דף הבית » תרופות סבתא » הסעדים של סבתא: כיצד להפחית במהירות את הנפיחות בפנים שלך!

הסעדים של סבתא: כיצד להפחית במהירות את הנפיחות בפנים שלך!

מבוא:
הסעדים של סבתא הם חלק מהפתרונות האמינים והטבעיים ביותר למחלות נפוצות, והפחתת נפיחות פנים אינה יוצאת דופן.למעשה, התרופות של סבתא כוללות לעתים קרובות מרכיבים שתוכלו למצוא ממש במטבח או בגינה שלכם.בין אם אתם מחפשים תיקון מהיר לפרצוף נפוח או למשהו שיספק הקלה לטווח הארוך, הסעדים של סבתא בטוחים לעזור.להלן כמה מהדרכים היעילות ביותר להפחתת הנפיחות בפנים עם מרכיבים טבעיים.

קומפרס תה קמומיל

תה קמומיל הוא אנטי דלקת טבעי, מה שהופך אותו לתרופה מצוינת להפחתת נפיחות פנים.להכנת דחיסת תה קמומילית, תלולים שתי שקיות תה קמומיל בספל מים חמים למשך 5 דקות.ברגע שהתה התקרר לטמפרטורה נוחה, טבל מטלית נקייה בתה ומרחי אותו על אזור הפנים הנפוח שלך.השאר את הבד דולק למשך 10 דקות ואז שטוף את הפנים שלך במים קרים.

פרוסות מלפפון

מלפפונים ידועים בתכונות הקירור והמרגיעות שלהם, מה שהופך אותם לאידיאליים להפחתת נפיחות הפנים.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט הניחו כמה פרוסות מלפפון על אזורי הפנים הנפוחים והשאירו אותם למשך 10-15 דקות.אתה יכול גם למזג את פרוסות המלפפון על משחה ולהחיל את העיסה ישירות על אזורי הנפיחות.

טיפ מועיל:

לקבלת הקלה נוספת, אחסן את פרוסות המלפפון במקרר לפני שמריחים אותם על הפנים.זה יעזור להפחית את הנפיחות במהירות רבה יותר.

הדבק תפוחי אדמה

תפוחי אדמה הם עוד תרופה טבעית נהדרת להפחתת נפיחות הפנים.להכנת משחת תפוח אדמה, מקלפים ומגררים תפוח אדמה אחד גדול ומערבבים אותה עם כף דבש אחת.החל את העיסה באזורים הנפוחים בפנים שלך והשאיר אותה למשך 10-15 דקות.יש לשטוף את הפנים שלך במים פושרים וטבלו אותם יבשים במטלית נקייה.

אלה רק כמה מהתרופות הטבעיות הרבות בהן סבתא נהגה להפחית את נפיחות הפנים.על ידי שימוש בתרופות אלה, אתה יכול לקבל הקלה מהירה ויעילה מבלי שתצטרך להסתמך על כימיקלים קשים או על קרמים יקרים.

התרופות הטבעיות של סבתא להפחתת נפיחות בפנים

הסעדים של סבתא להפחתת הנפיחות בפנים יכולים להיות יעילים להפליא.עם כמה מרכיבים פשוטים וקצת זמן, אתה יכול להכין מגוון מסכות פנים של DIY שמוכחות כמפחיתות את הנפיחות והדלקת הקשורה לאקנה, כוויות שמש ומצבי עור אחרים.להלן כמה מהתרופות הטובות ביותר של סבתא שבטוח להביא הקלה לעור שלך:

מסכת דבש ולימון

מסכה זו עמוסה בנוגדי חמצון ותכונות אנטיבקטריאליות המסייעות להפחתת נפיחות ודלקת.כל מה שאתה צריך זה כף דבש אורגני וכפית מיץ לימון טרי.מערבבים את שני המרכיבים יחד עד שהם משולבים היטב ומורחים את המסכה על הפנים.השאירו אותו למשך 15 דקות לפני ששטיפתם במים פושרים.

מסכת פנים שיבולת שועל

שיבולת שועל היא מרכיב נפלא להפחתת דלקת ועור מרגיע.כדי להכין מסיכת פנים, פשוט קח חצי כוס שיבולת שועל ומערבב אותה עם רבע כוס מים חמים.החל את התערובת על הפנים שלך, בטוח להימנע מהעיניים, ותן לה לשבת במשך 15 דקות.שוטפים במים חמים ופט יבש.

מסכת פנים אלוורה

אלוורה הוא עור טבעי שמגדיל שהוא נהדר להפחתת נפיחות בפנים.כל מה שאתה צריך זה כף ג’ל אלוורה ורה וכף דבש.מערבבים את שני המרכיבים יחד עד שהוא יוצר משחה ומורחים אותה על הפנים.השאירו אותו למשך 15 דקות לפני ששטיפתם במים פושרים.

הסעדים של סבתא אחרים להפחתת הנפיחות בפנים

ישנם תרופות טבעיות רבות אחרות שסבתא נהגה להפחית את הנפיחות והדלקת הקשורים לתנאי העור.להלן רשימה של כמה מהפופולריות יותר:

  • מסכת מלפפון ויוגורט: מלפפונים נהדרים להפחתת נפיחות ודלקת, ואילו יוגורט מרגיע ומתייבש את הסקינ.מערבבים יחד רבע כוס יוגורט ורבע כוס מלפפון ומורחים על הפנים.השאירו אותו למשך 15 דקות לפני השטיפה עם מים פושרים.
  • מסיכת עגבניות ודבש: עגבניות מלאות בנוגדי חמצון טבעיים המסייעים להפחתת דלקת ונפיחות.מערבבים יחד כף מיץ עגבניות וכף דבש ומורחים על הפנים.השאירו אותו למשך 15 דקות לפני השטיפה עם מים פושרים.
  • מסכת אבוקדו ודבש: אבוקדו עשיר בחומצות שומן המסייעות להפחתת דלקת ונפיחות.מועכים חצי אבוקדו ומערבבים אותו עם כף דבש.החל את המסכה על הפנים שלך והשאיר אותה על 15 דקות לפני השטיפה במים פושרים.

הסעדים של סבתא להפחתת הנפיחות בפנים הם טבעיים, זולים ויעילים.עם רק כמה מרכיבים פשוטים, תוכלו להכין מגוון מסכות פנים של DIY שיכולות לעזור להפחית את הנפיחות והדלקת הקשורים לתנאי העור.

שאלות נפוצות

  • מהי מסכת הפנים הטובה ביותר להפחתת נפיחות? מסכת הפנים הטובה ביותר להפחתת נפיחות היא זו שמכילה מרכיבים שידועים כמי שיש להם תכונות אנטי דלקתיות ונוגדות חמצון, כמו דבש, לימון,שיבולת שועל, אלוורה, מלפפון, עגבנייה ואבוקדו.
  • באיזו תדירות עלי להשתמש במסיכת פנים? עליך להשתמש במסיכת פנים פעם או פעמיים בשבוע, תלוי בסוג העור שלך ובחומרת מצב העור שלך.

הסעדים של סבתא להפחתת הנפיחות בפנים הם דרך נהדרת להפחית באופן טבעי את הדלקת והנפיחות הקשורים לתנאי העור.עם רק כמה מרכיבים פשוטים, תוכלו להכין מגוון מסכות פנים של DIY שמוכחות כמביאות הקלה ונוחות לעורכם.למידע נוסף על הסעדים של סבתא להפחתת הנפיחות בפנים, ביקרו בדף זה בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן