דף הבית » תרופות סבתא » הסעדים של סבתא לפטריית הנרתיק: לא תאמינו במה שהיא משתמשת!

הסעדים של סבתא לפטריית הנרתיק: לא תאמינו במה שהיא משתמשת!

פטריית נרתיק: הסעדים של סבתא

פטריית הנרתיק, המכונה גם זיהום בשמרים, היא מצב לא נעים ולא נוח שעלול להיות קשה לטיפול בו.לרוע המזל, רבות מהתרופות העומדות לטיפול בזיהום בשמרים יכולות להיות בעלות תופעות לוואי לא נעימות או להיות יקרות.למרבה המזל, ישנם מגוון תרופות טבעיות ששימשו במשך דורות, מה שעשוי לספק הקלה ללא צורך בתרופות יקרות.במאמר זה נחקור כמה מהתרופות הנפוצות והיעילות ביותר של סבתא, כמו גם נציע כמה טיפים מועילים.

מה זה פטריית הנרתיק?

פטריית הנרתיק היא סוג של זיהום שמרים הנגרם כתוצאה מצמיחת יתר של הפטרייה קנדידה אלביקנס.זה נפוץ לרוב אצל נשים, אך יכול להתרחש גם אצל גברים.תסמינים של פטריה בנרתיק כוללים גירוד ושריפה באזור איברי המין, פריקה עבה, לבנה וכאב במהלך מתן מתן או יחסי מין.

הסעדים של סבתא לפטריית הנרתיק

הסעדים של סבתא לפטריית הנרתיק הם טבעיים, בטוחים ויעילים.הם גם לא יקרים וקלים למצוא.להלן כמה מהתרופות הפופולריות והיעילות ביותר:

  • חומץ תפוחים: חומץ תפוחים הוא חומר טבעי אנטי -פטרייתי ואנטיבקטריאלי.ניתן להשתמש בו כדי להילחם בגידול יתר של שמרים בגוף.כדי להשתמש בו, מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים ושותה אותו שלוש פעמים ביום.אתה יכול גם ליישם אותו ישירות על האזור המושפע.
  • יוגורט: יוגורט מכיל חיידקים “טובים” שיכולים לעזור להילחם בצמיחת השמרים בגוף.כדי להשתמש בו, החל יוגורט רגיל ולא ממותק ישירות על האזור המושפע.השאירו אותו לכמה דקות ואז שטפו.אתה יכול גם לאכול שתי כוסות יוגורט ליום כדי לחדש את החיידקים הטובים בגופך.
  • שום: שום הוא נוגד פטרייה טבעי שיכול לעזור להילחם בגידול השמרים בגוף.כדי להשתמש בו, ריסקו שתי שיני שום ומערבבים אותו עם שתי כפות שמן קוקוס.החל את התערובת ישירות על האזור המושפע.השאירו אותו לכמה דקות ואז שטפו.
  • שמן עץ התה: שמן עץ התה הוא חומר טבעי אנטי -פטרייתי ואנטיבקטריאלי.כדי להשתמש בו, מערבבים שתי טיפות שמן עץ התה עם כף שמן קוקוס או שמן זית.החל את התערובת ישירות על האזור המושפע.השאירו אותו לכמה דקות ואז שטפו.
  • שמן קוקוס: שמן קוקוס הוא חומר טבעי אנטי -פטרייתי ואנטיבקטריאלי.כדי להשתמש בו, מרחו שכבה דקה של שמן קוקוס ישירות על האזור המושפע.השאירו אותו לכמה דקות ואז שטפו.אתה יכול גם לאכול כף שמן קוקוס ליום כדי לעזור להחזיר את האיזון בגוף.
    • טיפ מועיל

      חשוב לזכור שזה יכול לקחת עד שבועיים עד שדלקת שמרים תתבהר.במהלך תקופה זו, חשוב ללבוש בגדים ותחתונים רופפים, מכיוון שבגדים הדוקים יכולים לעצבן את העור ולהחמיר את הזיהום.בנוסף, חשוב להימנע מלהטיל, מכיוון שזה יכול להרגיז את איזון החיידקים בנרתיק.

      לא משנה באיזה התרופה של סבתא אתה בוחר להשתמש, חשוב לפנות לרופא אם הזיהום מתמיד או מחמיר.רופא יכול לעזור באבחון הזיהום ולספק את תוכנית הטיפול הטובה ביותר עבורך.

      פטריית הנרתיק יכולה להיות לא נעימה ולא נוחה, אבל זה לא חייב להיות.בעזרת הסעדים של סבתא וכמה טיפים מועילים, תוכלו למצוא הקלה ממצב שכיח זה.

      הבנת זיהומים פטרייתיים בנרתיק

      זיהומים פטרייתיים בנרתיק, הידועים גם בשם קנדידיאזיס וולוווגינאלי, הם מהגורמים השכיחים ביותר לדלקת הנרתיק, דלקת בנרתיק.הם נגרמים כתוצאה מצמיחת יתר של הפטרייה קנדידה אלביקנס, שנמצאת בדרך כלל בנרתיק בכמויות קטנות.תסמינים של זיהום פטרייתי בנרתיק עשויים לכלול גירוד, שריפה, אדמומיות ונפיחות באזור הפגוע, כמו גם ריח לא נעים ופריקה לבנה עבה.נשים בהריון, סובלות מסוכרת אונטילת אנטיביוטיקה מסוימת נוטה יותר לחוות זיהומים פטרייתיים בנרתיק.

      התרופות הביתיות של סבתא לזיהומים פטרייתיים בנרתיק

      התרופות הביתיות של סבתא שימשו במשך דורות לטיפול במגוון מחלות, וזיהומים פטרייתיים בנרתיק אינם יוצאים מן הכלל.בעוד שחלק מהתרופות הללו עשויות להועיל בהקלה על הסימפטומים של זיהום פטרייתי בנרתיק, חשוב לציין כי אין להשתמש בהם כתחליף לטיפול רפואי.חשוב גם לפנות לייעוץ רפואי לפני שאתה משתמש באחד מהתרופות הללו.

      יוגורט

      יוגורט הוא אחד התרופות הביתיות המומלצות ביותר לזיהומים פטרייתיים בנרתיק.הרעיון הוא שהתרבויות החיות ביוגורט יסייעו להחזיר את מאזן החיידקים בנרתיק, תוך הפחתת תסמיני הזיהום.ניתן להשתמש בתרופה זו בשתי דרכים: החלת כמות קטנה של יוגורט רגיל ולא ממותק ישירות לאזור המושפע, או צריכת יוגורט בעל פה.אם משתמשים בשיטה האחרונה, חשוב לבחור יוגורט המכיל תרבויות חיות כדי להבטיח שזה יהיה מועיל.

      שום

      שום שימש זה מכבר כתרופה למחלות רבות, כולל דלקות פטרייתיות בנרתיק.ההערכה היא כי לשום תכונות נגד פטריות שיכולות לעזור להפחית את תסמיני הזיהום.ישנן כמה דרכים שונות להשתמש בשום כתרופה לזיהומים פטרייתיים בנרתיק.ניתן לצרוך אותו בעל פה בצורה כמוסה, או שניתן להכניס ציפורן שום ישירות לנרתיק.עם זאת, חשוב לציין כי שום עלול לגרום לגירוי ושריפה בנרתיק, ולכן עדיף לדבר עם רופא לפני שתשתמש בתרופה זו.

      חומץ תפוחים

      חומץ תפוחים הוא תרופה ביתית פופולרית נוספת לזיהומים פטרייתיים בנרתיק.ההערכה היא כי האופי החומצי של החומץ מסייע להחזיר את מאזן החיידקים בנרתיק, ומפחית את תסמיני הזיהום.ניתן להשתמש בתרופה זו בשתי דרכים: החלת כמות קטנה של חומץ תפוחים ישירות על האזור הפגוע, או צריכתו דרך הפה בצורה מדוללת.חשוב לציין כי חומץ סיידר תפוחים עלול לגרום לגירוי ושריפה בנרתיק, ולכן עדיף לדבר עם רופא לפני שתשתמש בתרופה זו.

      שמן עץ התה

      שמן עץ התה הוא תרופה ביתית פופולרית לזיהומים פטרייתיים בנרתיק.ההערכה היא כי התכונות נגד פטריות של השמן עוזרות להפחתת תסמיני הזיהום.ניתן להשתמש בתרופה זו בשתי דרכים: החלת כמות קטנה של שמן עץ התה ישירות לאזור הפגוע, או שימוש בתנאי שמן עץ התה.חשוב לציין ששמן עץ התה עלול לגרום לגירוי ושריפה בנרתיק, ולכן עדיף לדבר עם רופא לפני שתשתמש בתרופה זו.

      סיכום

      זיהומים פטרייתיים בנרתיק הם גורם שכיח לדלקת הנרתיק, ונשים רבות פונות לתרופות ביתיות כדי להקל על הסימפטומים.חלק מהתרופות הביתיות המומלצות ביותר לזיהומים פטרייתיים בנרתיק כוללים יוגורט, שום, חומץ תפוחים ושמן עץ התה.אמנם סעדים אלה עשויים להועיל בהקלה על הסימפטומים של זיהום פטרייתי בנרתיק, אך חשוב לציין כי אין להשתמש בהם כתחליף לטיפול רפואי.חשוב גם לפנות לייעוץ רפואי לפני שאתה משתמש באחד מהתרופות הללו.

      שאלות נפוצות

      מהי זיהום פטרייתי בנרתיק?

      זיהום פטרייתי בנרתיק, המכונה גם קנדידיאזיס וולובוגינאלי, הוא זיהום הנגרם כתוצאה מצמיחת יתר של הפטרייה קנדידה אלביקנס בנרתיק.תסמינים של זיהום פטרייתי בנרתיק עשויים לכלול גירוד, שריפה, אדמומיות ונפיחות באזור הפגוע, כמו גם ריח לא נעים ופריקה עבה, לבנה.

      מהן כמה תרופות ביתיות לזיהום פטרייתי בנרתיק?

      חלק מה

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן