דף הבית » בריאות גופנית תרופות ביתיות » גירודים בהריון: תרופות סבתא להפסיק את הגירוד
גירודים בהריון תרופות סבתא

גירודים בהריון: תרופות סבתא להפסיק את הגירוד

גירוד בהריון הוא בעיה שכיחה שאיתה מתמודדות נשים הרות רבות. תופעה זו בדרך כלל מתרחשת בשליש הראשון של ההריון ויכולה להיות סימן לזיהום או בעיות בריאותיות אחרות.

הריון הוא תקופה מאתגרת עבור נשים רבות ובריאותן. גירוד בהריון עלול לגרום לאי נוחות וחרדה רבה במיוחד כאשר הגירוד אינו נשלט.

נשים רבות פונות לתרופות כגון חומץ, מיץ לימון או חומץ תפוחים כדי לעזור עם הגירוד. עם זאת, תרופות אלו לא תמיד יעילות. במקרים מסוימים, תרופות אלו עלולות אפילו לגרום ליותר בעיות ממה שהן פותרות.

גירוד בהריון הוא בעיה שכיחה אצל נשים בהריון. ישנן כמה תרופות ביתיות שיכולות לעזור להקל על הגירוד, אך יש להשתמש בהן בזהירות ובהתייעצות עם רופא.

– מרחי קומפרסים קרים על האזור המגרד

– דאגי לשתות הרבה נוזלים

– תאכלי מזונות עשירים באבץ כמו אגוזים, זרעים ודגנים מלאים

פריחה בבטן בהריון

פריחה בקיבה בהריון היא בעיה נפוצה מאוד שיכולה להיגרם מכמה גורמים. חשוב לדעת את הגורמים האפשריים לפריחה בקיבה בהריון וכיצד להתמודד איתה.

גירודים בהריון בגלל בעלי חיים

גירודים בהריון יכולים גם להווצר בגלל המצאות של בעלי חיים באזור הבית. זה יכול להיגרם על ידי רמות ההורמונים של הכלב והלחץ של ההריון.

במקרים רבים תופעות הלוואי מטופלות לעתים קרובות עם קורטיקוסטרואידים ואנטי-היסטמינים. אבל לתרופות אלו יכולות להיות תופעות לוואי שליליות על האם והתינוק. עדיף להשתמש בתרופות טבעיות שאין להן תופעות לוואי על האם או התינוק.

מאמר זה דן כיצד לטפל בגירודים בהריון באופן טבעי באמצעות תרופות ביתיות, כולל שמן קוקוס, חומץ תפוחים ומים.

סחרחורת בהריון

אין זה נדיר שנשים חוות סחרחורת במהלך ההריון. לרוב, תופעה זו נגרמת משינוי ברמות ההורמונים ובזרימת הדם.

התסמין העיקרי של סחרחורת בהריון הוא סחרחורת וטשוטש. ניתן לטפל בתסמינים אלו באמצעות תרופות או שינויים באורח החיים כגון נטילה של תוספי תזונה והימנעות מעמידה לפרקי זמן ארוכים.

רעלת הריון

רעלת הריון היא מצב הפוגע בכ-3% מהנשים ההרות. מצב זה מאופיין בלחץ דם גבוה וחלבון בשתן, בין שאר הסימפטומים. רעלת הריון עלולה לגרום לבעיות בריאותיות חמורות הן לאם והן לילד.

גרד במפשעה תרופת סבתא

גירוד במפשעה הוא מצב שנשים רבות חוות. רופאים רבים ממליצים להשתמש בקרמים ללא מרשם, אך חלק מהנשים עדיין חוות הקלה מתרופה מיושנת – תרופות הסבתא שלהן. חלק מהתרופות הללו כוללות שימוש במטלית קרה, מסיכה של דבש, וגם שימוש בשמן צמחי או וזלין על האזור הפגוע כדי להקל על גירוד.

גלי חום בהריון

גלי חום הם סימפטום שכיח בהריון. הם יכולים לגרום לך להרגיש לא בנוח ואפילו להוביל לתחושת חרדה.

הריון הוא תקופה מרגשת עבור נשים רבות, אך היא גם יכולה להיות תקופה לא קלה. חשוב לדעת מה גורם לגלי חום וכיצד למזער את השפעותיהן כדי שתוכלי ליהנות מהטוב שבשני העולמות – תינוק יפהפה וכמובן גם הבריאות שלכן.

כולסטזיס בהריון

כולסטזיס בהריון הוא מצב שבו מרה אינה משתחררת מהכבד למעיים, מה שגורם לו לגבות את המרה. זה יכול להוביל לזיהום וגם לגרום לבעיות עם התינוק.

כולסטזיס בהריון הוא מצב חמור הדורש טיפול רפואי מיידי, במיוחד כאשר הוא מתרחש במהלך השליש הראשון. אם המצב לא מטופל, הוא יכול להוביל לצירים מוקדמים וללידה מוקדמת, כמו גם סיבוכים אחרים עבור האם והילד.

כולסטזיס בהריון הוא מונח רפואי למקרים בהם מצטבר נוזל מרה או כיס מרה בגוף בגלל בעיות בזרימתו מהכבד אל המעיים. זה יכול לגרום לזיהום או להזיק לתינוק שלך אם לא מטופל במהלך השליש הראשון של ההריון.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן