דף הבית » תרופות סבתא » הסעדים שנבדקו בזמן של סבתא לדלקת שקדים – מה שאתה צריך לדעת!

הסעדים שנבדקו בזמן של סבתא לדלקת שקדים – מה שאתה צריך לדעת!

תרופות טבעיות לדלקת השקדים של סבתא

דלקת שקדים היא מצב נפוץ מאוד, במיוחד בקרב ילדים ובני נוער.זוהי דלקת של השקדים, שהם שתי בלוטות קטנות בצורת אליפסה הממוקמות בחלק האחורי של הגרון.דלקת שקדים נגרמת בדרך כלל על ידי נגיף, אך היא יכולה להיגרם גם על ידי חיידקים.תסמינים של דלקת שקדים כוללים כאב גרון, קושי בבליעה, חום, כאבי ראש, עייפות ובלוטות נפוחות.סבתות הן לרוב הראשונות שמחפשות תרופות טבעיות שיעזרו להפחית את תסמיני דלקת שקדים.להלן כמה מהתרופות הטבעיות היעילות ביותר לדלקת שקדים.

H2 – מותק

דבש הוא אחד התרופות הטבעיות העתיקות ביותר לדלקת שקדים.על פי ההערכה, יש להן תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות המסייעות בהפחתת תסמיני דלקת שקדים.כדי להשתמש בדבש כתרופה טבעית לדלקת שקדים, מערבבים עמו כפית דבש אחת עם כוס מים חמים ומגרגר איתו.אתה יכול גם להוסיף כמה טיפות מיץ לימון לתערובת.עשה זאת מספר פעמים ביום כדי לעזור להפחית נפיחות ודלקת.

H2 – גרגר מי מלח

גרגר עם מי מלח יכול לעזור להפחית את הנפיחות והדלקת הנגרמת כתוצאה מדלקת שקדים.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית מלח אחת בכוס מים חמים וגרגר איתו מספר פעמים ביום.מי המלח מסייעים בהפחתת הכאב והדלקת ויכולים גם לעזור להרוג את החיידקים הגורמים לזיהום.

H3 – טיפ מועיל

חשוב לזכור לגרגר עם מי המלח למשך שתי דקות לפחות בכל פעם כדי להבטיח שהם יגיעו לכל תחומי הגרון ומסייע בהפחתת תסמיני דלקת שקדים.

H2 – שום

שום הוא תרופה טבעית נוספת לדלקת שקדים.יש לו תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי -ויראליות חזקות המסייעות בהפחתת תסמיני דלקת שקדים.כדי להשתמש בשום כתרופה, מוחץ כמה שיני שום ומערבב אותם עם מעט דבש.קח תערובת זו שלוש פעמים ביום כדי לעזור להפחית את תסמיני דלקת שקדים.אתה יכול גם להוסיף כמה טיפות שמן שום לכוס מים חמים ולגרגר איתו.

H2 – תה קמומיל

תה קמומיל הוא תרופה טבעית נהדרת לדלקת שקדים.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות המסייעות בהפחתת תסמיני דלקת שקדים.כדי להשתמש בתרופה זו, תבלו כמה שקיות תה קמומיליות בכוס מים חמים למשך 10 דקות.מסננים את התה ושותים אותו מספר פעמים ביום כדי לעזור להפחית את תסמיני דלקת שקדים.

H2 – שורש מרשמלו

שורש מרשמלו הוא תרופה טבעית נהדרת לדלקת שקדים.אומרים שהוא מסייע בהפחתת נפיחות ודלקת וגם עוזר להרגיע את הגרון.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית אחת של שורש מרשמלו מיובש עם כוס מים חמים ותלול למשך 10 דקות.מסננים את התה ושותים אותו מספר פעמים ביום.

H2 – אלם חלקלק

אלם חלקלק הוא תרופה טבעית נהדרת לדלקת שקדים.אומרים שהוא מסייע בהפחתת נפיחות ודלקת וגם עוזר להרגיע את הגרון.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית אחת של אבקת אלם חלקלקים עם כוס מים חמים ותלולה למשך 10 דקות.מסננים את התה ושותים אותו מספר פעמים ביום.

H2 – חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית נהדרת לדלקת שקדים.אומרים שהוא מסייע בהפחתת נפיחות ודלקת וגם עוזר להרוג את החיידקים הגורמים לזיהום.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים וגרגר איתו מספר פעמים ביום.

H2 – כורכום

כורכום הוא תרופה טבעית נהדרת לדלקת שקדים.אומרים שהוא מסייע בהפחתת נפיחות ודלקת וגם עוזר להרוג את החיידקים הגורמים לזיהום.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום עם כוס מים חמים וגרגר איתו מספר פעמים ביום.

H2 – מסקנה

דלקת שקדים היא מצב שכיח שיכול להיות כואב מאוד ולא נוח.למרבה המזל, ישנם תרופות טבעיות רבות שיכולות לעזור להפחית את תסמיני דלקת שקדים.דבש, גרגר מי מלח, שום, תה קמומיל, שורש מרשמלו, אלם חלקלק, חומץ תפוחים וכורכום כולם NATתרופות אוראליות שיכולות לעזור להפחית את תסמיני דלקת שקדים.עם זאת, חשוב להתייעץ עם רופא לפני שתשתמש באחת מהתרופות הטבעיות הללו.

התרופות הביתיות של סבתא לדלקת שקדים

דלקת שקדים היא מצב שכיח, במיוחד אצל ילדים, הנגרם על ידי זיהום חיידקי או נגיפי של השקדים.המצב עלול לגרום לכאבי גרון, קושי בבליעה, בלוטות לימפה נפוחות וחום.במשך מאות שנים, התרופות הביתיות של סבתא שימשו לטיפול בדלקת שקדים אצל מבוגרים וילדים כאחד.תרופות טבעיות אלה פשוטות, קלות למעקב, ולעתים קרובות ניתן להשתמש בהן בשילוב כדי לספק הקלה מהתסמינים של דלקת שקדים.

תה דבש ולימון

תה דבש ולימון הוא אחד התרופות הביתיות הנפוצות ביותר של סבתא לדלקת שקדים.השילוב של דבש ולימון נחשב לסייע להרגיע את הגרון, להפחית דלקת ולהילחם בזיהום.להכנת התה, הוסף שתי כפות דבש ומיץ של שני לימונים לכוס מים חמים.מערבבים היטב ושותים שתיים עד שלוש כוסות התה לאורך כל היום.

שום וג’ינג’ר

שום וג’ינג’ר ידועים גם בזכות תכונותיהם האנטי-מיקרוביאליות והאנטי דלקתיות ונחשבים כי יעילים בטיפול בדלקת שקדים.כדי להכין את התרופה, קלף וטורח שתי שיני שום וחתיכת ג’ינג’ר של סנטימטר.מבשלים את השום והג’ינג’ר בכוס מים למשך 10 דקות.מסננים את התערובת ומוסיפים שתי כפות דבש.שתו כוס מהתערובת שלוש פעמים ביום.

תרופות ביתיות נוספות לדלקת שקדים

בנוסף לתה דבש ולימון ושום וג’ינג’ר, ישנם כמה תרופות ביתיות אחרות שנחשבות ליעילות בטיפול בדלקת שקדים.

חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים נחשב ליעיל בטיפול בדלקת שקדים בגלל תכונותיו האנטיבקטריאליות.כדי להכין את התרופה, הוסף שתי כפות של חומץ תפוחים לספל מים חמים.שתו את התערובת שלוש פעמים ביום.

פלפל קאיין

פלפל קאיין ידוע בתכונותיו האנטי-ויראליות והאנטי דלקתיות, מה שהופך אותו לתרופה יעילה לדלקת שקדים.כדי להכין את התרופה, הוסף כפית אחת של פלפל קאיין ושתי כפות דבש לכוס מים חמים.מערבבים היטב ושותים את התערובת פעמיים עד שלוש ביום.

גרגר מי מלח

גרגר מי מלח הוא תרופה שנבדקה בזמן שנחשבת כיעילה לטיפול בדלקת שקדים.כדי להכין את התרופה, הוסף כפית מלח אחת לכוס מים חמים ומערבבים עד להמסת המלח.גרגר עם הפיתרון פעמיים עד שלוש ביום.

שאלות נפוצות

האם התרופות הביתיות של סבתא בטוחות?

כן, התרופות הביתיות של סבתא הן בדרך כלל בטוחות וניתן להשתמש בהן לטיפול במגוון מצבים, כולל דלקת שקדים.עם זאת, תמיד כדאי להתייעץ עם רופא לפני שתשתמש בתרופות ביתיות כלשהן.

כמה זמן עלי להשתמש בתרופות ביתיות לדלקת שקדים?

זה תלוי בחומרת המצב.באופן כללי, יש להשתמש בתרופות ביתיות למשך שבוע לפחות או עד שתסמיני דלקת שקדים שככו.

התרופות הביתיות של סבתא לדלקת שקדים פשוטות, קלות למעקב, ולעתים קרובות יכולות לספק הקלה מתסמיני המצב.תה דבש ולימון, שום וג’ינג’ר, חומץ סיידר תפוחים, פלפל קאיין וגרגר מי מלח הם כולם תרופות יעילות שניתן להשתמש בהן בשילוב כדי לספק הקלה.עם זאת, עדיף תמיד להתייעץ עם רופא לפני שתשתמש בכל תרופה ביתית. דלקת שקדים היא מצב שכיח, במיוחד אצל ילדים, הנגרם על ידי זיהום חיידקי או נגיפי של השקדים.הסעדים הביתיים של סבתא הם דרך נהדרת לספק הקלה מהתסמינים של דלקת שקדים, אך תמיד חשוב להתייעץ עם רופא אם המצב לא ישתפר.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן