דף הבית » תרופות סבתא » חשיפת הסעדים הסודיים של סבתא לפטריית ציפורניים!

חשיפת הסעדים הסודיים של סבתא לפטריית ציפורניים!

האם הציפורניים שלך צהובות, שבירות ועבות?אם כן, יתכן שיש לך פטריית ציפורניים.אמנם זהו מצב נפוץ, אך קשה לטפל בו ועשוי לדרוש ביקור אצל הרופא.אבל לפני שאתה הולך לרופא, למה לא לנסות את הסעדים של סבתא?

הסעדים של סבתא שימשו במשך מאות שנים ויכולים לעזור לכם להיפטר מפטריות ציפורניים מבלי שתצטרכו לקחת תרופות.להלן כמה מהתרופות של סבתא שתוכלו לנסות.

שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חיטוי טבעי וניתן להשתמש בו לטיפול בפטריות ציפורניים.הוא מכיל תכונות נגד פטריות שיכולות לעזור להרוג את הפטרייה.לשימוש, מערבבים כמה טיפות שמן עץ התה עם שמן נשא, כמו שמן זית או שמן קוקוס.מרחו את התערובת על האזור המושפע ומכסים בתחבושת.השאירו את התערובת לפחות שעה.חזור על התהליך הזה פעמיים ביום עד שהפטרייה נעלמה.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא בעל תכונות נגד פטריות ויכול לעזור להיפטר מפטריית הציפורניים.לשימוש, מערבבים חלקים שווים של חומץ תפוחים ומים חמים בקערה.משרים את הציפורניים שלך בתערובת במשך כעשר דקות.טופח על הציפורניים שלך יבשות במגבת נקייה ומרחי קרם לחות.עשו זאת פעמיים ביום עד שהפטרייה נעלמה.

טיפ מועיל

חשוב לשמור על ציפורניים נקיות ויבשות.לאחר שתתקלח, הקפד לייבש את הציפורניים לחלוטין.ללבוש כפכפים או נעלי מקלחת במקלחות ציבוריות ובחדרי ההלבשה כדי להימנע ממגע עם הפטרייה.

שום

לשום תכונות נגד פטריות ויכול לעזור להיפטר מפטרת ציפורניים.לשימוש, מערבבים כמה שיני שום עם מעט שמן זית ומורחים את התערובת על האזור הפגוע.מכסים את האזור בתחבושת והשאירו אותו לפחות שעה.חזור על התהליך הזה פעמיים ביום עד שהפטרייה נעלמה.

VICKS VAPORUB


Vicks Vaporub הוא תרופה יעילה נוספת לפטריית ציפורניים.לשימוש, החל שכבה דקה של Vicks Vaporub על האזור המושפע.מכסים בתחבושת והשאירו אותו לילה.חזור על התהליך הזה כל לילה עד שהפטרייה נעלמה.

הסעדים של סבתא יכולים לעזור לך להיפטר מפטרת ציפורניים מבלי שתצטרך ליטול תרופות.עם זאת, אם הסימפטומים שלך לא השתפרו לאחר שבועיים, עדיף לפנות לרופא.

התרופות של סבתא לפטריית ציפורניים – פתרונות טבעיים ויעילים

פטריית ציפורניים היא נושא נפוץ המשפיע על מיליוני אנשים ברחבי העולם.זה יכול להיות כואב, מביך וקשה לטיפול.למרבה המזל, ישנם מגוון של תרופות טבעיות שהועברו מדור לדור.הסעדים של סבתא לפטריית ציפורניים יכולים להיות דרך יעילה ובטוחה לטיפול במצב.

1.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים משמש זה מכבר כתרופה ביתית למגוון מחלות.זה יעיל במיוחד לטיפול בפטריות ציפורניים בגלל תכונותיו נגד פטריות.כדי להשתמש בחומץ תפוחים לפטריית ציפורניים, מערבבים חלק אחד חומץ תפוחים עם ארבעה חלקים מים חמים.משרים את האצבע או הבוהן המושפעים שלך בתמיסה למשך 15 דקות ביום עד שהפטרייה נעלמת.

2.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא תרופה טבעית נוספת שניתן להשתמש בה לטיפול בפטריות ציפורניים.לשמן תכונות נגד פטריות ואנטיספטיות שיכולות לעזור להרוג את הפטרייה ולמנוע התפשטותו.כדי להשתמש בשמן עץ התה לפטריית ציפורניים, מערבבים שמן עץ תה חלק אחד עם שמונה חלקים מים חמים.משרים את האזור המושפע במשך 15 דקות ביום עד שהפטרת נעלם.

3.שמן אורגנו

שמן אורגנו הוא תרופה טבעית נוספת שניתן להשתמש בה לטיפול בפטריות ציפורניים.לשמן תכונות נוגדות פטריות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להרוג את הפטרייה ולמנוע התפשטותו.כדי להשתמש בשמן אורגנו לפטריית ציפורניים, ערבבו חלק אחד שמן אורגנו עם שמונה חלקים מים חמים.משרים את האזור המושפע במשך 15 דקות ביום עד שהפטרת נעלם.

הסעדים של סבתא אחרים לפטריית ציפורניים

בנוסף לתרופות שהוזכרו לעיל, ישנם מספר תרופות טבעיות אחרות ששימשו לטיפול בפטריות ציפורניים.חלק מאלה כוללאודה:

  • Vicks Vaporub
  • שום
  • שמן קוקוס
  • מיץ לימון
  • שמן לבנדר
  • סודה לשתייה
  • שמן זית

ניתן להשתמש בתרופות טבעיות אלה בשילוב זה עם זה כדי למקסם את יעילות הטיפול.עם זאת, חשוב לזכור שחלק מהסעדים הללו עשויים שלא להתאים לכולם ותמיד עדיף להתייעץ עם רופא לפני שתשתמש באף אחד מהם.

שאלות נפוצות

  • מה הטיפול הטוב ביותר לפטריית ציפורניים?
    הטיפול הטוב ביותר בפטריית ציפורניים יהיה תלוי בחומרת הזיהום.נמצאו תרופות טבעיות כמו חומץ תפוחים, שמן עץ התה ושמן אורגנו יעילים לטיפול בפטריות ציפורניים.עם זאת, עדיף תמיד להתייעץ עם רופא לפני שתשתמש באחד מהתרופות הללו.
  • האם הסעדים של סבתא לפטרת ציפורניים בטוחה?
    הסעדים של סבתא לפטריית ציפורניים נחשבים בדרך כלל לבטוחים ויעילים.עם זאת, עדיף תמיד להתייעץ עם רופא לפני שתשתמש באחד מהתרופות הללו.

לסיכום, הסעדים של סבתא לפטריית ציפורניים יכולים להיות דרך יעילה ובטוחה לטיפול במצב.תרופות טבעיות כמו חומץ תפוחים, שמן עץ התה, שמן אורגנו, ואחרים נמצאו יעילים לטיפול בפטריות ציפורניים.עם זאת, עדיף תמיד להתייעץ עם רופא לפני שתשתמש באחד מהתרופות הללו.בנוסף, Wikipedia.org מספק הגדרה מעמיקה לתרופות של סבתא לפטריות ציפורניים כאן .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן