דף הבית » תרופות סבתא » פתרונות מפתיעים לפטריית ציפורניים: הסעדים של סבתא שמעולם לא ידעתם עליהם!

פתרונות מפתיעים לפטריית ציפורניים: הסעדים של סבתא שמעולם לא ידעתם עליהם!

דלקות ציפורניים פטרייתיות: הסעדים של סבתא

עבור רבים מאיתנו, טיול לרופא או בית מרקחת אינו האפשרות הראשונה בכל הקשור לטיפול בזיהום ציפורניים פטרייתי.לעתים קרובות אנו פונים לתרופות הישנות המוכחות והאמיתיות של זקנינו להקלה, וזה נכון במיוחד לזיהומי ציפורניים פטרייתיות.הסעדים של סבתא לפטריית ציפורניים קיימים כבר מאות שנים ועדיין יעילים כיום.

התרופה הנפוצה ביותר לפטריית ציפורניים היא שמן עץ התה.בשמן עץ התה תכונות נגד פטריות ואנטיבקטריאליות שהופכות אותו לבחירה מצוינת לטיפול בזיהומי ציפורניים פטרייתיות.חשוב לדלל את שמן עץ התה לפני שמריחים אותו על האזור הנגוע, מכיוון שהוא יכול להיות די חזק ולגרום לגירוי.

תרופה פופולרית נוספת לפטריית ציפורניים היא חומץ אפל סיידר.חומץ תפוחים מכיל חומצה אצטית, היעילה בהריגת הפטרייה הגורמת לזיהומים בציפורניים.חשוב לדלל את החומץ לפני שמריחים אותו על האזור הנגוע, מכיוון שהוא יכול להיות חזק מדי ולגרום לגירוי.

Vicks Vaporub הוא תרופה פופולרית נוספת לפטריית ציפורניים.Vicks Vaporub מכיל קמפור, שמן אקליפטוס ומנטול, בעלי תכונות נגד פטריות.חשוב לדלל את Vicks Vaporub לפני שמריחים אותו על האזור הנגוע, מכיוון שהוא יכול להיות די חזק ולגרום לגירוי.

תרופה פחות נפוצה אך עדיין יעילה לפטריית ציפורניים היא מי חמצן.מי חמצן הוא נוגד פטרייה ההורג את הפטרייה הגורמת לזיהומים ציפורניים.חשוב לדלל את מי חמצן לפני יישוםו על האזור הנגוע, מכיוון שהוא יכול להיות חזק מדי ולגרום לגירוי.

H2 תרופות טבעיות לפטריית ציפורניים

הסעדים של סבתא לפטריית ציפורניים הם טבעיים, לא יקרים ויעילים.הם קלים לשימוש ולעיתים קרובות ניתן למצוא אותם בבית.להלן כמה מהתרופות הטבעיות הפופולריות ביותר לפטריית ציפורניים:

• שמן עץ התה
• חומץ תפוחים
• Vicks Vaporub
• מי חמצן

H2 כיצד להשתמש בתרופות טבעיות לפטריית ציפורניים

השימוש בתרופות טבעיות אלה לפטריית ציפורניים הוא קל.פשוט החל את התרופה לבחירתך על האזור המושפע פעמיים ביום במשך שבועיים.לאחר שבועיים, עליך להתחיל לראות תוצאות.

חשוב לזכור לדלל את התרופה לפני שמריחים אותה על האזור הנגוע.זה יעזור להימנע מגירוי ולהבטיח שהוא יעיל.

טיפ מועיל H3

חשוב לשמור על כפות הרגליים נקייה ויבשות כדי למנוע את התפשטות הפטרייה.ללבוש גרביים ונעליים נקיים, וודא לייבש את כפות הרגליים ביסודיות לאחר הרחצה או השחייה.

הבנת ציפורן הציפורניים של סבתא סבתא

הסעדים של סבתא לפטריית ציפורניים הם כמה מהטיפולים הוותיקים והיעילים ביותר הקיימים.הם יכולים לטפל בסימפטומים של פטריית ציפורניים, כמו גם לעזור למנוע את החזרתם.להלן כמה מהתרופות הפופולריות יותר שסבתא עברה דרך הדורות.

שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חומר טבעי אנטי -פטרייתי ואנטיבקטריאלי שיכול לעזור בטיפול בפטריית ציפורניים.זה נחשב כי יעיל בהריגת הפטרייה ועזרה במניעת התפשטותה.התרופה של סבתא לפטריית ציפורניים עם שמן עץ התה היא לערבב שמן עץ תה חלק אחד עם חמישה חלקים מים, ואז לטבול כדור כותנה בתמיסה.הניחו את כדור הכותנה על ציפורן הציפורן הפגוע למשך 10 דקות ואז שטפו אותו במים חמים.יש לעשות זאת פעמיים ביום במשך מספר שבועות כדי לראות תוצאות.

שום

שום הוא תרופה טבעית נוספת שנאמר כי היא יעילה בטיפול בפטריות ציפורניים.התרופה של סבתא עם שום היא לרסק כמה שיני שום ואז לשפשף את העיסה על ציפורן הציפורן המושפעת.השאירו את העיסה למשך 10 דקות ואז שטפו אותה במים חמים.יש לעשות זאת פעמיים ביום במשך מספר שבועות כדי לראות תוצאות.

תרופות אחרות של פטריית הציפורניים של סבתא

הסעדים של סבתא לפטריית ציפורניים כוללים גם חומץ וסודה לשתייה.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבב חלק אחד VinegAR וחלק אחד סודה לשתייה בקערה.משרים כדור כותנה בתמיסה ומניחים אותו על ציפורן הציפורן הפגוע למשך 10 דקות.יש לשטוף את כדור הכותנה במים חמים ולחזור פעמיים ביום למשך מספר שבועות כדי לראות תוצאות.

סבתא מציעה גם להשרות את הציפורן המושפעת בתערובת של מים חמים וחמצן מימן.יש לעשות זאת פעמיים ביום במשך מספר שבועות כדי לראות תוצאות.סבתא ממליצה גם למרוח תערובת של שמן לבנדר ושמן עץ התה על ציפורן הציפורן המושפעת.יש לעשות זאת פעמיים ביום במשך מספר שבועות כדי לראות תוצאות.

לבסוף, סבתא מציעה לשפשף את ציפורן הציפורן עם כדור כותנה ספוג בחומץ תפוחים.יש לעשות זאת פעמיים ביום במשך מספר שבועות כדי לראות תוצאות.

שאלות נפוצות

  • כמה זמן עלי להשתמש בתרופות של סבתא לפטריית ציפורניים
  • האם הסעדים של סבתא בטוחים לשימוש? כן, הסעדים של סבתא בדרך כלל בטוחים לשימוש, אם כי תמיד עדיף להתייעץ עם הרופא שלך לפני שתתחיל טיפול חדש.

פטריית טורנייל יכולה להיות מצב מביך וקשה לטיפול, אך הסעדים של סבתא יכולים לעזור.תרופות טבעיות אלה הן כמה מהטיפולים העתיקים והיעילים ביותר הקיימים.משמן עץ התה לשום ועד חומץ סיידר תפוחים, הסעדים של סבתא יכולים לעזור בטיפול בתסמינים של פטריית ציפורניים ולעזור למנוע את החזרתו.

הסעדים של סבתא לפטריית ציפורניים יכולים להיות דרך בטוחה ויעילה לטיפול במצב זה.עם זאת, חשוב להתייעץ עם רופא לפני שתתחיל בטיפול חדש כלשהו, מכיוון שחלק מהתרופות הללו עלולות לקיים אינטראקציה עם תרופות אחרות או לגרום לתגובות אלרגיות.

לסיכום, הסעדים של סבתא לפטריית ציפורניים הם כמה מהטיפולים הוותיקים והיעילים ביותר הקיימים.תרופות אלה כוללות שמן עץ התה, שום, חומץ וסודה לשתייה, מי חמצן, שמן לבנדר ושמן עץ התה, וחומץ תפוחים.סבתא ממליצה להשתמש בסעדים שלה לפחות מספר שבועות כדי לראות תוצאות, אם כי תמיד עדיף להתייעץ עם רופא לפני שתתחיל טיפול חדש.

שאלות נפוצות קשורות

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן