דף הבית » בריאות גופנית תרופות ביתיות » דלקת במפרק היד תרופת סבתא – כל מה שחשוב לדעת
דלקת במפרק היד תרופת סבתא

דלקת במפרק היד תרופת סבתא – כל מה שחשוב לדעת

דלקת בשורש כף היד היא מצב שיכול להיגרם מגורמים רבים. ביניהם, הסיבות השכיחות ביותר הן פציעות ספורט, תאונות דרכים או נפילות.

הטיפול הנפוץ ביותר לדלקת בשורש כף היד הוא טיפול במנוחה ובקרח. עם זאת, אם אתה סובל מדלקת בפרק כף היד ואין לך אפשרויות אחרות, אתה יכול לנסות ליישם כמה תרופות טבעיות כדי להקל על הכאב שלך. תרופה אחת כזו היא שימוש בתערובת של אבקת כורכום ודבש כדי להרגיע פרק כף יד דלקתי מכיוון שהיא מכילה תכונות אנטי דלקתיות המפחיתות נפיחות.

אם יש לך פרק כף יד דלקתי, חשוב לפנות לטיפול רפואי בהקדם האפשרי מכיוון שישנם סיבוכים פוטנציאליים רבים שיכולים לנבוע ממצב זה.

דלקת מפרקים תרופות סבתא

דלקת פרקים היא מצב הגורם לכאב ודלקת במפרקים. ישנן תרופות רבות לדלקת פרקים שבהן אתה יכול להשתמש כדי להקל על הסימפטומים של דלקת פרקים.

חלק מהתרופות הללו כוללות:

– תרופות משקמות ונוגדי דלקת כמו אספירין, איבופרופן ונתרן נפרוקסן

– טיפול בדלקת מפרקים ניוונית עם פיזיותרפיה, פעילות גופנית וירידה במשקל

– מניעת נזקי מפרקים עם תוספי מזון כמו גלוקוזאמין, כונדרויטין סולפט, חומצות שומן אומגה 3

– ויטמינים מדלקת פרקים כמו ויטמין D3

דלקת פרקים היא מצב שכיח המשפיע על מיליוני אנשים בארצות הברית. זה יכול להקשות על ביצוע משימות יומיומיות כמו הליכה, טיפוס במדרגות ואפילו רחצה.

יש הרבה תרופות סבתא לדלקת פרקים שאתה יכול לנסות בבית. חלקם כוללים שימוש בתה צמחים, עיסוי המפרקים עם שמנים אתריים ופעילות גופנית סדירה.

דלקת באצבע תרופות סבתא

דלקת באצבע היא מצב שכיח המתרחש לעתים קרובות לאחר שעשיתם ספורט או עשיתם עבודה כבדה. זה יכול להיגרם על ידי מספר גורמים, כולל פציעה, זיהום ומחלות אוטואימוניות.

תרופת הסבתא היא תרופה צמחית הפופולרית במקומות רבים בעולם. זה שימש לטיפול בדלקת באצבע במשך מאות שנים. התרופה מורכבת משלושה עשבי תיבול שונים – שורש ג’ינג’ר, שורש כורכום וקליפת קינמון.

דלקת בכתף תרופות סבתא

הכאב בכתף שלך יכול להיגרם ממספר גורמים שונים כגון דלקת פרקים, דלקת או פציעה. הסיבה השכיחה ביותר לכאבי כתף היא דלקת.

הטיפול הנפוץ ביותר לדלקת בכתף הוא תרופות אנטי דלקתיות כמו איבופרופן ונפרוקסן. אבל לתרופות אלו יש תופעות לוואי משלהן והן לא תמיד האופציה הטובה ביותר עבור כולם.

תרופות טבעיות כוללות אכילת מזונות העשירים בחומצות שומן אומגה 3, אמבטיה חמה עם מלחי אפסום ושתיית תה קמומיל לפני השינה.

טיפול בדלקת פרקים

דלקת פרקים היא מחלה דלקתית כרונית הגורמת לכאבים, נפיחות, נוקשות ואובדן תפקוד במפרקים. זה יכול להשפיע על כל מפרק בגוף.

הטיפול בדלקת פרקים כולל גם גישות לא תרופתיות וגם גישות תרופתיות. גישות לא תרופתיות כוללות פיזיותרפיה ושינויים באורח החיים כגון שמירה על משקל תקין, הגברת פעילות גופנית והפחתת רמות הלחץ.

גישות פרמקולוגיות כוללות תרופות אנטי דלקתיות כגון איבופרופן או קורטיקוסטרואידים, המשמשות להפחתת כאב ונפיחות.

 

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן