דף הבית » מחלות עור/פציעה תרופות ביתיות » תרופות טבעיות לפטריה
תרופות סבתא נגד אלרגיה

תרופות טבעיות לפטריה

פטריות היא בעיה נפוצה שיכולה להשפיע על כל חלק בגוף שלך כולל ציפורניים, קרקפת ועור. ישנן תרופות טבעיות רבות שתוכלו להשתמש בהן כדי להיפטר מפטריות מהגוף.

זיהומים פטרייתיים יכולים להיות קשים לטיפול מכיוון שהם מתפשטים במהירות ומתנגדים לתרופות נפוצות. עם זאת, ישנן כמה תרופות טבעיות שהוכחו כעובדות היטב נגד סוג זה של זיהום.

– אלוורה

– חומץ תפוחים

– שמן קוקוס

– שום

– דבש

ישנן דרכים רבות להתמודד עם פטריות, אך הדרך היעילה ביותר היא באמצעות תרופות טבעיות.

חומץ תפוחים הוא אחת התרופות הטבעיות הפופולריות ביותר לפטריות שכן יש לו תכונות אנטי פטרייתיות שיכולות לעזור להרוג את הפטריות. יש לזה גם יתרונות אחרים כמו היכולת למנוע מלכתחילה פטריות מלגדול.

התרופה הפופולרית ביותר היא שום. הוכח ששום הורג את הפטרייה והוא גם אנטיביוטיקה טבעית. זה גם עוזר במניעת היווצרות פטריות חדשות. תרופות אחרות כוללות אורגנו, שמן עץ התה ומיץ לימון

פטריה בנרתיק תרופות סבתא

ישנן כמה תרופות נגד פטרת נרתיק שהן בטוחות ויעילות.

פטרת נרתיק היא בעיה נפוצה עבור נשים רבות, במיוחד אלו שהיו פעילות מינית בעבר. זה נגרם על ידי זיהום שמרים אשר ניתן להקל על ידי תרופות ללא מרשם או תרופות טבעיות לפטרת נרתיק.

ישנן דרכים רבות לטפל בזיהומי שמרים בנרתיק, אך לכולן יש תופעות לוואי או סיכונים משלהן. חלקם כוללים שימוש באנטיביוטיקה, שימוש בקרמים אנטי פטרייתיים המכילים סטרואידים או שימוש בתרופות אחרות כמו גלולות למניעת הריון או אנטיביוטיקה.

פצעים לבנים בלשון

פצעים לבנים על הלשון ידועים גם בשם קיכלי פה. הם קטנים ולבנים, והם נמצאים בדרך כלל בחלק הפנימי של הפה.

פצעים לבנים על הלשון יכולים להיגרם ממספר דברים שונים, כולל זיהומי שמרים, הרפס פה, או אפילו הצטננות.

פצע בלשון בצד

פצע בלשון בצד הוא מצב שכיח שיכול להיגרם ממספר דברים. חשוב לשמור על האזור נקי ויבש על מנת למנוע זיהום.

פצע בלשון בצד יכול להיגרם על ידי פציעה, כגון נשיכת הלחי או הלשון, או מזיהום, כגון חיידקים מחתך או שריטה. הסיבה השכיחה ביותר למצב זה היא מיובש וגירוי.

פצע לשון בצד עשוי להיקרא גם פרנוlum lingual ulcerated.

פצעים בפה

פצעים בפה הם בעיה נפוצה בבריאות הפה שרוב האנשים חוו בשלב מסוים בחייהם. הם יכולים להיגרם מהצטננות, אלרגיות, יובש בפה ובעיות אחרות.

פצעים בפה יכולים להיות כואבים ומביכים. הם נגרמים לרוב על ידי חיידקים או וירוסים כמו הרפס או וירוס הרפס סימפלקס 1 (HSV-1) שהוא הגורם לפצעי קור.

ישנן דרכים רבות למנוע מלכתחילה להתרחש פצעים בפה.

– צחצח שיניים פעמיים ביום עם משחת שיניים פלואוריד לפחות 2 דקות בכל פעם

– לשטוף את הפה במי מלח לאחר צחצוח השיניים

– לשטוף את הפה עם מי חמצן לפני הצחצוח

– השתמש במי פה ללא אלכוהול

גירודים בגוף תרופות סבתא

גירוד הוא סימפטום שכיח שאנשים חווים בגוף. זה יכול להיגרם ממצבים שונים כמו אלרגיות, מחלות עור ומתח.

ישנן דרכים רבות להקל על תחושת הגירוד בגוף. אפשרות אחת היא לקחת תרופות סבתא שהיא תרופה נפוצה במדינות רבות בעולם. זוהי תערובת של עשבי תיבול המשמשים במשך מאות שנים לטיפול במצבים רפואיים שונים כמו שיגרון, דלקת פרקים וחום.

המרכיב הפופולרי ביותר של תרופה צמחית זו ידוע בשם לובליה אשר שימש במשך מאות שנים בטיפול בהפרעות עצבים ומחלות אחרות כמו אפילפסיה.

לשון שורפת תרופות סבתא

רפואה שורפת בלשון סבתא היא תרופה יעילה לכאב גרון. זה גם עוזר להקל על כאב, נפיחות ודלקת.

ישנם סוגים רבים של רפואת כוויות לשון סבתות. זה כולל כמה שעשויים עם מרכיבים טבעיים כמו דבש, מיץ לימון ופלפל קאיין. עם זאת, יש גם כאלה המכילים טעמים או צבעים מלאכותיים כמו צבע אדום מספר 3.

לשון שורפת תרופה סבתא עשויה מתמצית של צמח בשם Euphorbia tirucalli שמקורו במקסיקו ובמרכז אמריקה.

כפות רגליים שורפות תרופות סבתא

רפואת סבתא שורפת רגליים היא רפואה סינית מסורתית העשויה מעלים יבשים, גבעולים ושורשים של צמח בשם “פנג-הואנג”.

צמח זה שימש כטיפול למחלות רבות. השימוש הנפוץ ביותר בתרופת סבתא שורפת רגליים הוא לטיפול בסוכרת מכיוון שהיא עוזרת לווסת את רמות הסוכר בדם בגוף.

צמח זה נמצא בשימוש יותר מ-3,000 שנים בסין והוא גדל בדרך כלל באזורים ההרריים של דרום מערב סין.

דלקת חניכיים תרופות סבתא

דלקת חניכיים היא מצב שכיח בקרב מבוגרים וילדים. זה נגרם מהצטברות של רובד בפה. ניתן להסיר את הרובד על ידי צחצוח ושימוש בחוט דנטלי, אך אם לא יוסר, זה עלול להוביל למחלות חניכיים ואובדן שיניים.

טיפול בדלקת חניכיים כולל שימוש במברשת שיניים בעלת זיפים רכים וכוס מים חמימים עם סודה לשתייה. יש אנשים שמשתמשים גם במי פה או מגרגרים מי מלח כדי לעזור להסיר חיידקים מהפה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן