דף הבית » בריאות גופנית תרופות ביתיות » הנה משהו שלא ידעתם על ריח רע מהפה תרופות סבתא
ddad dedadd dadcd dddadaadd dadc dadd dada deddad daadaddaddaa

הנה משהו שלא ידעתם על ריח רע מהפה תרופות סבתא

ריח רע מהפה היא בעיה שכיחה שרבים מאיתנו מתמודדים איתה בשלב מסוים בחיינו. בעיה זו יכולה להיגרם ממספר גורמים. חלקם היגיינת פה לקויה ותזונה לקויה. אנשים עם ריח רע מהפה יכולים גם לסבול ממצב רפואי בסיסי כמו סוכרת, מחלת כליות או מחלת לב.

ריח רע מהפה עלול להיגרם מהצטברות עודפת של חיידקים בפה או בחניכיים, צמיחת יתר של שמרים בפה או בגרון, או הצטברות של חלקיקי מזון כמו קרום לחם וגבינה תקועים בין השיניים.

ישנן תרופות רבות לריח רע מהפה. חלק מהפופולריים ביותר הם מי פה ומשחת שיניים. אבל תרופות אלה יכולות להיות יקרות או לא יעילות בכלל. לכן יש אנשים שפונים לארון התרופות של סבתא כדי להקל על הריח הרע שלהם.

כמה מהתרופות הפופולריות ביותר כוללות: שמן מנטה, מיץ לימון ואבקת קינמון מעורבבת עם מים בבקבוק ספריי.

https://www.youtube.com/watch?v=J1vloD5L1OM

 

איזה עשב מועיל לריח רע מהפה?

ישנם צמחי מרפא רבים שניתן להשתמש בהם לטיפול בריח רע מהפה ולכולם יש יתרונות משלהם. עם זאת, הצמח הטוב ביותר לריח רע מהפה הוא מנטה. לנענע יש ריח מרענן וקל לשימוש.

הצמח המשמש לרוב למאבק בריח רע מהפה הוא מנטה. לצמח זה ניחוח מרענן וניתן לשלב אותו בקלות בשגרת היומיום שלך. חשוב גם לציין שהמנטה לא רק עוזרת עם ריח רע מהפה, אלא היא גם עוזרת עם בעיות אחרות כמו כאבי ראש, עייפות, הפרעות עיכול וצרבות.

אם אתה מחפש עשב שיוכל לעזור לך להילחם בריח הפה שלך, נסה להשתמש בנענע!

ריח רע מהפה שלא עובר

ריח רע מהפה הוא בעיה שכיחה שמשפיעה על אנשים רבים. זה נגרם מהצטברות של חיידקים, שניתן למצוא בפה. החיידקים ניזונים מחלקיקי המזון והשתייה שנותרו על השיניים.

ריח רע מהפה יכול להיגרם ממספר גורמים, כולל היגיינת פה לקויה, יובש בפה, בעיות בסינוסים ומחלות חניכיים. אם אתה חווה ריח רע מהפה שאינו חולף או שהוא מלווה בתסמינים אחרים כגון כאב ראש או עייפות, עליך להתייעץ מיד עם רופא השיניים שלך כדי לשלול בעיות בסיסיות.

דרך נפוצה להיפטר מריח רע מהפה היא לצחצח שיניים פעמיים ביום עם מברשת שיניים חשמלית ולהשתמש בחוט דנטלי באופן קבוע. אם השלבים האלה לא עובדים, עליך לבקר אצל רופא השיניים שלך לקבלת אפשרויות טיפול כגון ניתוח חניכיים בלייזר או טיפול שורש.

ריח רע מהפה קיבה

הפה הוא אחד החלקים החשובים ביותר בגופנו. הוא מאפשר לנו לאכול, לשתות, לדבר ולנשום. הבטן היא גם חלק חשוב בגוף. זה עוזר לנו לעכל מזון ולוודא שאנחנו מקבלים מספיק חומרים מזינים ממה שאנחנו אוכלים.

ריח רע מהפה יכול להוות סיבה לדאגה לאנשים הסובלים ממנו. ישנן סיבות רבות לריח רע מהפה, אך אחת הסיבות הנפוצות ביותר היא גזים בקיבה המגיעים לפה כאשר יש לך בעיות עיכול או כאבי בטן.

אם אתה חווה ריח רע מהפה שלך, יש כמה דברים פשוטים שאתה יכול לעשות כדי לשפר את המצב: אם יש לך קלקול קיבה, נסה לקחת סותרי חומצה או לשתות כוס מים לפני שאתה אוכל משהו או הולך לישון בלילה. אתה יכול גם ללעוס מסטיק או למצוץ סוכריות ללא סוכר כדי לעזור בעיכול ולהפחית את ייצור הגזים בבטן.

 

 

 

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן