דף הבית » תרופות סבתא » סבתא יודעת הכי טוב: חשיפת תרופות לטיפול טבעי באקנה

סבתא יודעת הכי טוב: חשיפת תרופות לטיפול טבעי באקנה

טיפול באקנה טבעי תרופות סבתות

אקנה הוא מצב עור נפוץ הפוגע באנשים בכל הגילאים.זה נגרם על ידי עודף שמן, חיידקים ותאי עור מתים שנתקעים בנקבוביות שלך.אמנם אין פיתרון בגודל אחד מתאים לריפוי אקנה, אך ישנם מספר טיפולים טבעיים שניתן להשתמש בהם כדי להפחית את הדלקת, הגירוי והאודם הקשורים למצב.לרוב מתעלמים מהתרופות של סבתא אך יכולות להיות כלים חזקים בטיפול באקנה.

הסעדים של סבתא הם בדרך כלל טיפולים טבעיים, בטוחים וחסכוניים עבור אקנה.תרופות אלה כוללות בדרך כלל שימוש במרכיבים שכבר יש לך במטבח שלך כמו דבש, לימון ושמן עץ התה.לעתים קרובות הם קלים להכנה וניתן להשתמש בהם לטיפול במגוון בעיות עור.

דבש

דבש הוא חומר אנטיבקטריאלי ואנטי דלקתי טבעי שניתן להשתמש בו לטיפול באקנה.זה גם לחות מאוד ויכול לעזור להחזיר את האיזון הטבעי של העור.כדי להשתמש בדבש כטיפול באקנה, פשוט החל כמות קטנה על האזור המושפע והשאיר אותו למשך 10-15 דקות.שוטפים במים חמים ופט יבש.

לימון

לימון הוא עיקרי טבעי שיכול לעזור להפחית את השמן ולנקבוביות הנקבוביות.כדי להשתמש בלימון כטיפול באקנה, פשוט חתוך לימון לשניים וסחט את המיץ על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 10-15 דקות ושטפו במים חמים.

טיפ

כדי למקסם את היעילות של טיפולים טבעיים אלה, השתמשו במנקה עדין ופילינג כדי להסיר עודפי שמן, חיידקים ותאי עור מתים לפני יישום הטיפול.זה יעזור להבטיח שהטיפול מסוגל לחדור לעור ולהגיע למקור האקנה.

שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חיטוי טבעי שניתן להשתמש בו לטיפול באקנה.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-מיקרוביאליות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת והגירוי הקשורים למצב.כדי להשתמש בשמן עץ התה כטיפול באקנה, פשוט מערבבים כמה טיפות עם מים ומורחים אותו על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 10-15 דקות ושטפו במים חמים.

תרופות לטיפול באקנה הטבעי של סבתא

התרופות לטיפול באקנה הטבעי של סבתא הן דרך נהדרת לטפל באקנה ללא כימיקלים או תרופות קשות.הסעדים של סבתא הם פשוטים וקלים לשימוש, ויכולים להיות מכינים מרכיבים שנמצאים במטבח או בגינה שלכם.תרופות טבעיות אלה יכולות לעזור להפחית דלקת, להפחית את החיידקים ולהפחית את המראה של אקנה.

תרופות ביתיות לאקנה

אחד התרופות הביתי הפופולריות ביותר לאקנה הוא להכין משחה של תותים מחית, דבש ומיץ לימון.מסכה זו מסייעת להפחתת הדלקת ולהפחית את מראה האקנה.תרופה ביתית פופולרית נוספת היא להכין משחה מסודה ומים לשתייה.סודה לשתייה עוזרת לפילינג את העור ויכולה לעזור להפחית את הופעת האקנה.

חומץ תפוחים הוא גם תרופה ביתית פופולרית לאקנה.חומץ סיידר תפוחים מסייע בהפחתת חיידקים על העור ויכול לעזור להפחית את הדלקת.החלת חומץ תפוחים על העור יכולה לעזור להפחית את המראה של אקנה.

תרופות צמחי מרפא לאקנה

ניתן להשתמש בתרופות צמחיות גם לטיפול באקנה.נם הוא עשב פופולרי המשמש לטיפול באקנה.ל- NEEM יש תכונות אנטיבקטריאליות, אנטי דלקתיות ונוגדות פטריות שיכולות לעזור להפחית את המראה של אקנה.ניתן ליישם את נים ישירות על העור כעזה או לקחת כתוסף.

לוז מכשפה הוא עשב פופולרי נוסף שניתן להשתמש בו לטיפול באקנה.לוז מכשפה הוא מענק טבעי שיכול לעזור להפחית את הדלקת ולהפחית את מראה האקנה.ניתן ליישם את לוז המכשפה ישירות על העור או לקחת אותו כתוסף.

תה קמומיל הוא תרופה צמחית נוספת לאקנה.תה קמומיל יכול לעזור להפחית דלקת ולהפחית את מראה האקנה.ניתן ליישם תה קמומיל ישירות על העור או לקחת אותו כתוסף.

טיפול באקנה טבעי סבתא שאלות נפוצות

מהם טיפולי האקנה הטבעיים הטובים ביותר?

הטבע הטוב ביותרטיפולי Al Acne הם תרופות ביתיות וסעדים צמחיים.תרופות ביתיות כמו תותים פירה, דבש ומיץ לימון יכולים לעזור להפחית דלקת ולהפחית את מראה האקנה.תרופות צמחי מרפא כמו נם ומכשפות לוז יכולות גם לעזור להפחית את הדלקת ולהפחית את מראה האקנה.

כיצד אוכל להשתמש בטיפולי אקנה טבעיים?

ניתן ליישם טיפולי אקנה טבעיים ישירות על העור או לקחת אותם כתוסף.ניתן למרוח ישירות על העור בתרופות ביתיות כמו תותים פירה, דבש ומיץ לימון.ניתן ליישם ישירות על תרופות צמחי מרפא כמו נם, לוז מכשפה ותה קמומיל ישירות על העור או לקחת אותו כתוסף.

התרופות לטיפול באקנה הטבעי של סבתא הן דרך נהדרת לטפל באקנה ללא כימיקלים או תרופות קשות.תרופות ביתיות ותרופות צמחיות יכולות לעזור להפחית דלקת, להפחית את החיידקים ולהפחית את מראה האקנה.תרופות טבעיות פשוטות וקלות לשימוש ויכולות להיות מיוצרות ממרכיבים שנמצאים במטבח או בגינה שלך.עם הטיפול הנכון, ניתן לטפל באקנה במהירות וביעילות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן