דף הבית » תרופות סבתא » סבתא ידעה הכי טוב: חשיפת התרופות הסודיות שלה לדלקת הנרתיק

סבתא ידעה הכי טוב: חשיפת התרופות הסודיות שלה לדלקת הנרתיק

דלקת הנרתיק: הסעדים של סבתא
דלקת נרתיק כרונית יכולה להיות מצב מתסכל ולא נוח.אמנם ניתן לטפל בזה בתרופות מרשם, אך נשים רבות מעדיפות לנסות תרופות טבעיות.הסעדים של סבתא לדלקת נרתיק הועברו במשך דורות ועדיין מהווים בחירה פופולרית עבור נשים רבות כיום.

דלקת הנרתיק היא דלקת בנרתיק שיכולה להיגרם על ידי מגוון דברים, כמו דלקות שמרים, נרתיק חיידקי ואפילו מחלות מין.זה יכול לגרום לגרד, לשרוף ואפילו לקיום יחסי מין כואבים.אם לא מטופלים, זה יכול לגרום לבעיות בריאותיות חמורות.

מה גורם לדלקת הנרתיק?

הורמונים

הורמונים יכולים להשפיע ישירות על בריאות הנרתיק.רמות האסטרוגן יכולות להיות נמוכות מדי או גבוהות מדי, וזה יכול להוביל לדלקת הנרתיק.כאשר רמות האסטרוגן נמוכות, הנרתיק נוטה יותר לזיהום ודלקת.כאשר רמות האסטרוגן גבוהות מדי, הנרתיק יכול להיות לח יתר על המידה, מה שעלול להוביל לגירוי וזיהום.

אנטיביוטיקה

אנטיביוטיקה יכולה להרוג את החיידקים הבריאים בנרתיק, מה שמוביל לצמיחת יתר של שמרים וחיידקים.זה יכול לגרום לדלקת הנרתיק.חשוב לדבר עם הרופא שלך אם אתה נוטל אנטיביוטיקה וחווה תסמינים בנרתיק.

טיפ מועיל

אם אתה נוטל אנטיביוטיקה, הקפד להשתמש בתוסף פרוביוטיקה כדי לעזור לחדש את החיידקים הבריאים בגופך.

הסעדים של סבתא

הסעדים של סבתא לדלקת הנרתיק קיימים כבר דורות והם עדיין פופולריים כיום.ניתן להשתמש בתרופות ביתיות אלה לטיפול במקרים קלים עד בינוניים של דלקת הנרתיק.

  • חומץ תפוחים: חומץ תפוחים יש תכונות אנטי -פטריאליות ואנטיבקטריאליות חזקות.זה יכול לשמש כדי לעזור לאזן את החומציות של הנרתיק ולהפחית את הדלקת.כדי להשתמש בו, מערבבים 1-2 כפות של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים וספגו מפית סניטרית בתערובת.החל את המפית הספוגה על האזור המושפע למשך 15 דקות.חזור על זה עד שלוש פעמים ביום.
  • יוגורט: יוגורט מכיל חיידקים מועילים שיכולים לעזור להחזיר את החיידקים הבריאים בנרתיק.כדי להשתמש בו, החל יוגורט רגיל ולא ממותק על טמפון והכניס אותו לנרתיק.השאר אותו פנימה למשך מספר שעות, ואז הסר והושלך.חזור על זה עד שלוש פעמים ביום.
  • שום: שום יש תכונות אנטי -פטריות ואנטיבקטריאליות חזקות.כדי להשתמש בו, קלף וקוצץ שן שום והוסף אותו לאמבטיה חמה.משרים באמבטיה במשך 20 דקות ואז שטפו במים קרירים.חזור על זה עד שלוש פעמים ביום.
  • שמן עץ התה: שמן עץ התה בעל תכונות אנטי -פטרייתיות ואנטיבקטריאליות.כדי להשתמש בו, מדללים כמה טיפות שמן עץ התה בכוס מים והשרו מפית סניטרית בתערובת.החל את המפית הספוגה על האזור המושפע למשך 15 דקות.חזור על זה עד שלוש פעמים ביום.
  • מיץ חמוציות: מיץ חמוציות יכול לעזור להפחית את צמיחת החיידקים והשמרים בנרתיק.כדי להשתמש בו, שתו כוס מיץ חמוציות לא ממותק פעמיים עד שלוש ביום.אתה יכול גם למרוח אותו ישירות על האזור המושפע, באמצעות כדור כותנה, עד שלוש פעמים ביום.

תרופות ביתיות אלה יכולות להועיל בטיפול במקרים קלים עד בינוניים של דלקת הנרתיק.עם זאת, אם הסימפטומים שלך נמשכים או מחמירים, חשוב לפנות לרופא שלך.הרופא שלך יכול לאבחן את הגורם לדלקת הנרתיק שלך ולספק אפשרויות טיפול המתאימות לך.

לסיכום, לסיכום, הסעדים של סבתא לדלקת הנרתיק הם בחירה פופולרית עבור נשים רבות.אמנם הם יכולים להיות יעילים בטיפול במקרים קלים עד בינוניים של דלקת בנרתיק, אך אין להשתמש בהם במקום טיפול רפואי.אם הסימפטומים שלך נמשכים או מחמירים, חשוב לראות את הרופא שלך לאבחון וטיפול.

התרופות של סבתא לדלקת הנרתיק: תרופות לבית </h2

דלקת הנרתיק היא דלקת בנרתיק שיכולה להיגרם על ידי מגוון גורמים, כולל זיהום שמרים, נרתיק חיידקי וטריכומוניאזיס.הסעדים של סבתא Fאו דלקת הנרתיק כוללת לעתים קרובות מרכיבים וטיפולים טבעיים שניתן למצוא במזווה או בבית המרקחת המקומי.כמה מהתרופות הביתיות הנפוצות ביותר לטיפול בדלקת הנרתיק כוללות:

שום

שום הוא חומר טבעי אנטי פטרייתי ואנטי בקטריאלי שניתן להשתמש בו כדי לסייע בטיפול בתסמיני הדלקת הנרתיק.כדי להשתמש בשום כתרופה ביתית, תוכלו להכניס ציפורן שום לנרתיק או להכין משחת שום ולמרוח אותה באופן אקטואלי.שום הוא תרופה ביתית בטוחה ויעילה לדלקת נרתיק וניתן להשתמש בה על בסיס יומי לפי הצורך.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית נוספת לדלקת הנרתיק.הוא מכיל תכונות אנטי-פטרייתיות ואנטי בקטריאליות וניתן להשתמש בהן כדי לסייע בהפחתת הדלקת וטיפול בתסמיני דלקת הנרתיק.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים 1-2 כפות חומץ תפוחים עם כוס מים חמים ומורחים אותו באופן אקטואלי על האזור הפגוע.

יוגורט

ניתן להשתמש ביוגורט כדי לסייע בטיפול בתסמיני דלקת הנרתיק בגלל תכונותיו האנטי-פטרייתיות והפרוביוטיקה.כדי להשתמש ביוגורט כתרופה ביתית, החל באופן אקטואלי על האזור המושפע או הכניס אותו לנרתיק.

הסעדים של סבתא לדלקת נרתיק: תרופות צמחים

תרופות צמחיות הן גם דרך יעילה לטיפול בתסמיני דלקת הנרתיק.כמה מהתרופות הצמחיות הנפוצות ביותר לדלקת הנרתיק כוללות:

קמומיל

קמומיל הוא אנטי דלקתי טבעי וניתן להשתמש בו כדי לסייע בהפחתת הדלקת ולהרגיע את הסימפטומים של דלקת הנרתיק.כדי להשתמש בקמומיל כתרופה ביתית, הכינו תה בעזרת פרחי קמומיל והמרחו אותו באופן אקטואלי על האזור המושפע.

Echinacea

Echinacea הוא חומר טבעי אנטי בקטריאלי ואנטי פטרייתי שניתן להשתמש בו כדי לסייע בטיפול בתסמיני דלקת הנרתיק.כדי להשתמש ב- Echinacea כתרופה ביתית, הכינו תה באמצעות פרחי Echinacea והמרחו אותו באופן אקטואלי על האזור הנגוע.

לבנדר

לבנדר הוא חומר אנטי-חיטוי ואנטי דלקתי טבעי שניתן להשתמש בו כדי לסייע בהפחתת הדלקת ולהרגיע את הסימפטומים של דלקת הנרתיק.כדי להשתמש בבנדר כתרופה ביתית, הכינו תה בעזרת פרחי לבנדר והמרחו אותו באופן אקטואלי על האזור המושפע.

שאלות נפוצות

האם זה בטוח להשתמש בתרופות של סבתא לדלקת הנרתיק?

כן, בטוח להשתמש בתרופות של סבתא לדלקת הנרתיק.עם זאת, חשוב להתייעץ עם ספק שירותי הבריאות שלך לפני שתשתמש בתרופות ביתיות או צמחי מרפא כדי לוודא שהם בטוחים ומתאימים למצבך הספציפי.

מסקנה

התרופות של סבתא לדלקת נרתיק יכולות להיות דרך יעילה וטבעית לטיפול בתסמיני דלקת הנרתיק.ניתן להשתמש בתרופות ביתיות כמו שום, חומץ תפוחים ויוגורט כדי לסייע בהפחתת הדלקת ולטפל בתסמיני דלקת הנרתיק.ניתן להשתמש בתרופות צמחיות כמו קמומיל, Echinacea ולבנדר כדי לסייע בהפחתת הדלקת ולהרגיע את הסימפטומים של דלקת הנרתיק.עם זאת, חשוב להתייעץ עם ספק שירותי הבריאות שלך לפני שתשתמש בתרופות ביתיות או צמחי מרפא כדי לוודא שהם בטוחים ומתאימים למצבך הספציפי.

התרופות של סבתא לדלקת נרתיק שימשו במשך דורות כדרך בטוחה וטבעית לטיפול בתסמיני דלקת הנרתיק.על ידי שימוש בתרופות שנבדקו בזמן, אתה יכול לעזור להפחית את הסימפטומים של דלקת הנרתיק וליהנות מחיים בריאים ונוחים יותר. תרופות של סבתא לדלקת הנרתיק עשויות לספק את ההקלה הדרושה לך ללא צורך במרשםתרופות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן