דף הבית » תרופות סבתא » התרופה הסודית של סבתא לפטריית לשון – חשפו את הסעדים שנבדקו על הזמן של סבתא!

התרופה הסודית של סבתא לפטריית לשון – חשפו את הסעדים שנבדקו על הזמן של סבתא!

מה זה פטריית לשון?

פטריית לשון היא מצב שכיח הנגרם כתוצאה מזיהום פטרייתי של הלשון.זה יכול לגרום לשינוי צבע, נפיחות, כאב ונשימה רעה.זיהומים פטרייתיים של הלשון יכולים להיגרם על ידי מגוון פטריות, כמו קנדידה אלביקנס ואספרגילוס.התסמינים של פטריית הלשון כוללים ציפוי לבן מעל הלשון, אדמומיות ותחושת שריפה.חשוב לפנות לטיפול רפואי לטיפול במצב.

הסעדים של סבתא לפטריית לשון

הסעדים של סבתא לפטריית לשון יכולים לעזור להקל על התסמינים ולקדם ריפוי.להלן כמה מהתרופות הביתיות הנפוצות ביותר לפטרת לשון:

שטיפת מי מלח

מי מלח הם תרופה פשוטה ויעילה לטיפול בפטריות לשון.כדי לגרום לשטיפה של מי מלח, מערבבים כפית מלח אחת בכוס מים חמים ושטחים אותם בפה למשך דקה אחת.ירק את הפיתרון ושטוף את הפה שלך במים רגילים.עשה זאת פעמיים ביום כדי לעזור להפחית את הסימפטומים של פטריית הלשון.

שטיפת סודה לשתייה

סודה לשתייה היא תרופה יעילה נוספת לטיפול בפטריות לשון.כדי להכין שטיפת סודה לשתייה, מערבבים כפית אחת של סודה לשתייה בכוס מים חמים וסחפו אותה בפה למשך דקה אחת.ירק את הפיתרון ושטוף את הפה שלך במים רגילים.עשה זאת פעמיים ביום כדי לעזור להפחית את הסימפטומים של פטריית הלשון.

שטיפת חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה ביתית פופולרית לתנאים רבים, כולל פטריית לשון.כדי להכין שטיפת חומץ תפוחים, ערבבו כף אחת של חומץ תפוחים בכוס מים חמים וסיימו אותו בפה למשך דקה אחת.ירק את הפיתרון ושטוף את הפה שלך במים רגילים.עשה זאת פעמיים ביום כדי לעזור להפחית את הסימפטומים של פטריית הלשון.

שטיפת שמן עץ התה

לשמן עץ התה תכונות נגד פטריות ויכול לעזור בטיפול בפטריות לשון.כדי להכין שטיפה של שמן עץ התה, מערבבים טיפה אחת של שמן עץ התה בכוס מים חמים ושוטפים אותו בפה למשך דקה אחת.ירק את הפיתרון ושטוף את הפה שלך במים רגילים.עשה זאת פעמיים ביום כדי לעזור להפחית את הסימפטומים של פטריית הלשון.

תמצית זרעי אשכולית שטיפה

תמצית זרעי אשכוליות היא נוגד פטרייה טבעי שיכול לעזור בטיפול בפטריות לשון.כדי להכין שטיפה של תמצית זרעי אשכוליות, מערבבים טיפה אחת של תמצית זרעי אשכוליות בכוס מים חמים וסחפו אותה בפה למשך דקה.ירק את הפיתרון ושטוף את הפה שלך במים רגילים.עשה זאת פעמיים ביום כדי לעזור להפחית את הסימפטומים של פטריית הלשון.

טיפ מועיל

חשוב לתרגל היגיינת דרך הפה טובה כדי למנוע ולהפחית את הסיכון לפטריית הלשון.צחצח שיניים פעמיים ביום וחוט דנטלי מדי יום.יש לשטוף את הפה שלך עם שטיפת פה נגד פטריות אחרי כל ארוחה ולפני השינה.הימנע מעישון ושתיית אלכוהול, מכיוון שאלו יכולים להחמיר את המצב.לבסוף, הימנע מאכילת מזון ממותק ומעובד, מכיוון שאלו יכולים לקדם את צמיחת הפטריות בפה שלך.

טיפולים אלטרנטיביים

כאשר שוקלים טיפולים לפטרת לשון, חשוב לציין כי קיימות מגוון אפשרויות אלטרנטיביות.ניתן להשתמש בהם בשילוב עם טיפולים קונבנציונליים או משתמשים בהם לבד, תלוי בהעדפותיו ובצרכיו הרפואיים של האדם.

תרופות צמחי מרפא

לרוב משתמשים בתרופות צמחיות לטיפול בפטריות לשון.כמה מעשבי התיבול הפופולריים ביותר למטרה זו כוללים גולדנסיל, אכינצאה ושום.Goldenseal הוא עשב נוגד פטרייתי שיכול לעזור להפחית את חומרת הזיהום.Echinacea הוא מגבר של מערכת חיסון טבעית שיכול לעזור להילחם בזיהום.לשום יש תכונות נוגדות פטריות ואנטיבקטריאליות, שיכולות לעזור להפחית את חומרת הזיהום.

תרופות ביתיות

תרופות ביתיות הן גם בחירות פופולריות לטיפול בפטריות לשון.אחד התרופות הפופולריות ביותר לבית הוא למרוח תערובת של חלקים שווים חומץ תפוחים ומים על הלשון מספר פעמים ביום.זה יכול לעזור להפחית את חומרת ההדבקהיוֹן.תרופה ביתית נוספת היא להכין משחה של סודה ומים לשתייה, ולהחיל אותה על הלשון מספר פעמים ביום.זה יכול לעזור להפחית את חומרת הזיהום.

מניעה

על מנת למנוע פטריית לשון, חשוב לתרגל היגיינת פה טובה.זה כולל צחצוח וחוט דנטלי של השיניים פעמיים ביום, כמו גם שימוש בשטיפת פה נגד פטריות.בנוסף, חשוב להימנע משיתוף כלים, מברשות שיניים ופריטים אחרים העשויים להכיל את הפטרייה.חשוב גם לשמור על לחות הפה, שכן פה יבש יכול להגביר את הסיכון לפיתוח פטריית לשון.

שאלות נפוצות קשורות

  • מהי הדרך הטובה ביותר למנוע פטריית לשון?
    הדרך הטובה ביותר למנוע פטריית לשון היא לתרגל היגיינת פה טובה, כולל צחצוח וחוט דנטלי של השיניים פעמיים ביום ושימוש בשטיפת פה נגד פטריות.בנוסף, חשוב להימנע משיתוף כלים, מברשות שיניים ופריטים אחרים העשויים להכיל את הפטרייה.חשוב גם לשמור על לחות הפה, שכן פה יבש יכול להגביר את הסיכון לפיתוח פטריית לשון.

הסעדים של סבתא לפטריית לשון הם בחירה פופולרית לטיפול במצב זה.ניתן להשתמש בתרופות צמחיות ובית בשילוב עם טיפולים קונבנציונליים או להשתמש בהם לבד, תלוי בהעדפותיו ובצרכיו הרפואיים של האדם.חשוב לתרגל היגיינה אוראלית טובה על מנת למנוע פטריית לשון, כמו צחצוח וחוט דנטלי של השיניים פעמיים ביום, כמו גם להשתמש בשטיפת פה נגד פטריות.בנוסף, חשוב להימנע משיתוף כלים, מברשות שיניים ופריטים אחרים העשויים להכיל את הפטרייה.על ידי ביצוע צעדים אלה, אנשים יכולים להפחית את הסיכון שלהם לפתח פטריית לשון ולשמור על פיהם בריא ונטול פטריות. wikipedia.org יש מידע נוסף על פטריות לשון וכיצד למנוע ולטפל בו.

לסיכום, הסעדים של סבתא לפטרת לשון יכולים להיות דרך יעילה לטיפול במצב זה.חשוב לזכור כי יש להשתמש בתרופות אלה בשילוב עם טיפולים אחרים, כמו טיפולים רפואיים קונבנציונליים, וכי חשוב לתרגל היגיינת דרך הפה טובה על מנת למנוע פטריית לשון.על ידי ביצוע צעדים אלה, אנשים יכולים לשמור על פיותיהם בריאים ונטולי פטריות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן