דף הבית » תרופות סבתא » תרופות סבתות מפתיעות להיפטר מהשקעים – איך להיפטר מזה מהר!

תרופות סבתות מפתיעות להיפטר מהשקעים – איך להיפטר מזה מהר!

איך להיפטר מהקשקשים עם הסעדים של סבתא

קרקפת מגרדת ופתיתים לבנים מביכים על הבגדים שלך?הגיע הזמן להיפטר מהשקעים עם הסעדים של סבתא!קשקשים, מצב עור נפוץ המשפיע על הקרקפת, נגרם לרוב על ידי עור יבש, חיידקים או זיהום פטרייתי.זה לא מדבק, אבל זה יכול להיות מביך ולא נוח.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות ביתיות בהן תוכלו להשתמש בכדי לפנות את הקשקשים במהירות וביעילות.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא אחד התרופות הביתיות הוותיקות והיעילות ביותר להיפטר מהקשקשים.החומציות של החומץ מסייעת לאזן את החומציות של הקרקפת שלך, שיכולה לעזור להפחית גירוד והתקלפות.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים חומץ תפוחים 1 חלק עם 2 חלקים במים בבקבוק ריסוס.ריסוס את הפיתרון על הקרקפת שלך, מעסה אותו והשאיר אותו במשך 20 דקות לפני שטיפתו במים קרים.אתה יכול להשתמש בתרופה זו עד פעמיים בשבוע.

שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא עוד תרופה נהדרת להיפטר מהשקעים.חומצות השומן בשמן עוזרות לחות את קרקפתך ולהפחית את ההתקלפות.כדי להשתמש בתרופה זו, עיסו כמות קטנה של שמן קוקוס לקרקפתכם והשאירו אותו לילה.בבוקר, שמפו את שיערך כרגיל.ניתן להשתמש בתרופה זו מדי יום או מספר פעמים בשבוע.

טיפ ייחודי ומועיל

אם יש לך מקרה עקשן של קשקשים שלא ייעלם, נסה לשלב חומץ תפוחים עם שמן קוקוס לקבלת דחיפה נוספת של לחות ותכונות אנטי פטרייתיות.

שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא אנטי -פטרייתי ואנטיבקטריאלי טבעי שיכול לעזור להפחית את הקשקשים.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כמה טיפות שמן עץ התה לכף שמן קוקוס או שמן זית ועסה אותו לקרקפת שלך.השאירו אותו למשך 15 דקות ואז שטפו אותו במים פושרים.אתה יכול להשתמש בתרופה זו פעם או פעמיים בשבוע.

סודה לשתייה

סודה לשתייה היא דרך יעילה וזולה לטיפול בקשקשים.האלקליות של סודה לשתייה עוזרת להפחית גירוד והתקלפות.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו סודה לשתייה עם מים ליצירת משחה.לעסות את העיסה בקרקפתך ולהשאיר אותה במשך 10 דקות לפני ששטיפה אותה במים פושרים.אתה יכול להשתמש בתרופה זו עד פעמיים בשבוע.

יוגורט

יוגורט הוא לא רק חטיף טעים – זה יכול גם לעזור להיפטר מהשקעים.חומצת הלקטיקה ביוגורט מסייעת להפחתת גירוד והתקלפות.כדי להשתמש בתרופה זו, עיסוי יוגורט רגיל בקרקפתך והשאיר אותה למשך 15 דקות לפני ששטיפתו במים פושרים.אתה יכול להשתמש בתרופה זו עד פעמיים בשבוע.

אלוורה

אלוורה היא אנטי דלקתית טבעית ונוגדת פטרייה שיכולה לעזור להפחית את קשקשים.כדי להשתמש בתרופה זו, עיסוי ג’ל אלוורה לקרקפת שלך והשאיר אותה למשך 15 דקות לפני ששטיפתו במים פושרים.אתה יכול להשתמש בתרופה זו עד שלוש פעמים בשבוע.

להיפטר מהשקעים עם הסעדים של סבתא היא דרך בטוחה ויעילה לשמור על קרקפתך בריאה ונקייה מפתיתים מביכים.עם השילוב הנכון של מרכיבים טבעיים, אתה יכול לקבל קרקפת נטולת קשקשים תוך זמן קצר.

תרופות ביתיות עבור קשקשים

קשקשים הוא תוצאה של שפיכה מוגזמת של תאי עור מהקרקפת.זה יכול להיגרם על ידי מגוון מצבים כמו עור יבש, זיהום פטרייתי או גירויים בעור.למרבה המזל, ישנם תרופות ביתיות רבות שיכולות לעזור להיפטר מהקשקשים.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה פופולרית עבור מחלות רבות, כולל קשקשים.זה עוזר לאזן את החומציות של הקרקפת ויכול לעזור להפחית את צמיחת הפטרייה שיכולה לתרום לקשקשים.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו חלק אחד של חומץ תפוחים לשלושה חלקים מים בבקבוק ריסוס.ריסוס את התערובת על הקרקפת שלך, תן לה לשבת 10 דקות ואז לשטוף במים חמים.חזור על התהליך פעמיים בשבוע.

שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא שמן אתרי שיש לו תכונות אנטי -פטריאליות, אנטיבקטריאליות ואנטי -ויראליות.זה יכול לעזור להפחית את צמיחת הפטרייהעל הקרקפת, שיכולה לתרום לקשקשים.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כמה טיפות שמן עץ התה עם שמן נשא כמו שמן קוקוס ועסה את התערובת על הקרקפת.תן לזה לשבת 20 דקות ואז לשטוף במים חמים.חזור על התהליך פעמיים בשבוע.

שינויים תזונתיים

ביצוע שינויים בתזונה יכול גם לעזור להפחית את תסמיני הדאנדרף.אכילת תזונה מאוזנת הכוללת הרבה פירות, ירקות וחלבונים רזים יכולה לעזור לשמור על בריאות הקרקפת שלך.אכילת מזונות עשירים באבץ, כמו צדפות, יכולה גם לעזור להפחית קשקשים.בנוסף, הימנעות ממזונות מעובדים וסוכרים יכולה לסייע בהפחתת הדלקת בקרקפת, מה שיכול לעזור להפחית את קשקשים.

זרעי חילבה

זרעי חילבה עשירים בוויטמינים, מינרלים וחומרים מזינים אחרים שיכולים לעזור להפחית את תסמיני הקשקשים.כדי להשתמש בתרופה זו, להשרות זרעי חילבה חילבה לילה במים.למחרת בבוקר, טוחנים את הזרעים לעיסה ומורחים אותה על הקרקפת.תן לזה לשבת 30 דקות ואז לשטוף במים חמים.חזור על התהליך פעמיים בשבוע.

שמן קוקוס ומיץ לימון

שמן קוקוס ומיץ לימון הם שניהם תרופות יעילות עבור קשקשים.התכונות האנטי -פטריות והאנטיבקטריאליות של שמן קוקוס יכולות לעזור להפחית את צמיחת הפטרייה בקרקפת.למיץ לימון יש תכונות עיקריות שיכולות לעזור להפחית את תסמיני הדאנדרף.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים שתי כפות שמן קוקוס עם שתי כפות מיץ לימון.לעסות את התערובת לקרקפת שלך ולתת לה לשבת 30 דקות.יש לשטוף במים חמים ולחזור על התהליך פעמיים בשבוע.

סיכום

קשקשים נגרמים על ידי מגוון מצבים כמו עור יבש, זיהום פטרייתי או גירויים בעור.למרבה המזל, ישנם תרופות ביתיות רבות שיכולות לעזור להיפטר מהקשקשים.חומץ תפוחים ושמן עץ התה הם תרופות פופולריות שיכולות לעזור לאזן את ה- pH של הקרקפת ולהפחית את צמיחת הפטרייה.בנוסף, שינויים ותרופות תזונתיות כמו זרעי חילבה, שמן קוקוס ומיץ לימון יכולים גם לעזור להפחית את תסמיני הדאנדרף.

שאלות נפוצות

מהן התרופות היעילות ביותר הביתיות עבור קשקשים?

התרופות הביתיות היעילות ביותר עבור קשקשים הם חומץ תפוחים, שמן עץ התה, זרעי חילבה, שמן קוקוס ומיץ לימון.

באיזו תדירות עלי להשתמש בתרופות ביתיות עבור קשקשים?

יש להשתמש ברוב הסעדים הביתיים עבור קשקשים פעמיים בשבוע לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן