דף הבית » תרופות סבתא » סבתא יודעת הכי טוב: תרופות פטריית נרתיק עתיקות לנסות היום!
unnamed file

סבתא יודעת הכי טוב: תרופות פטריית נרתיק עתיקות לנסות היום!

מבוא

פטריית הנרתיק היא מצב לא נוח ומביך שיכול לגרום לאי נוחות וגירוי רב.אמנם קיימים טיפולים רבים ללא מרשם לטיפול בתסמינים של פטריית הנרתיק, אך אנשים מעדיפים להשתמש בתרופות טבעיות במקום זאת.הסעדים של סבתא שימשו במשך דורות לטיפול במגוון מחלות, וניתן להשתמש ברבים מהתרופות הללו לטיפול גם בפטריות הנרתיק.במאמר זה נחקור כמה מתרופות הסבתות הנרתיקיות הפופולריות והיעילות ביותר.

מה זה פטריית הנרתיק?

פטריית הנרתיק היא זיהום הנגרם על ידי הפטרייה קנדידה אלביקנס.זהו אחד הסוגים הנפוצים ביותר של זיהומים בנרתיק ומאופיין בדרך כלל על ידי גירוד, שריפה ועבה, פריקה לבנה.התסמינים עשויים לכלול גם אדמומיות ונפיחות של הפות, כאב במהלך מתן שתן וכאב במהלך קיום יחסי מין.

פטריית נרתיק סבתא סבתא

הסעדים של סבתא שימשו במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל פטריית הנרתיק.להלן כמה מהתרופות הפטריות הנרתיקיות הפופולריות והיעילות ביותר.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא אחד מתרופות הסבתות הנרתיקיות הפופולריות והיעילות ביותר.על פי ההערכה, הוא יעיל מכיוון שהוא מכיל תכונות טבעיות אנטי -פטרייתיות ואנטיבקטריאליות.כדי להשתמש בחומץ תפוחים, מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים עם שמונה אונקיות מים חמים ושתה אותו פעמיים ביום למשך שבוע עד שבועיים.

שום

שום הוא עוד תרופת סבתא פטרת נרתיקית פופולרית ויעילה.הוא מכיל תכונות טבעיות טבעיות שיכולות לעזור להילחם בפטרייה הגורמת לזיהומים בנרתיק.כדי להשתמש בשום, לרסק שן שום אחד ולהוסיף אותו לכוס מים חמים.שתו את התערובת פעמיים ביום למשך שבוע עד שבועיים.

שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חומר טבעי אנטי -פטרייתי ואנטיבקטריאלי שיכול לעזור להילחם בפטרייה הגורמת לזיהומים בנרתיק.כדי להשתמש בשמן עץ התה, הוסיפו כמה טיפות לכוס מים חמים והשתמשו בו כ- Douche פעמיים ביום למשך שבוע עד שבועיים.

יוגורט

יוגורט הוא מקור טבעי לחיידקים מועילים שיכולים לעזור להילחם בפטריות הגורמות לזיהום.כדי להשתמש ביוגורט, החל שכבה דקה של יוגורט רגיל על האזור המושפע פעמיים ביום למשך שבוע עד שבועיים.

מיץ חמוציות

מיץ חמוציות הוא נוגד פטרייתי טבעי ויכול לעזור להילחם בפטרייה הגורמת לזיהומים בנרתיק.כדי להשתמש במיץ חמוציות, שתו כוס מיץ חמוציות לא ממותק פעמיים ביום למשך שבוע עד שבועיים.

טיפ ייחודי ומועיל

חשוב לזכור שלמרות שתרופות סבתא אלה יעילות, אין להשתמש בהן כתחליף לטיפול רפואי מקצועי.אם הסימפטומים שלך לא ישתפרו לאחר שניסיתי תרופות אלה, עליך להתייעץ עם הרופא שלך להערכה וטיפול נוסף.

חלק 2: תרופות טבעיות לזיהומים פטרייתיים בנרתיק

זיהומים פטרייתיים בנרתיק הם נושא שכיח בקרב נשים, אך למרבה המזל ישנם מספר תרופות טבעיות שיכולות לעזור בטיפול ולמנוע אותן.חלק מהתרופות הללו כוללות שימוש בחומרים טבעיים נגד פטריות, פרוביוטיקה ושינויים תזונתיים.

1.סוכנים טבעיים נגד פטריות

ישנם כמה חומרים טבעיים טבעיים שניתן להשתמש בהם לטיפול ולמניעת דלקות פטרייתיות בנרתיק.לסוכנים אלה תכונות נגד פטריות שיכולות לעזור לחסל את הפטרייה הגורמת לזיהום, כמו גם למנוע זיהומים עתידיים.חלק מהחומרים הטבעיים הנפוצים ביותר נגד פטריות כוללים שום, שמן עץ התה ויוגורט.

שום הוא חומר נגד פטריות חזק ששימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות.ניתן להשתמש בו לטיפול בזיהומים פטרייתיים בנרתיק על ידי הכנסת ציפורן שום קלוף לנרתיק בלילה, ואז הסרתו בבוקר.

שמן עץ התה הוא עוד חומר נוגד פטרייתי טבעי ששימש לטיפול בזיהומים פטרייתיים בנרתיק.זה יכול לשמש על ידי יישום כמה טיפות של השמן ישירותהאזור המושפע, או על ידי הוספת כמה טיפות לאמבטיה חמה ושרייה למשך 10 דקות.

יוגורט הוא פרוביוטיקה טבעית שיכולה לעזור להחזיר את איזון החיידקים בנרתיק, שיכול לעזור במניעה וטיפול בזיהומים פטרייתיים בנרתיק.זה יכול לשמש על ידי יישום יוגורט רגיל ולא ממותק על האזור המושפע ולהשאיר אותו במשך 15 דקות לפני השטיפה.

2.פרוביוטיקה

פרוביוטיקה הם חיידקים מועילים שיכולים לעזור להחזיר את איזון החיידקים בנרתיק, שיכולים לעזור במניעה וטיפול בזיהומים פטרייתיים בנרתיק.ניתן ליטול פרוביוטיקה דרך הפה בצורה של תוספי מזון, או שניתן ליישם אותה ישירות על האזור המושפע.

ניתן ליטול מדי יום תוספים המכילים פרוביוטיקה, כמו Lactobacillus Acidophilus, כדי למנוע וטיפול בזיהומים פטרייתיים בנרתיק.ניתן למצוא תוספי מזון אלה בחנויות מזון בריאות ובאינטרנט.

ניתן ליישם קרמים ומשחות פרוביוטיקה ישירות גם על האזור המושפע כדי לסייע בטיפול בזיהומים פטרייתיים בנרתיק.ניתן למצוא קרמים ומשחות אלה בחנויות מזון בריאות ובאינטרנט.

3.שינויים תזונתיים

שינויים תזונתיים יכולים גם לעזור במניעה וטיפול בזיהומים פטרייתיים בנרתיק.הגדלת הצריכה של מזונות עשירים בפרוביוטיקה, כמו יוגורט וקפיר, יכולה לעזור להחזיר את מאזן החיידקים בנרתיק.

חשוב גם להפחית את צריכת המזון הסוכר והמעובד, מכיוון שאלו יכולים להאכיל את הפטרייה הגורמת לזיהום.בנוסף, הגדלת הצריכה של מזונות העשירים בוויטמין C ואבץ יכולה לעזור להגביר את מערכת החיסון ולהילחם בזיהום.

סיכום

זיהומים פטרייתיים בנרתיק הם נושא שכיח בקרב נשים, אך למרבה המזל, ישנם מספר תרופות טבעיות שיכולות לעזור לטפל ולמנוע אותן.ניתן להשתמש בחומרים טבעיים נגד פטריות, כמו שום, שמן עץ התה ויוגורט, כדי לחסל את הפטרייה הגורמת לזיהום.ניתן ליטול פרוביוטיקה דרך הפה או ליישם ישירות על האזור המושפע כדי להחזיר את מאזן החיידקים בנרתיק.שינויים תזונתיים, כמו הגדלת הצריכה של מזונות עשירים בפרוביוטיקה, הפחתת צריכת מזון סוכרי ומעובד, והגברת הצריכה של מזונות העשירים בוויטמין C ואבץ, יכולים גם לעזור במניעה וטיפול בזיהומים פטרייתיים בנרתיק.

שאלות נפוצות

מהם התרופות הטבעיות הטובות ביותר לזיהומים פטרייתיים בנרתיק?

התרופות הטבעיות הטובות ביותר לזיהומים פטרייתיים בנרתיק כוללים שימוש בחומרים טבעיים טבעיים, כמו שום, שמן עץ התה ויוגורט;פרוביוטיקה שנלקחה בעל פה או מיושמת ישירות על האזור המושפע;ושינויים תזונתיים, כמו הגדלת הצריכה של מזון עשיר בפרוביוטיקה, הפחתת צריכת מזון סוכרי ומעובד, והגברת הצריכה של מזונות העשירים בוויטמין C ואבץ.

האם יש תופעות לוואי הקשורות לתרופות טבעיות לזיהומים פטרייתיים בנרתיק?

באופן כללי, תרופות טבעיות לזיהומים פטרייתיים בנרתיק הם בטוחים ואין להם תופעות לוואי חמורות.עם זאת, עדיף תמיד להתייעץ עם רופא לפני שתנסה תרופות חדשות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן