דף הבית » תרופות סבתא » הסעדים שאושרו על סבתא לטיפול בפטריות הנרתיק

הסעדים שאושרו על סבתא לטיפול בפטריות הנרתיק

מבוא

תרופות סבתות לפטריית הנרתיק שימשו במשך מאות שנים כדי לעזור לנשים להתגבר ולנהל את הסימפטומים הלא נוחים של פטריית הנרתיק.פטריית הנרתיק יכולה להיות קשה ולא נוחה לחיות איתו ויכולה להיגרם על ידי גורמים רבים ושונים, כולל צמיחת יתר של שמרים, מערכת חיסון מוחלשת או זיהומים חיידקיים.במאמר זה נחקור את התרופות השונות של סבתא לפטריית הנרתיק ונספק טיפ ייחודי ומועיל כך שתוכל לנקוט בצעדים יזומים לניהול הסימפטומים שלך ולשפר את הבריאות הכללית שלך.

מה זה פטריית הנרתיק?

פטריית הנרתיק, המכונה גם קנדידיאזיס וולובוגינלי, היא סוג של זיהום פטרייתי המשפיע על הנרתיק והוו.זיהום זה נגרם כתוצאה מצמיחת יתר של מין הפטרייה של קנדידה, הנמצא בדרך כלל בנרתיק בכמויות קטנות.כאשר הפטרייה מתגברת, היא עלולה להוביל למגוון רחב של תסמינים לא נוחים, כולל גירוד, שריפה, כאב ופריקה לבנה עבה.

תרופות לסבתא לפטריית הנרתיק

תרופות סבתות לפטריית הנרתיק שימשו במשך מאות שנים כדי לעזור לנשים לנהל את הסימפטומים שלהן ולשפר את בריאותן הכללית.להלן כמה מהתרופות הפופולריות ביותר לסבתא לפטריית הנרתיק:

שום

שום הוא אחד התרופות הסבתות הוותיקות והיעילות ביותר לפטריית הנרתיק.הוא מכיל תרכובות נגד פטריות חזקות שיכולות לעזור להילחם בצמיחת הפטרייה של הפטרייה ולהפחית את הסימפטומים הלא נוחים של פטריית הנרתיק.כדי להשתמש בשום כתרופה של סבתא לפטריית הנרתיק, נסה לרסק שן שום וליישם אותו ישירות על האזור הפגוע או לצרוך אותו דרך הפה עם אוכל כלשהו.

שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא עוד תרופה סבתא פופולרית לפטריית הנרתיק.הוא מכיל תכונות נגד פטריות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להילחם בפטריות ולהפחית את התסמינים הלא נוחים.כדי להשתמש בשמן עץ התה כתרופה של סבתא לפטריית הנרתיק, מדללים כמה טיפות של השמן במים ומורחים אותה ישירות על האזור הפגוע.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה סבתא פופולרית לפטריית הנרתיק.הוא מכיל תכונות נגד פטריות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להילחם בפטריות ולהפחית את התסמינים הלא נוחים.כדי להשתמש בחומץ תפוחים כתרופה של סבתא לפטריית הנרתיק, מערבבים חלקים שווים של החומץ והמים ומורחים את התערובת ישירות על האזור המושפע.

יוגורט

יוגורט הוא עוד תרופה סבתא פופולרית לפטריית הנרתיק.הוא מכיל פרוביוטיקה שיכולה לעזור להחזיר את האיזון הטבעי של חיידקים בנרתיק ולהפחית את הסימפטומים הלא נוחים של פטריית הנרתיק.כדי להשתמש ביוגורט כתרופה של סבתא לפטריית הנרתיק, צורכים כמה מנות של יוגורט רגיל ולא ממותק בכל יום או להחיל אותה ישירות על האזור המושפע.

שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא אחד התרופות הסבתות הפופולריות ביותר לפטריית הנרתיק.הוא מכיל תכונות אנטי -פטרייתיות ואנטיבקטריאליות חזקות שיכולות לעזור להילחם בפטרייה ולהפחית את התסמינים הלא נוחים.כדי להשתמש בשמן קוקוס כתרופה של סבתא לפטריית הנרתיק, החל כמות קטנה ישירות על האזור המושפע.

טיפ ייחודי ומועיל

בנוסף לנסות את התרופות הסבתות הללו לפטריית הנרתיק, חשוב לתרגל היגיינה טובה כדי לעזור לשמור על הפטרייה במפרץ.הקפידו להחליף בגדים רטובים או בגדי ים במהירות, הימנע משימוש במוצרים ריחניים באזור הנרתיק ולתרגל מין בטוח.עשיית דברים אלה יכולה לעזור להפחית את הסיכון לפתח זיהום פטרייה בנרתיק.

חלק 2: סעדים נוספים של סבתא לפטריית הנרתיק

בחלק 1 של מאמר זה, דנו בכמה מהתרופות הביתיות הנפוצות ביותר לפטריית הנרתיק, שהועברו מדור לדור.אמנם לרוב סעדים אלה יעילים, אך ישנם כמה טיפולים אחרים שיכולים להועיל במניעה וטיפול בפטריות הנרתיק.בחלק זה נדון בכמה יותר משיטות אלה, כמו גם על תועלת הפוטנציאלית שלהםזה.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה ביתית פופולרית עבור מחלות רבות, והיא יכולה לשמש גם לטיפול בפטריות הנרתיק.ניתן לדלל את נוגד הפטרייה הטבעי הזה במים ולהחיל באופן אקטואלי על האזור המושפע.ניתן לקחת זאת גם דרך הפה כדי לעזור להחזיר את איזון ה- pH הנרתיק.עם זאת, חשוב לציין כי יש לדלל את החומץ לפני השימוש, מכיוון שהוא יכול לגרום לגירוי אם הוא חזק מדי.

יוגורט

יוגורט מכיל פרוביוטיקה שיכולה לעזור לשמור על אזור הנרתיק ובריא פטריות.ניתן ליישם אותו באופן אקטואלי על האזור הפגוע, או שניתן לצרוך אותו דרך הפה כדי לעזור להחזיר את האיזון הטבעי של החיידקים בגוף.חשוב לציין כי יש להשתמש רק ביוגורט רגיל ולא ממותק למטרה זו, מכיוון שהסוכר הנוסף יכול למעשה להאכיל את הפטרייה.

שום

שום הוא נוגד פטרייתי טבעי וניתן להשתמש בו כדי לסייע בטיפול ולמנוע פטריית הנרתיק.ניתן לצרוך אותו דרך הפה כדי לעזור להחזיר את האיזון הטבעי של החיידקים בגוף, או שניתן ליישם אותו באופן אקטואלי על האזור המושפע.עם זאת, חשוב לציין כי אין להשתמש בשום אם האזור המושפע מתרגז או נפגע, מכיוון שהוא יכול לגרום לגירוי נוסף.

שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא נוגד פטרייתי ואנטיבקטריאלי טבעי שניתן להשתמש בו כדי לסייע בטיפול ולמניעת פטריית הנרתיק.ניתן לדלל אותו במים ולהחיל באופן אקטואלי על האזור המושפע.חשוב לציין כי אין להשתמש בשמן עץ התה אם האזור המושפע מתרגז או נפגע, מכיוון שהוא יכול לגרום לגירוי נוסף.

לסיכום, בעוד שחלק מהתרופות הביתיות המסורתיות יותר עשויות להיות יעילות, ישנם טיפולים אחרים שיכולים להועיל במניעה וטיפול בפטריות הנרתיק.חומץ תפוחים, יוגורט, שום ושמן עץ התה הם כולם נוגדי פטריות טבעיים שניתן להשתמש בהם כדי לעזור להחזיר את האיזון הטבעי של החיידקים בגוף.חשוב לזכור להתייעץ תמיד עם רופא לפני שתשתמש באחד מהטיפולים הללו, מכיוון שהם עשויים שלא להתאים לכולם.

שאלות נפוצות

  • הוא שום הוא טיפול יעיל לפטריית הנרתיק?
    כן, שום הוא נוגד פטרייתי טבעי וניתן להשתמש בו כדי לסייע בטיפול ולמנוע פטריה בנרתיק.ניתן לצרוך אותו דרך הפה כדי לעזור להחזיר את האיזון הטבעי של חיידקים בגוף, או שניתן ליישם אותו באופן אקטואלי על האזור המושפע.
  • מהי הדרך הטובה ביותר להשתמש בחומץ תפוחים לטיפול בפטריית הנרתיק?
    ניתן לדלל את חומץ סיידר תפוחים באמצעות מים ולהחיל אקטואלית על האזור המושפע.ניתן לקחת זאת גם דרך הפה כדי לעזור להחזיר את איזון ה- pH הנרתיק.עם זאת, חשוב לציין כי יש לדלל את החומץ לפני השימוש, מכיוון שהוא יכול לגרום לגירוי אם הוא חזק מדי.

פטריית הנרתיק היא בעיה שכיחה שניתן לטפל בהם במגוון שיטות, החל מתרופות ביתיות מסורתיות לטיפולים מודרניים יותר.אמנם טיפולים אלה יכולים להיות יעילים, אך חשוב לזכור להתייעץ תמיד עם רופא לפני השימוש באחד מהם, מכיוון שהם עשויים שלא להתאים לכולם. פטריית הנרתיק תרופות סבתא יכולות להיות דרך נהדרת להחזיר את האיזון לאזור הנרתיק ולסייע במניעת זיהומים עתידיים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן