דף הבית » תרופות סבתא » סבתא יודעת הכי טוב!5 תרופות מוכחות להקלה על שיעול ופליגה

סבתא יודעת הכי טוב!5 תרופות מוכחות להקלה על שיעול ופליגה

הסעדים של סבתא לשיעול ולפלג

כשמדובר בטיפול בשיעול וליחה, רבים מאיתנו הופכים לתרופות שיעול או אנטיביוטיקה ללא מרשם.אבל אם אתה מחפש משהו טבעי יותר, מדוע לא לנסות את אחד הסעדים של סבתא?הסעדים של סבתא יכולים להיות יעילים באותה מידה כמו תרופות מודרניות, אך ללא תופעות הלוואי הפוטנציאליות.להלן כמה מהתרופות המנוסות של סבתא לטיפול בשיעול ופיטל.

תה צמחי מרפא

תה צמחי מרפא שימשו במשך מאות שנים לתכונות הרפואיות שלהם.ישנם מגוון עשבי תיבול שיכולים לעזור להרגיע את כאב הגרון ולהפחית את הליחה.כמה מעשבי התיבול הפופולריים ביותר לטיפול בשיעול ופילן הם שורש מרשמלו, שורש ליקריץ, אלם חלקלק, שורש ג’ינג’ר, מנטה וקמומיל.הכינו תה על ידי תלול 1-2 כפיות של עשבי התיבול בכוס מים רותחים למשך 10-15 דקות.שתו את התה עד 3 פעמים ביום.

שאיפת קיטור

ניתן להשתמש בשאיפת קיטור כדי לעזור לשחרר ליחה ולהפחתת הגודש.מלאו סיר במים רותחים והוסיפו כמה טיפות של שמנים אתרים כמו אקליפטוס, מנטה או שמן עץ התה.הניחו מגבת מעל הראש ונשענים מעל הסיר כך שהפנים שלכם יהיו ישירות מעל הקיטור.שאפו את הקיטור למשך 5-10 דקות.ניתן לעשות זאת עד 3 פעמים ביום.

טיפ:

אם אתה מוצא את הקיטור חם מדי או לא נוח, הוסף כמה טיפות של שמן אתרי לבנדר למים הרותחים.לבנדר ידוע בתכונותיו המרגיעות והמרגיעות, מה שהופך אותו לתוספת נהדרת לשאיפת אדים.

דבש ולימון

Honey and Lemon הוא תרופה פופולרית לשיעול ולליבה.מערבבים חלקים שווים של דבש ומיץ לימון, וקח 1 כף עד 3 פעמים ביום.דבש הוא בעל צופה טבעי המסייע לשחרר ליחה ולהפחית את העומס.מיץ לימון עשיר בוויטמין C, המסייע בהגברת מערכת החיסון ולהילחם בזיהום.

שום

שום הוא אנטיביוטיקה טבעית חזקה שיכולה לעזור להפחית חיידקים וזיהום.מרסקים 1-2 שיני שום, מוסיפים כפית דבש ומערבבים לעיסה.קח כפית אחת מהסיסה עד 3 פעמים ביום.שום יכול להיות חריף למדי, כך שתרצה לערבב אותו עם משהו כמו דבש או יוגורט כדי להפוך אותו ליותר טעים.

סיכום

הסעדים של סבתא יכולים להיות יעילים באותה מידה כמו תרופות מודרניות לטיפול בשיעול ולליבה.תה צמחי מרפא, שאיפת קיטור, דבש ולימון ושום הם כולם תרופות פשוטות וטבעיות שיכולות להביא הקלה משיעול ופילן.השתמש בתרופות אלה בשילוב עם הרבה מנוחה, נוזלים ותזונה בריאה לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

עשבי תיבול ותבלינים לשיעול ופלגם הקלה

הסעדים של סבתא לשיעול ולליחה כוללים בדרך כלל תרופות צמחיות או הומיאופתיות.עשבי תיבול ותבלינים שימשו במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות והם עדיין משתמשים כיום.כמה עשבי תיבול ותבלינים פופולריים שיכולים לעזור להפחית את השיעול והגודש כוללים ג’ינג’ר, שום, מנטה, טימין, אורגנו וקינמון.

ג’ינג’ר הוא תרופה פופולרית לשיעול והצטננות.הוא מכיל מספר תרכובות שיכולות לעזור להפחית את השיעול, לשחרר את העומס ולהרגיע את הגרון.בדרך כלל זה נלקח בצורה תה או כסירופ.שום הוא עשב נוסף שלפי ההערכה שהוא מסייע בהפחתת שיעול ופיטל.זה נחשב כיעיל במאבק בחיידקים וירוסים ויכול לעזור להפחית את הדלקת.

מנטה היא תרופה נפוצה לשיעול והצטננות.הוא מכיל מנטול, שיכול לעזור להפחית את השיעול ולשחרר את הגודש.מנטה נלקחת לרוב כתה או מתווספת למים חמים ומגבילים.טימין הוא עשב שיכול לעזור להפחית את השיעול, לשחרר ליחה ולהפחית דלקת.זה בדרך כלל נלקח כתה.

אורגנו הוא עשב שיכול לעזור להפחית את השיעול, לשחרר ליחה ולהפחית דלקת.זה בדרך כלל נלקח כתה או מוסיף למים חמים ומגזים.קינמון הוא תבלין שיכול לעזור להפחית את השיעול, להפחית דלקת ולעזור להילחם בחיידקים וירוסים.זה בדרך כלל נלקח כתה או מוסיף למים חמים ומגזים.

מותק ולימון

דבש ולימון הוא תרופה פופולרית לשיעול והצטננות.על פי ההערכה, דבש מסייע בהפחתת שיעול, לשחרר את העומס ולהרגיע את הגרון.בדרך כלל זה נלקח בצורה תה או כסירופ.לימון הוא פרי הדר המכיל ויטמין C, שיכול לעזור להגביר את מערכת החיסון.זה בדרך כלל נלקח כתה או מוסיף למים חמים ומגזים.

חומץ ומלח

חומץ ומלח הם תרופה עתיקה לשיעול והצטננות.חומץ מכיל חומצה אצטית, שיכולה לעזור להפחית את השיעול, לשחרר ליחה ולהפחית דלקת.זה בדרך כלל נלקח כתה או מוסיף למים חמים ומגזים.מלח הוא חיטוי טבעי שיכול לעזור להפחית את השיעול, לשחרר ליחה ולהפחית דלקת.בדרך כלל זה מתווסף למים חמים ומגזים.

הסעדים של סבתא לשיעול ולפלג: סיכום

הסעדים של סבתא לשיעול ולליחה הם דרך עתיקה לטיפול בהצטננות ובמחלות נשימה אחרות.סעדים אלה כוללים לעתים קרובות עשבי תיבול ותבלינים, כמו ג’ינג’ר, שום, מנטה, טימין, אורגנו וקינמון.דבש ולימון, כמו גם חומץ ומלח, יכולים גם לעזור להפחית את השיעול ולשחרר את העומס.על ידי שילוב של אחד או יותר מהתרופות הללו, אתה יכול לעזור להפחית את השיעול והפלגה ולהחזיר את גופך לדרך להתאוששות.

שאלות נפוצות

  • מהם הסעדים של סבתא לשיעול ולפלג?עשבי תיבול ותבלינים פופולריים שיכולים לעזור להפחית את שיעול וגודש כוללים ג’ינג’ר, שום, מנטה, טימין, אורגנו וקינמון.דבש ולימון, כמו גם חומץ ומלח, יכולים גם לעזור להפחית את השיעול ולשחרר את העומס.
  • כיצד אוכל להשתמש בתרופות אלה? עשבי התיבול והתבלינים ניתן לקחת בצורה תה או כסירופ.ניתן לקחת דבש ולימון כתה או להוסיף למים חמים ולגדול.ניתן להוסיף חומץ ומלח למים חמים ולגרזים.
  • האם הסעדים של סבתא בטוחים? הסעדים של סבתא לשיעול ולליבה בדרך כלל בטוחים לשימוש.עם זאת, עדיף תמיד להתייעץ עם איש מקצוע בתחום הבריאות לפני שאתה נוטל תרופות צמחיות או הומיאופתיות.

הסעדים של סבתא לשיעול ולליחה הם דרך עתיקה לטיפול בהצטננות ובמחלות נשימה אחרות.על ידי שילוב של אחד או יותר מהתרופות הללו, אתה יכול לעזור להפחית את השיעול והפלגה ולהחזיר את גופך לדרך להתאוששות.למידע נוסף על הסעדים של סבתא לשיעול ולפלג, אנא בקר בדף ויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן