דף הבית » תרופות סבתא » הסוד הטוב ביותר של סבתא: תרופות טבעיות לליבה בתינוקות

הסוד הטוב ביותר של סבתא: תרופות טבעיות לליבה בתינוקות

מבוא

ליחה אצל תינוקות היא בעיה שכיחה עבור הורים רבים.אמנם זה יכול להיות מטרד קל, אך זה יכול להיות גם חמור למדי ויכול להוביל למחלות אחרות.למרבה המזל, יש כמה תרופות סבתות שיכולות לעזור להקל על הבעיה ולהפוך את התינוק שלך לנוח יותר.סעדים אלה בטוחים ויעילים, ורבים שימשו במשך דורות.במאמר זה נדון בכמה מהתרופות הסבתות הפופולריות ביותר לליבה אצל תינוקות, ונספק טיפים לשימוש בהם ביעילות.

תרופות סבתות לליבה אצל תינוקות

סעודות סבתות לליחה אצל תינוקות קיימות במשך דורות ויכולות להיות יעילות מאוד בהפחתת כמות הליחה בחזהו ובריאות התינוק.חלק מהתרופות הפופולריות ביותר כוללות:

  • שאיפת קיטור
  • דבש ולימון
  • שום
  • ג’ינג’ר
  • שמן חרדל
  • נוזלים חמים

שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא אחת הסעדים הסבתא הפופולריים ביותר לליבה אצל תינוקות.לשם כך, מלאו קערה במים חמים והוסיפו כמה טיפות אקליפטוס או שמן מנטול.אפשר לתינוק לשבת קרוב לקערה ולכסות את ראשו במגבת.הקיטור יעזור לשחרר את הליחה בחזהו ובריאות התינוק, מה שמקל על הגירוש.

דבש ולימון

תרופה פופולרית נוספת לליבה אצל תינוקות היא תערובת של דבש ולימון.להכנת תערובת זו, מערבבים כפית דבש אחת וכפית אחת של מיץ לימון סחוט טרי.תן את זה לתינוק לפני השינה כדי לעזור להפחית את כמות הליחה בחזהו ובריאותיו.

שום

לשום תכונות אנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית את כמות הליחה בחזהו ובריאות התינוק.כדי להשתמש בשום כתרופה, הרתיחו כמה שיני שום בכוס מים ואז מסננים.תן את התערובת לתינוק שלוש פעמים ביום.

ג’ינג’ר

לג’ינג’ר יש תכונות אנטי -ויראליות שיכולות לעזור להפחית את כמות הליחה בחזהו ובריאות התינוק.כדי להשתמש בג’ינג’ר כתרופה, ערבבו כף של ג’ינג’ר מגורד טרי עם שתי כפות דבש ותנו אותו לתינוק פעם ביום.

שמן חרדל

לשמן חרדל יש תכונות חיטוי ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את כמות הליחה בחזהו ובריאות התינוק.כדי להשתמש בשמן חרדל כתרופה, עיסו כמה טיפות שמן חרדל על חזהו של התינוק ובגב.ניתן לעשות זאת שלוש פעמים ביום.

נוזלים חמים

מתן נוזלים חמים לתינוק יכול לעזור להפחית את כמות הפלה בחזהו ובריאותו.זה יכול לכלול מים חמים, חלב חם או מרק חם.תן לתינוק נוזלים חמים לאורך היום כדי לעזור להפחית את כמות הליחה בחזהו ובריאותו.

טיפ מועיל

חשוב לציין שחלק מהסעדים הסבוכים הללו עשויים שלא להתאים לכל התינוקות.לפני שתעביר אחד מהתרופות הללו לתינוקך, חשוב לדבר עם הרופא או נותן שירותי הבריאות כדי להבטיח שבטוח לעשות זאת.

כיצד ניתן לטפל בפליגה בתינוקות?

ניתן לטפל בפליגה בתינוקות בדרכים שונות.השלב הראשון הוא לזהות את הגורם להצטברות הליחה על מנת לקבוע את תוכנית הטיפול הטובה ביותר.בהתאם למטרה, טיפולים עשויים להיות כרוכים בשינויי אורח חיים, תרופות או תרופות ביתיות אחרות.

שינויים באורח החיים

אם הליחה אצל תינוקות נגרמת כתוצאה מזיהום, כמו הצטננות או שפעת, שינויים באורח החיים יכולים לעזור להפחית את חומרת המחלה.זה כולל לוודא שהתינוק מקבל מספיק מנוחה ונוזלים, כמו גם להימנע מחשיפה לעשן סיגריות ומזהמים אחרים.

בנוסף, חשוב לשמור על סביבת התינוק נקייה ונקייה מאבק ומגרים פוטנציאליים אחרים.ניתן לעשות זאת על ידי ניקוי קבוע משטחים עם מטלית לחה ושטיחים שואבים וריהוט מרופד.

תרופות

אם הפליגה אצל תינוקות נגרמת כתוצאה מזיהום חיידקי, ניתן לרשום אנטיביוטיקה כדי לסייע בפינוי הזיהום.לאחרמחלות, כמו אסטמה, ניתן לרשום תרופות כדי לסייע בהפחתת חומרת הסימפטומים.

תרופות סבתות לליבה אצל תינוקות

בנוסף לטיפולים רפואיים, ישנם גם מגוון תרופות לסבתות לליחה אצל תינוקות שעשויים לעזור.תרופות אלה מבוססות על שיטות ריפוי מסורתיות ולעתים קרובות משמשות בנוסף לטיפולים רפואיים.

דבש ולימון

דבש ולימון הם שני מרכיבים נפוצים המשמשים בתרופות סבתות לליחה.השילוב של דבש ולימון יכול לעזור להרגיע את הגרון ולהפחית את חומרת הצטברות הליחה.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כף אחת של דבש וכפית מיץ לימון ותנו אותו לתינוק לבלוע.

ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא מרכיב פופולרי נוסף המשמש בתרופות סבתות לליבה אצל תינוקות.לג’ינג’ר יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית את חומרת הצטברות הליחה.כדי להשתמש בתרופה זו, מגרד חתיכת ג’ינג’ר קטנה והוסף אותה לכוס מים חמים.תן את התערובת לתינוק לשתות.

שאלות נפוצות

  • ש: מהן כמה תרופות ביתיות אחרות לליבה אצל תינוקות?
  • א: בנוסף לשינויי דבש ולימון, זנגביל ואורח חיים, תרופות ביתיות אחרות לליחה אצל תינוקות עשויים לכלול אמבטיות חמות, אדים ושאיפת קיטור.

לסיכום, ניתן לטפל בפליגה בתינוקות במגוון דרכים, כולל שינויים באורח החיים, תרופות וסעדים סבתא.חשוב לזהות את הגורם להצטברות הליחה על מנת לקבוע את תוכנית הטיפול הטובה ביותר.בנוסף, חשוב לשמור על סביבת התינוק נקייה ונקייה מאבק ומגרים פוטנציאליים אחרים.בסופו של דבר, הדרך הטובה ביותר לטפל בפליגה אצל תינוקות היא על ידי נקיטת גישה הוליסטית הכוללת טיפולים רפואיים כמו גם תרופות ביתיות.

למידע נוסף על פלגם אצל תינוקות, לחץ כאן לקבלת הגדרה מ- Wikipedia.org.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן