דף הבית » תרופות סבתא » סבתא יודעת הכי טוב!תרופות טבעיות לגרד בגוף

סבתא יודעת הכי טוב!תרופות טבעיות לגרד בגוף

מבוא

גירוד הוא תחושה מעצבנת שיכולה להיגרם על ידי מגוון מצבים שונים, כולל אלרגיות, עקיצות חרקים, מחלות עור ואפילו לחץ.אמנם ללא מרשם תרופות יכולות להיות יעילות בטיפול בעור מגרד, אנשים רבים מעדיפים להשתמש בתרופות טבעיות, כמו אלה שהועברו מסבתותיהם.הסעדים של סבתא אלה יכולים להיות יעילים באותה מידה, ולעתים קרובות בטוחים ובטוחים יותר מתרופות.במאמר זה נחקור כמה מהתרופות הפופולריות ביותר של סבתא לעור מגרד.

מה גורם לגירוד?

גירוד יכול להיגרם על ידי מגוון רחב של מצבים, כולל עור יבש, אקזמה, דרמטיטיס, כוורות, פסוריאזיס, עקיצות חרקים ואפילו אלרגיות.חשוב לזהות את הגורם הבסיסי לגרד כדי לקבל את הטיפול היעיל ביותר.

התרופה של סבתא לעור מגרד

התרופה של סבתא לעור מגרד יכולה להיות דרך יעילה וטבעית להקל על הגירוי.להלן כמה מהתרופות הפופולריות ביותר:

  • שיבולת שועל: שיבולת שועל יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-מיקרוביאליות, שיכולות לעזור להרגיע את העור המגרד.כדי להשתמש בשיבולת שועל לגרד, מערבבים כוס שיבולת שועל עם כוס מים חמים ומורחים את התערובת על האזור הנגוע.תן לזה לשבת 15 דקות לפני השטיפה.
  • חומץ תפוחים: חומץ תפוחים יש תכונות אנטי פטרייתיות ואנטי בקטריאליות, מה שהופך אותו לתרופה יעילה לעור מגרד.לשימוש, מערבבים חלק אחד של חומץ תפוחים עם שני חלקים מים ומרחו על האזור הפגוע.תן לזה לשבת 10 דקות לפני השטיפה.
  • אלוורה: אלוורה הוא אנטי דלקת טבעי שיכול לעזור להרגיע את העור המגרד.לשימוש, החל ג’ל אלוורה ישירות על האזור המושפע.
  • סודה לשתייה: סודה לשתייה יכולה לעזור להפחית גירוד ודלקת כאשר הם מיושמים באופן אקטואלי.לשימוש, מערבבים כף סודה לשתייה עם כוס מים חמים ומורחים את התערובת על האזור הפגוע.תן לזה לשבת 10 דקות לפני השטיפה.
  • שמן לבנדר: שמן לבנדר הוא חומר אנטי דלקתי ואנטי מיקרוביאלי טבעי שיכול לעזור להרגיע את העור המגרד.לשימוש, מערבבים כמה טיפות של שמן לבנדר עם שמן נשא, כמו שמן שקדים, ומורחים על האזור הנגוע.

טיפים לטיפול בעור מגרד

בנוסף לשימוש בתרופה של סבתא לעור מגרד, ישנם כמה טיפים אחרים שיכולים לעזור להקל על הגירוי.

  • הימנע מגרד.שריטות יכולות להחמיר את הגירוד ויכול לגרום לעור להתעצבן.
  • שמור על האזור המושפע נקי ויבש.עור רטוב או לח יכול להחמיר את הגירוד.
  • להשרות באמבט פושר.זה יכול לעזור להרגיע את העור המגרד.
  • השתמש בקומפרס מגניב.דחיסה מגניבה יכולה לעזור להפחית גירוד ודלקת.
  • קח אנטיהיסטמין.אנטיהיסטמינים יכולים לעזור להפחית גירוד הנגרם על ידי אלרגיות.

גירוד יכול להיות מצב מעצבן ולא נוח, אך ישנם תרופות טבעיות רבות שיכולות לעזור.הרפואה של סבתא לעור מגרד יכולה להיות יעילה באותה מידה כמו תרופות ללא מרשם, ולעתים קרובות בטוחות יותר ובמחיר סביר יותר.על ידי ביצוע העצות לעיל, תוכלו למצוא הקלה מעור מגרד.

אילו תרופות ביתיות אחרות יכולות לעזור לטיפול בגירוד?

אף על פי שהרפואה של סבתא יכולה לספק הקלה בגירוד, ישנם תרופות ביתיות רבות אחרות שיכולות לעזור.תלוי בגורם הגירוד, חלק מהסעדים הללו עשויים לספק הקלה רבה יותר מאחרים.להלן כמה שיש לקחת בחשבון:

אמבט שיבולת שועל

המאפיינים נגד הגעה של שיבולת שועל היו ידועים כבר מאות שנים, וזה עדיין תרופה פופולרית לגרד כיום.כדי ליצור אמבטיה שיבולת שועל, פשוט מלא גיגית במים חמים והוסיפו אחת לשתי כוסות שיבולת שועל קרקעית, או מוצר מבוסס שיבולת שועל כמו Aveeno.משרים באמבטיה במשך כרבע שעה ואז שטפו במים פושרים.

קומפרס קר

קומפרס קריכולה להיות דרך יעילה להרגיע את העור המגרד.כל שעליך לעשות הוא לספוג מטלית במים קרים, מכה אותו והניח אותו על האזור הפגוע למשך 10 דקות.חזור לפי הצורך.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא בעל תכונות אנטי דלקתיות ואנטיספטיות, מה שהופך אותו לתרופה ביתית טובה לגרד.לשימוש, מערבבים כפית אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים.טבלו מטלית נקייה בתערובת ומורחים אותו על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שטפו במים פושרים.

אלוורה

אלוורה ידועה באופן נרחב בזכות תכונותיו המרגיעות והריפוי של עורו.לשימוש, החל את הג’ל ממפעל אלוורה ישירות על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שטפו במים פושרים.

שאלות נפוצות על גירוד בגוף, הרפואה של סבתא

  • מה הדרך הטובה ביותר להשתמש בתרופה של סבתא?
    הדרך הטובה ביותר להשתמש ברפואה של סבתא היא למרוח שכבה דקה של השמן על האזור המושפע.מעסה בעדינות את השמן לעור ולהשאיר אותו לפחות 10 דקות.לשטוף במים פושרים אחר כך.

  • האם ניתן להשתמש ברפואה של סבתא על ילדים?
    הרפואה של סבתא נחשבת בדרך כלל לבטוחה לשימוש בילדים, אם כי עדיף להתייעץ עם רופא קודם.אם משתמשים על ילד, הקפד לדלל את השמן על ידי ערבובו בכמות שווה של שמן אחר, כמו שמן קוקוס.

  • האם זה בטוח להשתמש ברפואה של סבתא על בסיס יומי?
    בדרך כלל הרפואה של סבתא בטוחה לשימוש על בסיס יומיומי, אם כי עדיף להתייעץ תחילה עם רופא.אם משתמשים על בסיס יומיומי, הקפד להשתמש בו במתינות ותפסיק להשתמש בו אם מתרחשות תגובות שליליות.

בנוסף לרפואה של סבתא, ישנם תרופות ביתיות רבות אחרות שיכולות לעזור להקל על הגירוד הקשור לתנאי עור שונים.תלוי בגורם הגירוד, חלק מהסעדים הללו עשויים לספק הקלה רבה יותר מאחרים.חשוב להתייעץ עם רופא לפני שתנסה את אחד מהתרופות הביתיות הללו, כדי להבטיח שהם יהיו בטוחים ויעילים למצבו הספציפי של האדם.

הרפואה של סבתא היא תרופה ביתית יעילה לסוגים רבים של גירוד, אך חשוב להשתמש בה בבטחה ובמתינות.כאשר משתמשים בו כראוי, זה יכול לספק הקלה מגרד ולסייע בקידום ריפוי.למידע נוסף על השימוש ברפואה של סבתא, לחץ כאן כדי לקרוא את ההגדרה של ויקיפדיה על iTching.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן