודלקת, כמו גם במתן הקלה מתחושת הגירוד והשריפה הקשורים לטחורים.

4.חבילת קרח

החלת חבילת קרח על האזור הפגוע יכולה לספק הקלה מאי הנוחות של טחורים.ICE מסייע בהפחתת הדלקת ויכול לעזור להרגיע את האזור, תוך מתן הקלה מתחושת הגירוד והשריפה הקשורים לטחורים.

5.Sitz Bath

אמבט סיטז הוא אחד הסעדים היעילים ביותר של סבתא לטחורים.זה כרוך בישיבה באמבט רדוד של מים חמים למשך כ 20 דקות.זה עוזר להפחתת דלקת ולהרגיע את האזור, תוך מתן הקלה מתחושת הגירוד והשריפה הקשורים לטחורים.

טיפ מועיל

חשוב לזכור לשמור על האזור נקי ויבש כדי לסייע במניעת התפשטות הזיהום.בנוסף, חשוב לשתות הרבה מים ולאכול תזונה עתירת סיבים כדי לעזור להפחית את הסיכון להתפתחות טחורים.

הסעדים של סבתא לטחורים הם דרך יעילה וטבעית לספק הקלה מאי הנוחות של טחורים.על ידי שימוש בתרופות פשוטות אלה, אתה יכול לעזור להפחית את הדלקת ולספק הקלה מתחושת הגירוד והשריפה הקשורים אליהם.

חלק 2: הסעדים של סבתא לטחורים

הסעדים של סבתא לטחורים שימשו במשך מאות שנים וממשיכים להיות פופולריים כיום.הם טיפולים טבעיים, פשוטים ויעילים המספקים הקלה מהכאב והגרד של טחורים.להלן כמה מהתרופות הפופולריות ביותר.

אמבטיות סיטז

אמבטיות סיטז הן דרך פופולרית להרגיע את טחורים.הם כוללים ישיבה באמבט מים חמים למשך 10-15 דקות בכל פעם.על פי ההערכה, המים החמים מפחיתים דלקת ונפיחות ומספקים הקלה מסוימת.

תרופות צמחי מרפא

תרופות צמחיות משמשות לרוב לטיפול בטחורים.כמה עשבי תיבול שאומרים כי הם עוזרים לטפל בטחורים כוללים לוז מכשפה, יארו, אלוורה וקלנדולה.עשבי תיבול אלה מיושמים באופן אקטואלי על האזור המושפע.

יישומים אקטואליים

יישומים אקטואליים הם דרך נוספת לטיפול בטחורים.ישנם סוגים רבים ושונים של טיפולים אקטואליים, כולל קרמים, משחות ותוכניות.מוצרים אלה משמשים לרוב להפחתת דלקת, גירוד ואִי נוֹחוּת.

שינויים תזונתיים

ביצוע שינויים תזונתיים הוא גם דרך פופולרית לטיפול בטחורים.הגדלת צריכת הסיבים יכולה לעזור לרכך את הצואה ולהפחית את המתאמץ במהלך תנועות המעי.הישארות לחות חשובה גם היא, מכיוון שהיא עוזרת לשמור על שרפרפים רכים.

מסקנה

הסעדים של סבתא לטחורים הם טיפולים טבעיים, פשוטים ויעילים.הם כוללים אמבטיות סיטז, תרופות צמחים, יישומים אקטואליים ושינויים תזונתיים.תרופות אלה יכולות לספק הקלה מהכאב והגרד של טחורים.

שאלות נפוצות

  • מהם הסעדים של סבתא לטחורים?
  • האם התרופות של סבתא עבור טחורים יעילים? כן, התרופות של סבתא לטחורים הם טיפולים טבעיים, פשוטים ויעילים שיכולים לספק הקלה מהכאב והגרד של טחורים.

הסעדים של סבתא לטחורים שימשו במשך מאות שנים וממשיכים להיות פופולריים כיום.בגישה הנכונה, תרופות טבעיות אלה יכולות לספק הקלה מהכאב והגרד של טחורים. תרופות של סבתא לטחורים יכולים להיות דרך בטוחה ויעילה לטיפול במצב לא נוח זה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן