דף הבית » תרופות סבתא » סבתא יודעת הכי טוב: תרופות לטיפול באקנה טבעי לנסות!

סבתא יודעת הכי טוב: תרופות לטיפול באקנה טבעי לנסות!

אקנה יכול להיות מצב מביך ולא נוח.לעתים קרובות זה מופיע על הפנים ויכול להיות קשה לטיפול.למרבה המזל, ישנם סעדים רבים שהועברו לאורך הדורות כדי לסייע בטיפול באקנה.הסעדים של סבתא הם לרוב מקום נהדר להתחיל בו בחיפוש אחר פיתרון טבעי ובמחיר סביר.

שינויים באורח החיים

אקנה יכול להיגרם על ידי גורמים רבים ושונים, כולל הורמונים, חיידקים וגנטיקה.עם זאת, ישנם גם שינויים באורח החיים שתוכלו לבצע שיכולים לעזור להפחית את חומרת האקנה שלכם.לדוגמה, עליכם להימנע מלבחור או לסחוט את הפצעונים שלכם, מכיוון שזה יכול לגרום להם להידבק.בנוסף, חשוב לשמור על ניקיון הפנים שלך על ידי שטיפתם פעמיים ביום עם ניקוי עדין.עליכם להימנע גם משימוש במוצרים קשים על הפנים שלכם, כמו אסטרים או פילינג.

תרופות ביתיות

התרופות הביתי של סבתא לאקנה יכולות להיות יעילות מאוד בטיפול במצב.אחד התרופות הנפוצות ביותר הוא לערבב חצי כפית מלח בכוס מים חמים.יש ליישם תערובת זו ישירות על האזור הפגוע בכדור כותנה.תרופות נפוצות אחרות כוללות יישום משחה העשויה דבש וקינמון, או משחה העשויה שיבולת שועל ויוגורט.בנוסף, החלת תערובת של מיץ לימון ומי ורדים יכולה לעזור להפחית את המראה של אקנה.

טיפ ייחודי

אתה יכול גם להכין עוף של תפוחי אדמה מבושלים מחית ולהחיל אותו על האזור המושפע.העמילן והאנזימים בתפוחי האדמה יכולים לעזור להפחית את הדלקת ולהפחית את המראה של אקנה.בנוסף, עוף תפוחי האדמה יכול לעזור להוציא כל זיהום מהעור.

תרופות צמחי מרפא

תרופות צמחיות הן דרך פופולרית נוספת לטיפול באקנה.עשבי תיבול רבים סובלים מאפיינים אנטי דלקתיים ואנטיבקטריאליים שיכולים לעזור להפחית את המראה של אקנה.כמה מהתרופות הצמחיות הפופולריות ביותר כוללות קמומיל, שמן עץ התה ושמן לבנדר.בנוסף, ניתן ליישם ג’ל אלוורה ישירות על האזור המושפע כדי להפחית את הדלקת ולקדם ריפוי.

שינויים תזונתיים

שינויים תזונתיים מסוימים יכולים להועיל גם בטיפול באקנה.אכילת תזונה עשירה בפירות וירקות, ודלה במזון מעובד, יכולה לעזור להפחית את הדלקת ולהפחית את חומרת האקנה.בנוסף, הגדלת צריכת חומצות השומן החיוניות שלך, כמו אלה שנמצאות בדגים, אגוזים וזרעים, יכולה לעזור להפחית את הדלקת ולשפר את בריאות העור שלך.

מסקנה

הסעדים של סבתא שימשו במשך מאות שנים כדי לסייע בטיפול במגוון מצבים רפואיים, כולל אקנה.רבים מהתרופות הללו טבעיות וזולות, וניתן להשתמש בהן בשילוב עם שינויים באורח החיים, תרופות צמחי מרפא ושינויים תזונתיים כדי לסייע בהפחתת חומרת האקנה.עם השילוב הנכון של תרופות, תוכלו ליהנות מעור ברור ובריא.

הסעדים של סבתא לטיפול באקנה

אקנה הוא מצב עור נפוץ הפוגע באנשים בכל הגילאים.זה יכול להיות קשה להתמודד, אך למרבה המזל, ישנם מספר תרופות טבעיות שהועברו מדור לדור.”תרופות סבתות” אלה יכולות להיות דרך נהדרת לטפל באקנה ללא כימיקלים קשים או מוצרים יקרים.להלן כמה מהתרופות הסבתות הפופולריות ביותר לטיפול באקנה.

מסכת דבש וקינמון

דבש וקינמון משמשים זה מכבר לטיפול במגוון מצבי עור, כולל אקנה.מסכה פשוטה זו יכולה לעזור להפחית אדמומיות ודלקת, תוך מתן פילינג עדין.להכנת המסכה, פשוט מערבבים יחד כף דבש אחת עם כפית קינמון טחון.מרחו על האזור המושפע והשאירו 15-20 דקות לפני השטיפה במים חמים.

מסכת פנים שיבולת שועל ויוגורט

שיבולת שועל ויוגורט הם שניהם מקורות טבעיים של חומצה לקטית, שיכולים לעזור לפילינג ולרכך את העור.מסכת פנים עדינה זו יכולה לעזור להפחית את הדלקת, תוך מתן נקייה עמוקה.להכנת המסכה, פשוט מערבבים יחדE כף שיבולת שועל, כף אחת של יוגורט רגיל וכפית דבש אחת.מרחו על האזור המושפע והשאירו 15-20 דקות לפני השטיפה במים חמים.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה פופולרית לתנאי עור רבים, כולל אקנה.זה יכול לעזור לאזן את רמות החומציות של העור, כמו גם להפחית דלקת ואדמומיות.כדי להשתמש בו, פשוט להשרות כדור כותנה בתמיסה של חלק אחד של חומץ תפוחים ושני חלקים מים ומורחים על האזור המושפע.השאירו 10-15 דקות לפני השטיפה במים חמים.

שאלות נפוצות

  • האם זה בטוח להשתמש בתרופות אלה? כן, הסעדים הללו בטוחים לשימוש.עם זאת, חשוב לבצע בדיקת טלאים קודם כדי לוודא שאין לך תגובה אלרגית.
  • באיזו תדירות עלי להשתמש בתרופות אלה? עדיף להשתמש בסעדים אלה לא יותר מפעמיים בשבוע, מכיוון ששימוש יתר עלול לגרום ליובש או לגירוי.
  • האם יש תופעות לוואי? תרופות אלה בדרך כלל בטוחות לשימוש, אך אם אתה חווה גירוי או יובש כלשהו עדיף להפסיק את השימוש.

תרופות סבתות לטיפול באקנה יכולות להיות דרך נהדרת לטפל במצב עור נפוץ זה ללא כימיקלים קשים או מוצרים יקרים.דבש וקינמון, שיבולת שועל ויוגורט וחומץ תפוחים הם כולם תרופות טבעיות שיכולות לעזור להפחית דלקת ואדמומיות, תוך מתן פילינג עדין.עם זאת, חשוב לבצע בדיקת טלאים תחילה ולהשתמש בסעדים אלה לא יותר מפעמיים בשבוע כדי למנוע כל גירוי או יובש.

אקנה הוא מצב עור נפוץ שקשה לטפל בו.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות טבעיות שהועברו מדור לדור, המכונה “תרופות סבתות”.דבש וקינמון, שיבולת שועל ויוגורט, וחומץ תפוחים הם כולם תרופות פופולריות שיכולות לעזור להפחית דלקת ואדמומיות, תוך מתן פילינג עדין.עם שימוש נכון בסעדים אלה, ניתן לטפל ביעילות באקנה ללא שימוש בכימיקלים קשים או במוצרים יקרים. טיפול באקנה ניתן לבצע באופן טבעי ובטוח עם תרופות סבתא אלה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן