דף הבית » תרופות סבתא » סודות סבתא: חשיפת תרופות עתיקות של השחי השחור

סודות סבתא: חשיפת תרופות עתיקות של השחי השחור

היסטוריה של תרופות משוערות שחורות

סבתות מטפלות במחלות עור במשך מאות שנים, ותרופות חתימות שחורות אינן יוצאת דופן.למעשה, עבור נשים רבות אפרו-אמריקאיות, הידע של טיפולים אלה הועבר מדור לדור.

במשך מאות שנים, עורן של נשים אפרו-אמריקאיות נחשף למגוון רחב של מצבים סביבתיים כמו שמש, זיעה וזיהום, מה שעלול להוביל לחשיכה של השוק.זה יכול להוות מקור למבוכה, שכן שחיקה כהה יכולה לגרום לאישה להרגיש מודעת לעצמה ולא נוחה.למרבה המזל, ישנם תרופות טבעיות רבות שניתן להשתמש בהן כדי להבהיר ולהבהיר את העור באזור זה.

מרכיבים טבעיים לתרופות חתימות שחורות

סבתות משתמשות במרכיבים טבעיים במשך מאות שנים לטיפול במגוון בעיות עור, כולל שחיקה כהה.כמה מהמרכיבים הטבעיים הנפוצים ביותר המשמשים בתרופות חתימות שחורות כוללים:

  • מיץ לימון: מיץ לימון הוא עיקרי טבעי, שיכול לעזור להבהיר את העור.
  • סודה לשתייה: סודה לשתייה היא פילינג טבעי.זה יכול לעזור להסיר תאי עור מתים ולחשוף עור בהיר וחלק יותר.
  • שמן קוקוס: שמן קוקוס הוא חומר טבעי טבעי, שיכול לעזור לשמור על התייבשות העור ולמנוע יובש וגירוי.
  • דבש: דבש הוא חומר הומטום טבעי, שיכול לעזור לשמור על לחות בעור.
  • מלפפון: מלפפון הוא עיקרי טבעי, שיכול לעזור להפחית דלקת ולהאיר את העור.

ניתן להשתמש במרכיבים טבעיים אלה במגוון דרכים לטיפול בשוקם כהה.לדוגמה, תוכלו לערבב מיץ לימון וסודה לשתייה יחד ליצירת משחה, שניתן ליישם על השחי והשאירו למשך 10 עד 15 דקות לפני השטיפה במים חמים.אתה יכול גם לערבב שמן קוקוס, דבש ומלפפון יחד ליצירת מסכה, שניתן להחיל על השחי והשאירו למשך 15 עד 20 דקות לפני השטיפה במים חמים.

טיפ ייחודי ומועיל

חשוב לזכור כי יש להשתמש בתרופות חתימות שחורות באופן קבוע כדי להיות יעילים.בנוסף, חשוב לשמור על העור לחות ולחות על מנת למנוע יובש וגירוי.לאחר יישום כל אחד מהתרופות, חשוב למרוח קרם לחות על השחי על מנת לשמור על העור לחות ובריא.

מסקנה

סבתות משתמשות במרכיבים טבעיים במשך מאות שנים לטיפול במגוון בעיות עור, כולל שחיקה כהה.מרכיבים טבעיים נפוצים לתרופות משחיות שחורות כוללים מיץ לימון, סודה לשתייה, שמן קוקוס, דבש ומלפפון.ניתן להשתמש במרכיבים אלה במגוון דרכים להבהיר ולהבהיר את העור באזור זה.חשוב לזכור כי יש להשתמש בתרופות משוערות שחורות באופן קבוע על מנת להיות יעילות, וחשוב לשמור על העור לחות ולחות על מנת למנוע יובש וגירוי./H2>

הסעדים השחורים השחורים של סבתא הם דרך נהדרת לשמור על עורך בריא, רך ונקי משינוי צבע.ישנם מגוון של אורח חיים ותרופות טבעיות שניתן להשתמש בהן כדי לסייע בהפחתת המראה של עור הכהה הכהה.

1.פילינג באופן קבוע

פילינג רגיל חיוני כדי לסייע בהסרת עור וחיידקים מתים העלולים לגרום לשינוי צבע העור.אתה יכול להשתמש בפילינג טבעי כמו סודה לשתייה, או פילינג שנקנה בחנות.הקפד לעקוב אחר ההוראות על המוצר ולהשתמש בו רק פעם או פעמיים בשבוע.

2.השתמש בשמנים טבעיים

שימוש בשמנים טבעיים כמו שמן קוקוס, שמן זית או שמן חוחובה יכול לעזור לשמור על לחות לעורכם ולקדם התחדשות תאי עור בריאים.לעסות כמה טיפות שמן לעור שלך לפני השינה ולהשאיר אותו על לילה.זה יעזור לשמור על עורך לחות ולעזור להבהיר את האזורים הכהים.

3.הימנע מדאודורנטים ונוגדי חומרים נוגדים

דאודורנטים רבים ונוגדי -חומרים מכילים כימיקלים קשים שיכולים לגרות את העור ולגרום לשינוי צבע.נסה להימנע ממוצרים אלה ובחר באלטרנטיבות טבעיות כמו סודה לשתייה או שמנים אתרים.

4.ללבוש בגדים נושמים

לבישת בגדים נושמים כמו כותנה או פשתן יכולה לעזור לשמור על עורך יבש ולמנוע יצירת חיידקים.זה גם יקדם זרימה בריאה ויפחית את הסיכוי לשינוי צבע העור.

5.לשתות הרבה מים

להישאר לחות חיוני לעור בריא.הקפידו לשתות לפחות 8 כוסות מים ביום כדי לשמור על עורך לחות ולקדם התחדשות תאי עור בריאים.

מסקנה

תרופות משוערות שחורות סבתא יכולה להיות דרך נהדרת לשמור על עורך בריא ולהפחית את המראה של עור חתימה כהה.על ידי פילינג באופן קבוע, שימוש בשמנים טבעיים, הימנעות מדאודורנטים ונוגדי נוגדנים, לבוש בגדים נושמים ושתיית מים רבים, אתה יכול לעזור להפחית את שינוי הצבע ולהשאיר את עורך למראה ולהרגיש במיטבו.

שאלות נפוצות

מהן כמה תרופות טבעיות לעור הכהה של השחי הכהה?

  • פילינג באופן קבוע באמצעות פילינג טבעי כמו סודה לשתייה.
  • השתמש בשמנים טבעיים כמו שמן קוקוס, שמן זית או שמן חוחובה.
  • הימנע מדאודורנטים ונוגדי חומרים נוגדים.
  • לבש בגדים נושמים כמו כותנה או פשתן.
  • שתו הרבה מים.

האם מי שתייה עוזרים להפחית את עור השחי הכהה?

כן, שתיית מים רבים יכולה לעזור לשמור על עורך לחות ולקדם התחדשות תאי עור בריאים.זה יכול לעזור להפחית את המראה של עור הכהה הכהה.

הסעדים השחורים השחורים של סבתא הם דרך נהדרת לשמור על עורך בריא, רך ונקי משינוי צבע.על ידי יישום כמה סגנון חיים וטבעי, אתה יכול לעזור להפחית את צבעי העור ולהשאיר את עורך נראה ולהרגיש במיטבו.בנוסף לאורח חיים ותרופות טבעיות, אתה יכול גם לבדוק את המיוחד הלבנת מבט כדי לעזור עוד יותר להפחית את השינוי.p>

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן