דף הבית » תרופות סבתא » סבתא ידעה הכי טוב!חשף את הסעדים המוכחים שלה לריפוי פטריית ציפורניים “.

סבתא ידעה הכי טוב!חשף את הסעדים המוכחים שלה לריפוי פטריית ציפורניים “.

מבוא
הסעדים של סבתא לפטריית ציפורניים הועברו במשך דורות, ורבים מהתרופות הללו עדיין משמשות כיום.פטריית ציפורניים היא מצב מכוער ולא נוח שיכול להיות קשה לטיפול בו.עם זאת, ישנם מגוון של תרופות ביתיות ששימשו לטיפול בפטריות ציפורניים לאורך השנים, והתרופות של סבתא הן מהטובות ביותר.במאמר זה נחקור כמה מהתרופות הפופולריות ביותר של סבתא לפטריית ציפורניים, כמו גם נסתכל על כמה הם יעילים.אנו נספק גם טיפ ייחודי ומועיל כיצד למנוע מלכתחילה פטריית ציפורניים.

מה זה פטריית ציפורניים?

פטריית ציפורניים היא זיהום במיטת הציפורניים העלולה לגרום לשינוי צבע ועיבוי הציפורניים.זה נגרם על ידי מגוון פטריות, כולל דרמטופיטים, שמרים ותבניות.פטריית ציפורניים היא לרוב תוצאה של היגיינה לקויה או פגיעה במיטת הציפורניים, והיא יכולה להיות לא נוחה ומכוערת.במקרים מסוימים, פטריית ציפורניים יכולה אפילו להוביל לכאב ולקושי בהליכה.

הסעדים של סבתא לפטריית ציפורניים

הסעדים של סבתא לפטריית ציפורניים הם בדרך כלל פשוטים וזולים יחסית.להלן כמה מהתרופות הפופולריות ביותר:

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה ביתית פופולרית למגוון תנאים, כולל פטריית ציפורניים.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט להשרות את הציפורן המושפעת בתמיסה של חלק אחד של חומץ תפוחים ושני חלקים מים חמים עד 30 דקות ביום.תרופה זו יכולה לעזור להפחית את שינוי הצבע והעיבוי של הציפורניים הנגרמות על ידי פטריית ציפורניים.

שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא עוד תרופה ביתית פופולרית לפטריית ציפורניים.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כמה טיפות שמן עץ התה עם שמן נשא (כמו שמן חוחובה או שמן שקדים) ומורחים אותו על הציפורן הנגועה פעמיים ביום.לשמן עץ התה תכונות נגד פטריות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של פטריית הציפורניים.

VICKS VAPORUB

Vicks Vaporub הוא משחה פופולרית ללא מרשם המשמשת לעתים קרובות לטיפול בפטריות ציפורניים.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט החל כמות קטנה של Vicks Vaporub על הציפורן המושפעת פעמיים ביום.המנטול והקמפור במשחה יכולים לעזור להפחית את הסימפטומים של פטריית הציפורניים.

שום

שום הוא תרופה ביתית פופולרית לפטריית ציפורניים, מכיוון שיש לה תכונות נגד פטריות.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט לרסק כמה שיני שום ומורחים את המיץ על הציפורן הפגוע פעמיים ביום.תרופה זו יכולה לעזור להפחית את הסימפטומים של פטריית הציפורניים.

שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא עוד תרופה ביתית פופולרית לפטריית ציפורניים.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט לעסות כמות קטנה של שמן קוקוס לציפורן הנגוע פעמיים ביום.התכונות נגד פטריות של שמן קוקוס יכול לעזור להפחית את הסימפטומים של פטריית הציפורניים.

טיפ מניעה

הדרך הטובה ביותר למנוע פטריית ציפורניים היא לתרגל היגיינה טובה.הקפד לשמור על ציפורניים נקייה ויבשות, ולשעור נעליים שמתאימות כראוי ומאפשרות לרגליים שלך לנשום.בנוסף, חשוב להימנע מהליכה יחפה באזורים ציבוריים, כמו מקלחות או בריכות שחייה, שכן אזורים אלה יכולים להכיל פטריות שיכולות לגרום לפטריות ציפורניים.

סיכום
הסעדים של סבתא לפטריית ציפורניים שימשו במשך דורות, ורבים מהם יכולים להיות יעילים בטיפול במצב זה.חומץ תפוחים, שמן עץ התה, Vicks Vaporub, שום ושמן קוקוס הם כולם תרופות ביתיות פופולריות לפטריית ציפורניים.עם זאת, הדרך הטובה ביותר למנוע פטריית ציפורניים היא לתרגל היגיינה טובה ולהימנע מהליכה יחפה באזורים ציבוריים.בעזרת טיפים אלה אתה יכול לשמור על ציפורניים בריאות ונטולות מפטריות.

מה גורם לפטריית ציפורניים?

פטריית ציפורניים נגרמת כתוצאה מפטריות מיקרוסקופיות שחיות באזורים כהים ולחים כמו מתחת לציפורניים.פטריות אלה יכולות להיכנס למיטת הציפורן ולגרום לזיהום, מה שעלול להיות קשה לטיפול.פטריית ציפורניים יכולה להיגרם על ידי מגוון גורמים, כולל לנעול נעליים וגרביאזורים ובניית קשר עם אדם נגוע.

הסעדים של סבתא לפטריית ציפורניים

ייתכן שסבתא ידעה דבר או שניים על התייחסות לפטריית ציפורניים.להלן כמה מהתרופות המנוסות והבדקו שלה לפטריית ציפורניים:

חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים הוא נוגד פטרייתי טבעי שניתן להשתמש בו לטיפול בפטריות ציפורניים.לשימוש, מערבבים חלקים שווים של חומץ תפוחים ומים חמים והספגו את כפות הרגליים בתערובת למשך 15 דקות שלוש פעמים ביום.לאחר השרייה, יבש את כפות הרגליים ביסודיות.

שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא עוד נוגד פטרייתי טבעי שניתן להשתמש בו לטיפול בפטריית ציפורניים.לשימוש, מערבבים 3-5 טיפות שמן עץ התה עם כף שמן זית ומורחים את התערובת על הציפורן הנגועה.השאירו אותו למשך 30 דקות ושטפו במים חמים.חזור על תהליך זה פעמיים עד שלוש ביום.

שום

שום הוא נוגד פטרייה חזק שניתן להשתמש בו לטיפול בפטריית ציפורניים.לשימוש, לרסק שלוש שיני שום ומערבבים אותם עם כפית שמן זית אחד.מרחו את התערובת על הציפורן הנגועה והשאירו אותה למשך 30 דקות.יש לשטוף במים חמים ולחזור על התהליך פעמיים עד שלוש פעמים ביום.

SOAKS SOAKS

ניתן להשתמש בספינות חומץ לטיפול בפטריות ציפורניים.לשימוש, מערבבים חומץ חלק אחד ושני חלקים מים חמים והספגו את כפות הרגליים בתערובת למשך 15 דקות.לאחר השרייה, יבש את כפות הרגליים ביסודיות.

VICKS VAPORUB

ניתן להשתמש ב- Vicks Vaporub לטיפול בפטריות ציפורניים.לשימוש, החל כמות נדיבה של Vicks Vaporub על האזור המושפע וכסה אותו בתחבושת.השאר אותו על לילה ושוטף במים חמים בבוקר.

שאלות נפוצות

האם הסעדים של סבתא לפטריות ציפורניים יעילות?

כן, התרופות של סבתא לפטריית ציפורניים יכולות להיות יעילות בטיפול בזיהום.עם זאת, חשוב לזכור שהטיפול עשוי לקחת זמן מה ויש להמשיך עד שהזיהום ייעלם.בנוסף, חשוב לתרגל היגיינת ציפורניים טובה כדי למנוע זיהום מחדש.

מה הדרך הטובה ביותר למנוע פטריית ציפורניים?

הדרך הטובה ביותר למנוע פטריית ציפורניים היא לתרגל היגיינת ציפורניים טובה.זה כולל שמירה על ציפורניים נקייה ויבשה, לנעול נעליים וגרביים רופפים, והימנעות מלהתמיד יחפה באזורים ציבוריים.בנוסף, חשוב להימנע משיתוף פריטים אישיים כמו קוצץ ציפורניים, קבצים ומגבות.

התרופות של סבתא לפטריית ציפורניים יכולות להיות דרך יעילה לטיפול בזיהום.ניתן להשתמש בחומץ תפוחים, שמן עץ התה, שום, ספרי חומץ, ו- Vicks Vaporub לטיפול בזיהום.עם זאת, חשוב לתרגל היגיינת ציפורניים טובה כדי למנוע זיהום מחדש.הסעדים של סבתא לפטריית ציפורניים יכולים להיות דרך מועילה לטיפול בזיהום, אך חשוב לפנות לייעוץ רפואי אם הזיהום נמשך. Onychomycosis , המונח הרפואי לפטריית ציפורניים, הוא מצב שכיח שיכול להיות קשה לטיפול ודורשהתערבות רפואית במקרים מסוימים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן