דף הבית » כללי » טיפול פלזמה – הטיפול החדשני להצערת המראה
טיפול פלזמה

טיפול פלזמה – הטיפול החדשני להצערת המראה

טיפול פלזמה הוא סוג חדשני ויעיל ביותר של טיפול אסתטי. התהליך כולל נטילת דם מהמטופל וסיבובו בצנטריפוגה כדי להפריד את טסיות הדם מהפלזמה. לאחר מכן מזריקים טסיות אלו לעור כדי לקדם ריפוי והתחדשות. איך זה עובד בדיוק ומהן הסגולות של הטיפול? כל התשובות כאן.

מהו טיפול פלזמה וכיצד ההליך מתבצע? 

התהליך של טיפול פלזמה פועל על ידי מיצוי טסיות דם הנלקחות מדגימת מדם ישירות מהמטופל או המטופלת אשר עוברים את ההליך. לאחר סינון הרכיבים במכשיר צנטריפוגה מתקבלת פלזמה עשירה בטסיות והיא מוזרקת ישירות לשכבה התת עורית באזור אשר דורש טיפול. הטסיות משחררות גורמי גדילה וחומרים נוספים המעודדים ריפוי.

טיפול הפלזמה משמש למגוון מצבים כמו צמיחת שיער, החלקת קמטים בעור, הקלה על כאבי פרקים, ועוד. הטיפול החדשני לשיער נמצא בשימוש במרפאות ובקליניקות המתמחות בטיפולים אסתטיים בכל רחבי העולם. הוא משמש לעתים קרובות לטיפול בנשירת שיער מכיוון שהוא עוזר לחדש תאים חדשים שיעניקו לשיער שלכם מראה בריא. הטיפול גם עובד היטב עבור אנשים שיש להם שיער דליל. הוא יכול לעזור לשיער להתמלא ולהתעבות ולהעניק מראה שיער שופע ואטרקטיבי.

איפה אפשר לעבור טיפול פלזמה?

טיפול פלזמה מתבצע במרפאה או קליניקה מקצועית, על ידיד רופא מומחה בלבד ותחת הרדמה מקומית. הטיפול עשוי לקחת מפגש אחד או יותר כדי להשיג את התוצאות הרצויות, בדרך כלל נדרשים מספר טיפולים. רוצים לדעת עוד לגבי הטיפול הייחודי הזה? prphairtreatment מרכזים את כל המידע החשוב והרלוונטי עבורכם במקום אחד.

שימושים שונים של הטיפול ברפואה אסתטית וכללית

טיפול פלזמה החדשני מהווה חלופה יעילה במיוחד לניתוח, או טיפולים מורכבים ומעניקה פתרון אידאלי בהליך ייחודי. פלזמה עשירה בטסיות דם בריכוז גבוה מסייעת להתחדשות התאים ומעודדת צמיחה. ריכוז הטסיות בפלזמה גבוה בערך פי 4-7 מאשר בדם. טסיות דם נחוצות להתחדשות וריפוי, והן משחררות גורמי גדילה הממריצים את ייצור הקולגן. זריקות הפלזמה יכולות לשמש לטיפול במצבי עור שונים כגון צלקות אקנה, סימני מתיחה, קמטים, נשירת שיער ועוד מצבים רבים אחרים. 

ההליך יכול לשמש לטיפול במגוון מצבים נוספים:

טיפול בדילול, נשירה ואובדן של שיער

עידוד צמיחה של שיער חדש ועצירת התקרחות

העלמה וטשטוש של קמטים וקמטוטים בפנים

דלקות מפרקים ודלקות גידים

טיפול בכאבי גב כרוניים

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן