דף הבית » תרופות סבתא » הסעדים הביתיים של סבתא: 5 פתרונות טבעיים להקלה על שקדים נפוחים

הסעדים הביתיים של סבתא: 5 פתרונות טבעיים להקלה על שקדים נפוחים

מבוא

שקדים נפוחים יכולים להיות מצב מאוד לא נוח ויכולים להקשות על בליעה או אפילו לנשום.חשוב לפנות לטיפול רפואי אם שקדים נפוחים מלווים בחום או בתסמינים אחרים, מכיוון שזה יכול להיות סימן למצב בסיסי.עם זאת, ישנם גם כמה תרופות ביתיות שעשויות לעזור להפחית את הסימפטומים של שקדים נפוחים.מאמר זה יחקור כמה מהתרופות הנפוחות ביותר של שקדים נפוחים ביותר ויספק טיפים מועילים לשימוש בהם.

תרופות ביתיות לשקדים נפוחים

ישנם תרופות ביתיות רבות בהן סבים וסבתות משתמשים כבר שנים כדי לסייע בהפחתת נפיחות השקדים.להלן כמה מהפופולריות ביותר:

גרגר מי מלח

אחד השקדים הנפוחים הפופולריים ביותר בסבתא סבתא הוא גרגר מים מלח.להכנת גרגר מים מלח מערבבים ½ כפית מלח בכוס מים חמים.גרגר את הפיתרון למשך מספר דקות, ואז ירק אותו.תרופה זו יכולה לעזור להפחית נפיחות ולספק הקלה מסוימת מאי הנוחות של שקדים נפוחים.

דבש ולימון

תרופה פופולרית נוספת לשקדים נפוחים היא ערבוב כפית דבש עם כמה טיפות מיץ לימון.יש לקחת תערובת זו מספר פעמים ביום על מנת להפחית נפיחות ולספק קצת הקלה מאי הנוחות של שקדים נפוחים.

כורכום

כורכום הוא תבלין שיש לו תכונות אנטי דלקתיות ויכול לעזור להפחית נפיחות של השקדים.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית אבקת כורכום עם כוס מים חמים.שתו תערובת זו מספר פעמים ביום כדי להפחית נפיחות ולספק קצת הקלה מאי הנוחות של שקדים נפוחים.

שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא עוד שקדים נפוחים פופולריים סבתא סבתא.כדי להשתמש בתרופה זו, הרתיחו סיר מים ואז שפכו אותו לקערה גדולה.מכסים את הראש במגבת ואז נשענים מעל הקערה.שאפו את הקיטור למשך מספר דקות.תרופה זו יכולה לעזור להפחית נפיחות ולספק הקלה מסוימת מאי הנוחות של שקדים נפוחים.

טיפ מועיל

חשוב לזכור כי יש להשתמש בכל השקדים הנפוחים הללו לתרופות סבתות אלה בשילוב עם ייעוץ רפואי מקצועי.חשוב גם לשתות שפע נוזלים ולקבל מנוחה רבה על מנת לעזור להפחית נפיחות ולהעניק הקלה מאי הנוחות של שקדים נפוחים.

שימוש בתרופות טבעיות כדי לעזור להפחית שקדים נפוחים

סבתות בכל העולם משתמשות בתרופות טבעיות לטיפול בכל מיני מחלות במשך מאות שנים.כשמדובר בשקדים נפוחים, ישנם כמה תרופות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את הנפיחות ואי הנוחות.להלן כמה מהתרופות היעילות ביותר שהועברו דרך הדורות.

גרגר מים מלוחים

מי מלח משמשים זה מכבר כתרופה לגרון כאב, וזה יכול גם לעזור להפחית את נפיחות השקדים.להכנת התערובת, מערבבים 1 כפית מלח בכוס מים חמים.גרגר את התערובת למשך 30 שניות ואז לירוק אותה.עשה זאת מספר פעמים ביום עד שהנפיחות ירדה.

דבש ולימון

דבש ולימון הם שניהם אנטי -חיטוי טבעי ומשמשים לעתים קרובות למאבק בזיהום ולהפחתת הנפיחות.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים 1 כפית דבש עם כפית מיץ לימון בכוס מים חמים.שתו את התערובת פעמיים או שלוש ביום למשך מספר ימים כדי לעזור להפחית את הנפיחות.

שום

שום ידוע בזכות תכונותיו האנטיבקטריאליות והאנטי -ויראליות ויכול גם לעזור להפחית את נפיחות השקדים.כדי להשתמש בתרופה זו, קוצצים דק 2 שיני שום ומערבבים אותם עם כפית דבש.אכלו את התערובת פעמיים ביום למשך כמה ימים עד שהנפיחות ירדה.

בצל

בצל הוא תרופה טבעית נוספת המשמשת במשך מאות שנים למאבק בזיהום ולהפחתת דלקת.כדי להשתמש בתרופה זו, קוצצים דק בצל קטן ומערבבים אותו עם כפית דבש.אכלו את התערובת פעמיים ביום למשך כמה ימים עד שהנפיחות ירדה.

דרכים אחרות לעזורשקדים נפוחים דוס

בנוסף לתרופות טבעיות, ישנן כמה דרכים אחרות בהן תוכלו לעזור להפחית את נפיחות השקדים.להלן מספר טיפים שיעזרו לך לקבל הקלה מהשקדים הנפוחים שלך.

  • שתו שפע נוזלים שיעזרו לריר דק ולהפחית נפיחות.
  • הימנע ממוצרי חלב, מכיוון שהם יכולים להגדיל את ייצור הריר ולהחמיר את הנפיחות.
  • קבל מנוחה רבה כדי לעזור לגופך להילחם בזיהום.
  • הימנע מעישון ועשן יד שנייה, מכיוון שזה יכול לעצבן את הגרון ולהחמיר את הנפיחות.
  • השתמש במכשיר אדים בחדר השינה שלך כדי לעזור לשמור על לחות באוויר ולהפחית את הנפיחות.
  • התרחק מסביבות קרות ויבשות, מכיוון שזה יכול להחמיר את הנפיחות.

על ידי שימוש בכמה מהתרופות הטבעיות הללו ובעקבות טיפים אלה, אתה יכול לעזור להפחית את נפיחות השקדים שלך.עם זאת, אם הנפיחות לא יורדת לאחר מספר ימים, עליך לפנות לרופא שלך להמשך טיפול.

שאלות נפוצות

  • כמה זמן לוקח שקדים נפוחים לרדת?

    זה תלוי בסיבת הנפיחות ובחומרה.ברוב המקרים, הנפיחות צריכה לרדת בעוד מספר ימים בעזרת תרופות טבעיות ובעקבות הטיפים המפורטים לעיל.

  • האם שקדים נפוחים יכולים להיות רציניים?

    כן, אם לא מטופלים, שקדים נפוחים יכולים להיות רציניים.חשוב לפנות לרופא אם הנפיחות לא יורדת לאחר מספר ימים.

לסיכום, שקדים נפוחים יכולים להיות לא נוחים ויכולים להקשות על הבליעה או הדיבור.על ידי שימוש בתרופות טבעיות כמו גרגרי מי מלח, תערובות דבש ולימון, שום ובצל, כמו גם בעקבות הטיפים המפורטים לעיל, תוכלו לעזור להפחית את הנפיחות.עם זאת, אם הנפיחות לא יורדת לאחר מספר ימים, חשוב לפנות לרופא להמשך טיפול. שקדים נפוחים תרופות סבתא יכול להיות דרך מועילה להפחית את אי הנוחות הקשורה לשקדים נפוחים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן