דף הבית » תרופות סבתא » התנסו בתרופות הטבעיות של סבתא לצרידות וכאבי גרון – תרופות ביתיות שבאמת עובדות!

התנסו בתרופות הטבעיות של סבתא לצרידות וכאבי גרון – תרופות ביתיות שבאמת עובדות!

מה זה צרידות וכאבי גרון?

צרידות וכאבי גרון הם תסמינים שכיחים של מגוון מצבים, כולל הצטננות, שפעת, אלרגיות ומחלות אחרות.כאשר אדם מרגיש צרוד או שיש לו כאב גרון, מיתרי הקול שלו נעשים נפוחים ומודלקים, ומקשים על הדיבור או הבליעה.צרידות וכאבי גרון יכולים להיגרם על ידי מגוון גורמים, כולל עישון, וירוסים, חומרים מגרים וריפלוקס חומצי.

הסעדים של סבתא לצרידות וכואב גרון

סבתות ידועות מזה מאות שנים שיש להם כישרון מיוחד לתרופות ביתיות.כשמדובר בהתמודדות עם צרידות וכאבי גרון, הסעדים של סבתא אינם יוצאים מן הכלל.מהדבש ולימון למשקאות חמים, הנה כמה מהתרופות הטובות ביותר של סבתא לצרידות וכאבי גרון.

דבש ולימון

ערבוב דבש ולימון למשקה חם יכול לעזור להרגיע את כאב הגרון ולהפחית דלקת.הדבש מספק מקור טבעי לתכונות אנטי-חיפושיות ואנטי דלקתיות, ואילו הלימון מסייע בהפחתת הנפיחות והגירוי.

  • להכנת התרופה, מערבבים 1 כפית דבש וכף 1 של מיץ לימון סחוט טרי יחד בספל מים חמים.
  • מערבבים עד שהדבש מומס ושותה את התערובת.
  • חזור על התרופה עד 4 פעמים ביום עד שהצרידות וכאבי גרון שוככות.

גרגר מי מלח

גרגר מי מלח הוא אחד התרופות העתיקות והיעילות ביותר לצרידות וכאבי גרון.המלח עוזר להפחית נפיחות ודלקת, ואילו המים החמים עוזרים להרגיע את הגרון המגורה.

  • להכנת התרופה, להמיס 1 כפית מלח בכוס מים חמים.
  • גרגר עם התערובת לפחות 30 שניות לפני יריקה החוצה.
  • חזור על התרופה עד 3 פעמים ביום עד שהצרידות וכאבי גרון שוככות.

תה צמחים

תה צמחי מרפא הם תרופה מצוינת לצרידות וכאבי גרון.חום התה עוזר להרגיע ולהפחתת דלקת, ואילו עשבי תיבול מספקים יתרונות אנטיבקטריאליים ואנטי-דלקתיים טבעיים.

  • להכין את התרופה, תלולה 1 כפית תה צמחים בספל מים חמים למשך 10 דקות.
  • מסננים את התה ושותים אותו בעודו חם.
  • חזור על התרופה עד 4 פעמים ביום עד שהצרידות וכאבי גרון שוככות.

טיפ מועיל

בנוסף לשימוש בתרופות אלה, חשוב להישאר לחות ולקבל מנוחה רבה.שתיית נוזלים רבים עוזרת לשמור על שומן גרונך, תוך קבלת מנוחה מספקת עוזרת להגביר את מערכת החיסון שלך ולהפחית את הדלקת.

אם ניסית את הסעדים הביתיים האלה ועדיין חווים צרידות וצד גרון, חשוב לדבר עם הרופא שלך בהקדם האפשרי.צרידות וכאבי גרון יכולים להיות תסמינים של מצב בסיסי חמור יותר ואין להתעלם מהם.

תרופות ביתיות לצרידות וכאבי גרון

הסעדים הביתיים של סבתא הם דרך נהדרת לטפל בצרידות וכאבי גרון.רבים מהתרופות הללו הועברו לאורך דורות, והם יעילים, בטוחים וחסכוניים.להלן כמה מהתרופות הביתיות הנפוצות ביותר לצרידות וכאבי גרון:

גרגר עם מי מלח

גרגר עם מי מלח הוא תרופה מנוסה ואמינו לצרידות וכאבי גרון.ממיסים 1 כפית מלח בכוס מים חמים, ומבהירים מספר דקות.מלח מסייע בהפחתת הדלקת ולהוציא עודף ריר.לאחר גרגר, ירקו את המים וחזרו לפי הצורך.

דבש ולימון

דבש ולימון הם שילוב נהדר להרגיע כואב גרון.מערבבים חלקים שווים דבש ומיץ לימון, ומוסיפים לכוס מים חמים.לוגמים את התערובת לאט כדי להרגיע את הגרון.דבש הוא אנטיבקטריאלי טבעי, ולימון מסייע בהפחתת הדלקת.

תה צמחי מרפא

תה צמחי מרפא הם דרך נהדרת להרגיע את כאב הגרון.עשבי תיבול רבים הם בעלי תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות.כמה מהפופו הכי הרבהעשבי תיבול לטיפול בכאבי גרון כוללים מרווה, קמומיל, אקינצאה ושורש מרשמלו.

תרופות ללא מרשם לצרידות וכאבי גרון

ישנן מספר תרופות ללא מרשם שיכולים לעזור לטיפול בצרגניות וכאבי גרון.תרופות אלה מגיעות בצורה של רוזנגים, טבליות וסירופים.כמה מהתרופות הנפוצות ביותר ללא מרשם לצרידות וגרון כואב כוללות:

אצטמינופן

אצטמינופן הוא משכך כאבים יעיל ומפחית חום.זה יכול לעזור להפחית את כאבי הגרון והדלקת.אצטמינופן זמין בצורה נוזלית, טבלית ובצורה לעיסה.

IBUPROFEN

איבופרופן היא תרופה אנטי דלקתית שיכולה לעזור להפחית כאבי גרון כואבים ודלקת.איבופרופן זמין בצורה נוזלית, טאבלט ובצורה לעיסה.

Decongestants

Decongestants יכול לעזור להפחית את הדלקת והריר עודף בגרון.ניתן להשיג את דמוקסטנטים בצורת טבליות, נוזלים וריסוס.

העצה של סבתא על סבתא לגבי תרופות לגרון כואב

לסבתא תמיד היו עצות טובות לגבי צרידות ותרופות בגרון.היא המליצה להשתמש בתרופות ביתיות טבעיות בכל הזדמנות אפשרית והימנעות מתרופות ללא מרשם.בכל פעם שהיו צורך בתרופות ללא מרשם, היא הציעה להשתמש במינון היעיל הנמוך ביותר לפרק הזמן הקצר ביותר.היא גם הזהירה מפני לקיחת יותר מדי מכל תרופה, מכיוון שזה עלול לגרום נזק רב מתועלת.

שאלות נפוצות: מהי צרידות?

צרידות היא תנאי בו הקול הופך להיות צרוד או מפואר.זה יכול להיגרם כתוצאה מאלרגיות, הצטננות או זיהומים נשימתיים אחרים.צרידות יכולות להיגרם גם כתוצאה מעישון, GERD, נודולי חוט ווקאלי ומצבים רפואיים אחרים.הטיפול בצרידות יהיה תלוי בגורם הבסיסי.במקרים מסוימים, מנוחה את הקול, הימנעות מגירויים ושימוש בתרופות ביתיות עשויה להספיק בכדי להקל על הסימפטומים.

לסיכום, הסעדים הביתיים של סבתא ותרופות ללא מרשם הן שתיהן דרכים יעילות לטיפול בצרגנות וכאבי גרון.תרופות ביתיות הן דרך בטוחה, כלכלית וטבעית להפחתת דלקת ולהרגיע את הגרון.ניתן להשתמש בתרופות ללא מרשם אם תרופות ביתיות אינן יעילות.לסבתא תמיד היו עצות נבונות לגבי השימוש במינון היעיל הנמוך ביותר והימנעות משימוש יתר ברפואה כלשהי. צריפות הוא תנאי בו הקול הופך להיות צרוד או רסן, והוא יכול להיגרם על ידי מגווןשל מצבים רפואיים.הטיפול יהיה תלוי בסיבה הבסיסית, ובתרופות ביתיות, תרופות ללא מרשם ומנוחה קולית הם כל הדרכים היעילות להקל על הסימפטומים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן