דף הבית » כללי » בוטוקס – כל מה שרציתם לדעת ולא העזתם לשאול
בוטוקס

בוטוקס – כל מה שרציתם לדעת ולא העזתם לשאול

בוטוקס הוא טיפול קוסמטי פופולרי שנמצא בשימוש כבר עשרות שנים. הוא מורכב מרעלן בוטולינום מטוהר, המוזרק לשרירי הפנים כדי להסיר באופן זמני קמטים וקמטוטים. בוטוקס קיים בשוק מאז 1989 והוא אושר לראשונה על ידי ה-FDA בשנת 2002. הטיפול מהווה פתרון בטוח ויעיל במיוחד עבור אלו מכם המחפשים לתקן ולהפחית את מראה הקמטים והקמטוטים שלכם. אז איך זה עובד? כל התשובות מחכות לכם כאן.

מדוע בוטוקס כה פופולרי ומהם היתרונות שלו? 

בוטוקס הוא נוירוטוקסין המשמש לטיפול במגוון מצבים רפואיים. ניתן להזריק אותו לשכבה התת עורית בכדי לסייע בהפחתת קמטים וקמטוטים. כמו כן, החומר הייחודי משמש לטיפול גם במצבים רפואיים שונים, בתחום הנוירולוגיה ותחומים אחרים. החומר פועל במטרה לחסום את העברתם של אותות עצביים לשרירים, מה שמפחית את פעילות השרירים ומונע היווצרות קמטים על גבי הפנים.

מהם הטיפולים השונים בהם נעשה שימוש בבוטוקס?

הזרקת בוטוקס משמשת בטיפולים רבים, ריכזנו עבורכם את היעילים והפופולריים ביותר: 

– טיפול במיגרנות כרוניות וכאבי ראש חזקים

– טיפול בהזעת יתר בבית השחי ובכפות הידיים והרגליים

– שיפור בשליטה בשלפוחית השתן עבור אנשים עם פעילות יתר של שלפוחית השתן

– טיפול ממוקד בפזילה בעיניים (מתבצע כבר משנות ה-60 של המאה הקודמת)

– הפחתה ומניעה של ספטיות בגפיים

– מניעה של חריקת לסתות וחריקת שיניים

בנוסף לכך, טיפול בוטוקס מסייע גם במניעה וטשטוש קמטים, כמובן. זהו גם השימוש הפופולרי והאהוב ביותר של החומר הייחודי הזה. הוא עוזר בהפחתה במראה רגלי עורב (הקמטים בצדי העיניים), הפחתה של קמטים במצח, טשטוש קמטי הזעף בין הגבות, הפחתה במראה של הקמטים האנכיים מהאף לפה, ועוד. הטיפול מעניק מראה צעיר, רענן וחינני ביותר עם תוצאות מרשימות.

מעוניינים בטיפולי בוטוקס? draesthetic מרכזים עבורכם כל המידע החשוב והטיפים הכי רלוונטיים במקום אחד.

למי מתאים לעשות טיפולים אלו ומאיזה גיל?

המועמדים הטובים ביותר לטיפולי בוטוקס שונים הם אנשים שגילם לפחות 18, חוץ מטיפול מונע פזילה – אותו ניתן לעבור כבר בגיל 12. הזרקות של בוטולינום טוקסין להפחתת קמטים מתאימה לרוב לנשים וגברים בגילאי 35 פלוס, למרות שהיום אנשים רבים בוחרים לעבור את הטיפול הפופולרי כבר בשנות ה-20 המוקדמות לחייהם.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן