דף הבית » מחלות עור/פציעה תרופות ביתיות » דברים שחשוב לדעת על: יובש בכפות הרגליים תרופות סבתא
יובש בכפות הרגליים תרופות סבתא

דברים שחשוב לדעת על: יובש בכפות הרגליים תרופות סבתא

רגליים יבשות היא בעיה נפוצה המשפיעה על גברים ונשים כאחד. זוהי בעיה שרבים מאיתנו מתמודדים איתה, אך לרוב לא קל לרפא אותה. רגליים יבשות יכולות להיגרם מכפות רגליים רטובות, או אפילו מעמידה ארוכה מדי במזג האוויר הקר. אם יש לך כפות רגליים יבשות, הדבר הטוב ביותר שאתה יכול לעשות הוא לקבל מים חמים ולשים בהם את הרגליים למשך 10-15 דקות לפחות.

אלו הן כמה מבעיות הרגליים היבשות הנפוצות ביותר. במקרים מסוימים, הם עשויים להיגרם על ידי מצבים רפואיים אחרים כגון סוכרת ודלקת פרקים. תרופות ביתיות לרגליים יבשות יכולות לעזור בשיפור הבריאות שלך ובהפחתת הסיכוי לפתח מחלות אלו.

מהן התרופות הביתיות הנפוצות ביותר לרגליים יבשות? הנה כמה מהם:

1. שמן עץ התה:

אתה יכול לשים שמן עץ התה על העור שלך ולשפשף אותו פנימה. זה יעזור לעור שלך להחלים ולהיפטר מכל כתמים שגורמים לכף הרגל שלך להתייבש. אתה יכול גם להשתמש בתרופה זו אם אתה רוצה להיפטר מהגירוד שמגיע עם כפות רגליים כואבות לאחר שהסתובבת כל היום. שמן עץ התה גם יוודא שכף הרגל שלך לא תזיע כל כך הרבה, וזה תמיד דבר טוב בקיץ! זה גם נהדר עבור כל מי שיש לו אקזמה או מחלות עור אחרות כגון פסוריאזיס או אקנה. החלק הכי טוב בשימוש בתה שמן עצים הוא שהוא טבעי ואתה צריך רק כמות קטנה.

2. מלח:

אם כפות הרגליים שלך יבשות, אז הוספת מלח להן תעזור להן להחלים מהר יותר. זה אולי מפתה להוסיף מלח למי האמבט שלך, אבל זה רעיון רע! הוספת מלח למי האמבט רק תהפוך את כפות הרגליים שלך ליובשות עוד יותר בגלל מרבצי הלבן והמינרלים במים שלא תהיה לך שליטה עליהם.

3. אמבט בוץ ים המלח:

ים המלח בוץ מדהים כי הוא ייפטר מעור יבש תוך מספר שניות. כל מה שאתה צריך לעשות הוא להשרות בבוץ כ-20 דקות ואז לתת לו לשטוף! שטיפות בוץ מים המלח נהדרות גם לכל מי שיש לו אקזמה עקב פסוריאזיס או אקנה. זה שומר על הרגליים שלך נקיות, לחות והופך אותן לרכות!

4. שמן קוקוס:

אם יש לך עור יבש בכפות הרגליים, אז שמן קוקוס יעזור לטפל בבעיה אם יש בית אחר תרופה לעור יבש. השמן החם והגמיש עוזר ללחות את העור ולהיפטר מהיובש. הקפד לקחת בחשבון כמה אתה משתמש כי לפעמים יותר מדי יפגע בעור שלך ויהפוך אותו לשמנוני!

5. הרגעת כף הרגל:

למרות שזה לא יכול לעבוד עבור כולם, מרגיע כף הרגל עובד טוב מאוד אם יש לך הרבה שלפוחיות על הרגליים. מטלית קרה זו ספוגה במלח או סוכר תעזור עם השלפוחיות והן לא לפגוע בעור שלך. זה יכול לשמש גם כדי להרגיע את הרגליים אם יש לך היסטוריה של עקבים יבשים וסדוקים.

תרופות ביתיות לרגליים יבשות הן הרבה יותר נפוצות ממה שאתה חושב. יש אנשים שיש להם רגליים יבשות ואין להם מושג מה לעשות בנידון. הם רק רוצים לייבש את רגליהם, אבל הם לא יודעים איך!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן